برگزیده های پرشین تولز

معرفی بازی Absolver

mon0877

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2014
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
29
بازی ابسولور از آنجایی شروع می شود که شما به عنوان یک امپراتور شکست خورده که تلاش دارد دوباره خودش را جمع و جور کند بر صحنه ظاهر می شوید. شما همانگونه که می خواهید تبدیل به یک ابسولور و گروه نخبه صلح بانان شوید توسط فرمانروایان جدید این منطقه راهنمایی می شوید. در حال بازی ابسولور، که یک مبارزه معرکه است که به سنت هنرهای رزمی وفادار مانده، به نقل قولی از بروس لی، قهرمان افسانه ای، فکر می کردم که میگفت: باید مانند آب بی شکل باشید. سفری به ابسولور و حتی تجارب بعد از آن، بر روی جاده ای است که سختی و آسانیش را خودتان معین می کنید و همچون آب به خواسته های شما تسلیم می شود.

قابلیت شخصی‌سازی ضربه‌ها، تنوع فوق‌العاده‌ای به مبارزه‌های بازی داده و باعث شده تا هر مبارزی، با سیستمی خاص و غیرقابل پیش‌بینی مبارزه کند. چرا که شما اولا انواع و اقسام ضربه‌ها را در طول بازی یاد خواهید گرفت و ثانیا می‌توانید به سلیقه خودتان آن‌ها را پشت سر هم بچینید و کمبو‌های‌تان را تنظیم کنید. مثلا می‌توانید برای یک حالت گارد فقط ضربه‌های متنوع مشت را در نظر بگیرید و برای گارد دیگر فقط ضربه‌های پا را تنظیم کنید و برای گارد سوم و چهارم هم ترکیبی از ضربات مشت و پا را بچینید و به سبک کاملا دلخواه خودتان مبارزه کنید. درست است که شکست دادن دشمنان در ابتدای بازی هم لذت‌بخش است، اما لذت واقعی را زمانی درک خواهید کرد که بتوانید دشمنان را با ضرباتی که خودتان چینش آن‌ها را انتخاب کرده‌اید، شکست بدهید. در کل باید سازندگان بازی را برای خلق چنین سیستم مبارزاتی غنی و عالی‌ای، تحسین کرد و این موضوع اصلی‌ترین مساله‌ای است که Absolver را از یک سقوط نجات داده و به بازی شدیدا سرگرم‌کننده‌ای تبدیل می‌کند.
PREVIEW_SCREENSHOT3_153768.jpg

مسیر تبدیل شدن به یکی از این صلح بانان، مستلزم رسیدن به اهداف اصلی Absolver است: مبارزه با غوغا. خوشبختانه این هدف اصلی به شکل غیر منتظره ای جذاب است و دارای لایه هایی است بیشتر از آنچه شما خواسته اید. شما می توانید سه سبک مبارزه را در این بازی انتخاب کنید (و یک سبک چهارم که بعد قفل گشایی می شود). اما می توانید در حین بازی با افزایش حملات به Combat Deck خودتان، سبک مبارزه را گسترش و رشد دهید. Button-mash را در معرض خطر خود قرار دهید و پاداش این مبارزه، آرام قدم زدن و انداختن نور بر حرکات مخالفان شما است. در این تلاش کوتاه ناامیدانه، من همه چیز را به سمت دشمن پرتاب میکنم
absolver-screen-02-ps4-us-03dec16

بعد از زنده بیرون آمدن از تمرین، جهان ابسولور رو به شما باز خواهد شد و قادر خواهید بود تا هشت منطقه را کشف کنید. Guidance Bridge یک محور برای بازیکنان است و تعدادی خروجی دارد که از آنها به مبارزه و اکتشاف راهنمایی تان می کند. راهنمای زیادی برای شما در محور وجود ندارد، به جز یک توتم و چند چراغ که اهدافتان را به شما نشان می دهند. این رویکرد مینیمالیستی را می توان از طراحی هنری گرفته تا صداگذاری پیدا کرد و همه این ها در یک پکیج زیبا جمع شده اند. در هنر های رزمی ظواهر می توانند فریبنده باشند. با دانش درست، غیر قابل انعطاف و فیزیکی غیرمنتظره می توان مخالفان را کاملا از بین برد. ابسولور در سطح خود یک بازی چند نفره با مولفه های پیشرو است. در مرکز بازی یک hardcore RPG قرار دارد که پاداش بازیکنانی که در آن سرمایه گذاری کرده اند را می دهد. خوشبختانه همه مسائل بازی با یک پچ حل شده اند.
3068855-absolver+-+screen+6.png

نقاط قوت:
سیستم مبارزه عمیق، قوی و مشغول کننده
طراحی صدای عالی
جلوه های بصری مینیمالیستی زیبا

نقاط ضعف :
فقدان تنوع دشمن
مسائل مربوط به ارتباطات
 
بالا