برگزیده های پرشین تولز

معرفی اپلیکیشن Peak برای پرورش فکر و افزایش مهارت های ذهنی

dosantosdp

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
10 نوامبر 2015
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
4
سن
32
محل سکونت
mashhad
معرفی اپلیکیشن Peak برای پرورش فکر و افزایش مهارت های ذهنی

اپلیکیشن های پرورش فکر همچون Elevate و Lumosity، در میان کاربران تلفن های هوشمند طرفداران پر و پاقرصی دارند. با وجود این دو اپ قدرتمند، شاید مجالی برای عرض اندام نمونه های مشابه باقی نماند، اما حقیقت طور دیگریست.

Peak نمونه خوب دیگری از اپلیکیشن های آموزشی برای پرورش مهارت های ذهنی است که سعی نموده با رویه ای متفاوت، در جلب مخاطب با رقبای قدیمی تر خود رقابت کند.

پیک هم درست مثل الویت و لوموسیتی، میلیون ها طرفدار برای خود دست و پا کرده و همواره در فهرست برترین اپلیکیشن های آموزشی حضور دارد. در بدو ورود به پیک، پیش از ساخت حساب کاربری از شما خواسته می شود تا اهدافتان را برای استفاده از آن تعیین کنید.

مثلا باید انتخاب کنید که در بخش تمرکز، دوست دارید که مهارت کار در محیط شلوغ و پر سر و صدا را در خود افزایش دهید و برای بخش های دیگر نیز همین کار را انجام خواهید داد. با تعیین اهداف، حالا می توان به ساخت حساب کاربری و ورود به تمرینات پیک اقدام نمود.

بازی های آموزشی پیک در پنج دسته حافظه، تمرکز، حل مسأله، چابکی ذهن و مهارت های زبان تقسیم بندی شده اند که هر یک شامل چند مینی گیم هستند. به طور کلی 17 بازی مختلف را می توان در نسخه رایگان پیک انجام داد؛ بازی هایی که توسط دانشمندان و متخصصین امر طراحی شده اند.



تمرینات پیک، کاملا با چیزی که در الویت یا لوموسیتی دیده اید متفاوتند. با این حال مکانیزم تمرین در هر سه اپلیکیشن تقریبا مشابه یکدیگر است. در پیک هم پس از هر بازی، امتیاز دریافت می کنید و می توانید عملکرد روزانه خود را روی نمودارهای تصویری اپلیکیشن دنبال کنید.

نکته جالب در مورد پیک، مقایسه مهارت های ذهنی شما با افراد دیگر در رنج های سنی یا مشاغل مختلف است. مثلا اگر شما یک مهندس هستید، می توانید مهارت های ذهنی خود را با میانگین مهارت های دیگر مهندسینی که از پیک استفاده می کنند مقایسه نمایید.

البته پیک یک نسخه حرفه ای هم دارد که از طریق پرداخت درون برنامه ای قابل خریداری است. با خریداری نسخه حرفه ای، از تمرینات اختصاصی اپلیکیشن به همراه چندین بازی اضافی بهره مند خواهید شد. تعیین یادآور برای تمرینات و پشتیبانی از اپل واچ (برای برخی از مینی گیم ها) از دیگر قابلیت های آن محسوب می شوند.

پیک، این اپلیکیشن آموزشی عالی را می توانید برای گجت های اندرویدی و آیفون و آیپد دانلود کرده و مهارت ذهنتان را به کمک مینی گیم های خلاقانه اش افزایش دهید.

منبع : اپلیکیشن اندروید
 
بالا