برگزیده های پرشین تولز

معرفی بازی جدید NieR:Automata (2017)

Kvothe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2015
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
29
73018ss_e926e3b5d440b4f244525745c7100edc2d717b85.600x338.jpg


معرفی این بازی


اکشن بازی سریع السیر است و می توانید با مخلوط کردن ضرب های سریع و سنگین به جنگ دشمنان بروید، دشمنان بازی هم در نقشه بزرگ بازی بسیار متنوع هستند، در این بازی جاخالی دادن سریع و فرار از دست دشمنان هنگام تغییر استراتژی مبارزه بسیار مهم است.

داستان بازی ساده است: ماشین هایی قدرتمند از دنیای دیگر انسان ها را از زمین بیرون رانده اند و کنترل زمین را به دست خود گرفتند، انسان ها در اخرین تلاش خود برای باز پس گرفتن خانه خود اندروید هایی را به عنوان سرباز به زمین فرستادند تا با ماشین های اشغالگر مبارزه کنند، شما در نقش این اندروید ها ( آندورید به معنای ربات انسان نما و شبه آدم یا آدم آهنی!) ظاهر می شوید.

  • یکی از ویژگی های جالب بازی نقشه زیبا و محیط یکپارچه ای است که بدون صفحه بارگذاری و لودینگ قابل گشت و گذار است و به شما حالت واقعا در یک جهان بودن را القا می کند. این نقشه پر خالی هم نیست و علاوه بر مراحل اصلی ر نقشه بازی مراحل فرعی هم وجود دارد.
  • بازی دارای داستانی زیبا و کاراکتر هایی با عمق و شخصیت های باور پذیر است و مشخص است که فقط روی اکشن بازی تمرکز نشده و داستان و نقش شخصیت ها هم مهم است، همانطوذ که گفتیم تم بازی آخرالزمانی است!
  • بازی دارای عناصر سبک نقش آفرینی (rpg) است مانند تنوع سلاح ها و بالا رفتن لول کاراکتر در مبارزات، یادگیری مهارت و اسکیل مبارزاتی جدید و شخصی سازی و سفارسی کردن کاراکتر ها
  • وجود سیستم پشتیبانی پاد (Pod) پاد ها می توانند در نبرد به صورت مستتقیم به شما کمک کننده با افزودن یک خط اتش یا بیرون نبرد به شما کمک کنند تا روی هوا گلاید کنید. پاد ها را می توانید در طول بازی آپگریت کنید تا با افزودن قابلیت های جدید، حمله های جدید انجام دهید.
  • برای بازیکنان و کاربران تازه کار سیستم "ََAuto mode" در نظر گرفته شده که برای ساده کردن بازی در حمله و جاخالی دادن به شما کمک کند.


سیستم مبارزاتی بازی و گیم پلی سبک (hack & slash) است، مبارزات بازی بسیار سریع و روان است و باز کردن مهارت های جدید در سیستم مهارت بازی هم بسیار لذت بخش است. بیشتر از 30 ساعت برای پایان بازی در مراحل اصلی زمان نیاز دارید، بازی 2 پایان اصلی و 22 پایان فرعی دارد! شما کنترل هر یک از 3 اندروید را در اختیار میگیرید.
گیم پلی بازی نه تنها در بخش مبارزات روان است بلکه تغییر می کند تا تکراری نشود بار ها شده با تغییر زاویه دوربین بازی از سبک سوم شخص به سبک دو بعدی و اتاری مانند تغییر کرده، این ویژگی باعث شده گیم پلی بازی از یکنواختی دور بماند و تعیین سبک مشخص برای گیم پلی بازی کمی دشوار شود.
تمام غول های بازی بسیار لذت بخش هستند و داستان و شخصیت های بازی نشانگر یک داستان رباتیک و سای فای (Sci_Fi) زیبا است. موسیقی بازی بسیار زیبا است و دی ال سی های جدید بازی هم نکات و غول های بیشتری برای بازی ارائه کرده در کل سرتان خلوت نخواهد ماند تا مدتی مشغول خواهید ماند. صداگذاری شخصیت ها در زبان انگلیسی هم بسیار دقیق و واقعی است.

نکات منفی!

  1. می‌رسیم به ایرادات بازی! داستان بازی با اینکه زیبا و جذاب است اما مانند داستان های انیمه چندان قوی نیست و در نهایت سوالات زیادی بی پاسخ می ماند، حتی اگر بعد از پایان بازی در مورد جهان بازی بروید روی ویکیپدیا هم تحقیق کنید بازم بسیاری از سوالات بی جواب خواهد ماند، به نظر بخشی از تلاش سازندگان بازی این بوده که توضیحات بازی گنگ باشد و حالتی اسرار آمیز به خود بگیرد.
  2. از انجایی که این بازی برای کنسول ساخته شده و بعد روی کامپیوتر پورت شده است، زیاد با کامپیوتر پیکربندی نشده است و ممکن است چندین بار از بازی بپرید بیرون! پورت بازی به pc کمی ضعیف است البته این مشکل فقط برای کامپیوتر است و منم با کامپیوتر نقد و بررسی کردم!
  3. گرافیک هنری و محیط بازی عالی است اما گرافیک بافت و عناصر گیم پلی کمی قدیمی است.
  4. بازی کردن با کیبورد برای کسی که بار اول است این بازی را می کند کمی نیاز به زمان دارد تا جای دکمه ها را یاد بگیرید! بخاطر همین در ابتدا ممکن است کمی احساس ناراحتی کنید در کنترل بازی اما باید با بازی بمانید و ان را رها نکنید، در کل باید حداقل یک بار بازی را تمام کنید تا بخوبی قلق ان دست شما بیاید.
  5. بعضی از غول ها و ربات ها کمی خسته کننده هستند ولی بعضی از غول های بازی بسیار جذاب هستند و یک ناهماهنگی در دشمنان وجود دارد که روی برخی خیلی کار شده ولی برخی دیگر سطحی مانده اند.
منبع: http://persiane.ir/Introducing-and-...Game-and-Role-Playing-NieR-Automata-2017.html
 
بالا