برگزیده های پرشین تولز

معرفی بازی خدای جنگ جدید پلی استیشن ۴

Moein TN

Registered User
تاریخ عضویت
26 اکتبر 2017
نوشته‌ها
340
لایک‌ها
52
سن
25
GOW-Cover-845x684.jpg

نسخه جدید بازی خدای جنگ ( God of War) در خارج از کشور با نام God Of War 2018 و در ایران با نام خدای جنگ ۵ شناخته می شود.

بازی خدای جنگ یک بازی اکشن ماجراجویانه است به صورت انحصاری برای پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد. از ابتدای عرضه پلی استیشن ۴ علاقه مندان این کنسول منتظر معرفی این بازی بوده اند و سونی چند سالی است که در کنفرانس های مختلف دل گیمر ها را با انتشار بخش های کوتاهی از این بازی برده است.

این هشتمین قسمت در مجموعه بازی‌های خدای جنگ به شمار می‌رود و دنباله‌ای بر نسخهٔ خدای جنگ ۳ محسوب می‌شود.

شخصیت اصلی بازی کماکان کریتوس است که دیگر پا به سن گذاشته و اکنون صاحب پسری است. کریتوس نقش مربی و محافظ پسرش را ایفا می‌کند و در طی روند بازی پسرش به او در مبارزات، اکتشافات و حل معماها کمک می‌کند. سلاح اصلی و نامدار کریتوس در این سری که با دو زنجیر به او متصل بود دیگر در این نسخه کاربرد ندارد و به جای آن او از یک تبرزین جادویی( battle axe) استفاده می‌کند.

در طول بازی بیشتر شما شخصیت کراتوس را کنترل می کنید اما گاهی نیز شما کنترل پسر او را نیز به عهده می گیرید( مشابه آن چه در بازی Last of Us صورت پذیریفت)

در این نسخه از بازی خدای جنگ( گاد آف وار) شاهد حضور خدایان وایکنیگ ها بر روی زمین خواهیم بود.

اگرچه این بازی جهان باز نیست اما محیط باز و گسترده ای خواهد داشت که به گیمر ها اجازه می دهد، در مبارزات و طی کردن مراحل خلاقیت های شخصی خود را بروز دهند.
زومیت- 118فایل- pc4 store
 
بالا