برگزیده های پرشین تولز

معرفی بازی Adventure Time Run

bahramn

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 می 2007
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
5
adventure-time-1024x640.jpg
کارتون Adventure Time همانقدر که سریع چهره شد به همان سرعت هم بدون دلیل کنسل شد و بعید به نظر می‌رسد که ادامه‌ای برای آن ساخته شود. اما ساخت بازی از این شخصیت‌های عجیب و جذاب بعید است فعلا تمامی داشته باشد.
یکی از جدید‌ترین بازی‌های عرضه شده که در بین برترین‌های ماه هم جا گرفت Adventure Time Run است که در سبک دویدن بی‌پایان ساخته شده و از هر نظر در سبک خود عالی‌ست.
adventure-time-run-7.jpg adventure-time-run-11.jpg
اگر Subway Surfers را بازی کرده باشید با کلیات این بازی آشنایی خواهید داشت. مسیری وجود دارد و شما باید در این مسیر با رد شدن از موانع و دوری جستن از دشمنان به جمع‌آوری سکه بپردازید و تا جای ممکن امتیاز بالاتری کسب کنید. بازی همانقدر که توضیح دادیم ساده است اما این سادگی چیزی از جذابیت‌های آن کم نمی‌کند.
یکی از مهم‌ترین بخش‌های جذاب بازی استفاده از پتانسیل داستانی و شخصیت‌های انیمیشن است. یعنی تنها به چهره شخصیت‌ها بسنده نشده و کاراکتر ملموس آن‌ها مخصوصا در زمینه طنز کم‌نظیرش را در بازی کاملا مشاهده می‌کنید.
اسلحه‌ها و قدرت‌های بسیاری در بازی گنجانده شده که تنوع بسیار خوبی را در گیم‌پلی ایجاد کرده است. به این ترتیب دویدن در مسیر بی‌پایان بازی خسته‌ کننده نشده و شما برای به دست آوردن امتیازات بالاتر تلاشتان را بیشتر و بیشتر خواهید کرد.
adventure-time-run-3.jpg adventure-time-run-9.jpg
گرافیک این عنوان به صورت سل‌شید کار شده و افکت‌های خیلی زیبایی دارد و در هیچ بخشی از بازی اگر از یک دستگاه‌ میان‌رده هم استفاده کنید لگ نمی‌زند. طراحی شخصیت دشمنان هم از تنوع بالایی برخوردار است و در طول بازی با زمین‌ها و موانع بسیار متنوعی برخورد می‌کنید.
این بازی در حال حاضر به صورت رایگان برای اندروید و iOS عرضه شده که می‌توانید از لینک‌های پایین آن را دانلود کنید.
گوگل پلی - اپ استور
 
بالا