برگزیده های پرشین تولز

معرفی اپلیکیشن Textra، بهترین برنامه‌ی پیامکی در پلی‌استور

bahramn

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 می 2007
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
5
maxresdefault.jpg
یکی از بهترین جنبه‌های اندروید مربوط به سفارشی کردن آن است. اینکه هربرنامه‌ای را در پلی‌استور یافته و بخشی از فضای گوشی را تغییر دهید بسیار جذاب است. Textra برنامه‌ای مختص SMS و MMS است که می‌تواند جایگزین برنامه اصلی گوشی شود.
ویژگی های کلیدی
این برنامه نیز مانند دیگر پیام‌رسان‌ها، بر لیست مخاطبین متمرکز است. یکی از جاذبه‌های این نرم‌افزار، گرافیک و ترکیب‌بندی عالی آن است. برای حذف پیام می‌توانید به سمت چپ بکشید و برای ایجاد تماس به سمت راست.

Textra در گفتگو بسیار عالی عمل می‌کند. با ضربه زدن روی تصویر مخاطب در گوشه سمت راست بالا، می‌توان گزینه‌ها را برای برقراری تماس یا ورود به دفترچه تلفن، باز کرد.
textra-contact.jpg Textra-convo-list-593x1024.jpg

روی آیکون مثبت بالای صفحه بزنید تا گزینه‌های متنوعی برای شما باز شود. در اینجا شما قادر به انتخاب ایموجی، فرستادن عکس از برنامه یا گالری شخصی موبایل‌تان، اشتراک کارت تماس و حتی ارسال گیف هستید. این پیام‌رسال از گیف پشتیبانی می‌کند.

از نکات جالب، امکان تنظیم ساعت برای ارسال پیام در یک زمان به خصوص است. اگر می‌خواهید اولین نفری باشید که به دوست خود در ساعت 12:01 برای تولدش تبریک می‌گویید و یا نمی‌خواهید ریسک فرستادن یک پیام صبحگاهی مهم به شخصی را به جان بخرید، می‌توانید از این قابلیت بسیار جذاب استفاده کنید. همچنین این برنامه غلط‌های نوشتاری را تشخیص داده و پیام را برای تصحیح باز می‌گرداند باید اضافه کنیم، در Textra امکان پاسخ سریع به حد رسیده. زمانی که شما یک پیام دارید، با ضربه زدن روی اعلان صفحه کوچکی باز می‌شود که قسمتی از پیام را نشان می‌دهد. این ویژگی از آن جهت جذاب است که شما را قادر می‌سازد از محتوای پیام آگاه شوید وقتی هنوز در برنامه‌ای که از آن استفاده می‌کردید، باشید و به راحتی پاسخ پیام را بدهید.
textra-quick-reply-with-keyboard.jpg textra-text-size.jpg

سفارشی سازی
Textra به شما ابزار بسیار خوبی برای شخصی‌سازی محیط، رنگ، پس‌زمینه و آیکون‌ها می‌دهد. در این برنامه به صورت پیش‌فرض فونت نرم‌افزار جایگزین فونت سیستم خواهد شد اما شما امکان تغییر آن را خواهید داشت. همچنین می‌توان نوار نوشتاری را بزرگ کرده و در اندازه دلخواه تایپ کرد.


سفارشی‌سازی در اینجا متوقف نشده و سبک حباب پیام‌ها و ایموجی قابل تغییر است. شما در اینجا حق انتخابِ ایموجی اندروید، توییتر و یا iOS را دارید. البته ایموجی‌های iOS همیشه محبوب بودند. در ضمن خود نرم‌افزار ایموجی‌ها را بروزرسانی می‌کند و نیاز نیست منتظر آپدیپ در پلی‌استور بمانید. و البته گزینه‌های دیگری مثل تعیین رنگ نور چشمک‌زن، صدای پیام، لرزش و اینکه آیا می‌خواهید هنگامی که پیام دریافت می‌شود صفحه نمایش روشن شود یا نه، نیز وجود دارد.
 
بالا