برگزیده های پرشین تولز

معرفی بازی Lawbreaker

mon0877

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2014
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
29
vjm_lawbreakers.jpg
از زمان معرفی جامپ پد ها در بازی های تیر اندازی، بازی های تیر انداری اول شخص First Person Shooter یا به اختصار (FPS) آزادی عمل بیشتری در پرواز ها در اختیار بازی کننده ها قرار دادند. Lawbreaker احساس چنین احساسی را منتقل می کند. دراین باز مانور دادن و زنده ماندن در هوا و حوزه های ضد جاذبه بی شماری در جای بازی به جشم میخورد. وقتی موفق می شوید خودتان را برای تیراندازی در پرواز انطباق دهید حسی والا به شما می دهد حتی اگر به ندرت موفق به دریافت جایزه MVP شوید.
حتی با احتمال حرکت عمودی ، در بازی های شوتر اول شخص، اگر اسلحه های مناسب و قابلیت بازی با ان ها فراهم نباشد ، ننقشه ها در این بازی هدر می روند. Lawbreaker این چالش را از طریق تنوع قابل قبولی در سلاح ها و تخصص هایی در نه کلاس درست شده اند برای بای کننده ایجاد می کند. . طبقه بندی معقولی از مبارزان حرفه ای تیزبین، کلاس های مناسب تازه کارها و جنگ کننده های خوش فرم که درهر مد/نقشه ای مفید هستند وجود دارد. حتی بعد از حدود 100 مسابقه دیدن این که هیچ کس بر روی این کلاس ها چیره نشده لذت بخش بود، حتی در میان بازی کنان با عملکرد بالا که اعتباری برای توسعخ دهنده بافکری Boss Key درتیز کردن این کارکتر ها است.
نبود استاندارد سازی اسلحه ها و انواع حرکات هر کدام از این جنگجو ها را مشخص تر می کند. برای مثال، The Vanguard استن اسسلحه ای بزرگ مثل gatling را با نداشتن اسلحه ای دیگر جبران می کند. فقدان افزایش یا افزایش تحرک باعث می شود که تیتان زره پوش در هنگام تحویل باتری های Overcharge، بی فایده باشد، اما این کلاس برای نگهداری باتری هنگام شارژ کردن در پایگاه شما (هدف اصلی این حالت) بسیار ارزشمند است. و یادگیری بهینه سازی نقش بر اساس آرایش تیم ، نقشه و حالت بخشی از سرگرمی است گه توسط قابلیتی برای تغییر کلاس در میانه بازی همیشگی شده است.
در حالیکه Lawbreaker از آن دسته از شوتر ها نیست که با بالا رفتن سطح مهارت هایتان افزایش پیدا کند، اما کشف عمق گیک پلی اضافی بعد از چسبین به هواپیمای در حال پرواز خودش جایزه ای است. همانند رقبای با تجربه ی Street Fighter، بازیکنان پیشرفته احساس موفقیت در یادگیری می کنند که بهترین تاکتیک ها و حملات را در برابر کلاس های خاص انجام می دهند. چالش این است که بفهمید چه کسی در لحظه با شما مبارزه می کند ، از آنجا که رابط کاربری که در حال حاضر درگیر با آن سر و کار دارید ، اطلاعات خاصی را در اختیارتان قرار می دهد. استراتژی حمله در برابر یک کلاس وقتی کار می کند که شما در دوئل ناگهانی هوایی قرار دارید، وقتی در حال تیراندازی در محوطه ای هستید نمی تواانید تشخیص دهید که دارید به یک Assassin شلیک می کنید یا به یک Wraith.
کنتراست غنی در عملکرد و عدم نمایش تصاویر جالب نیز در طرح نهایی Lawbreaker تاید شده است. طراحی های این بازی این عقیده را دنبال می کند که جزئیات بالا با زیبایی های لذت بخش همخوانی ندارد. تنها کافیی است به صفحه ی انتخاب کلاس نگاهی بیاندازید تا تاثیر بازی مبارزه ای را مشاهده کنید، جایی که گروه های بزرگ و فرهنگی متنوع تشنه ی مبارزه اند. با این حال با این حال، به رغم آرایه ای از لباس و زبان جسورانه اعتماد به نفس، این گروه تا حد زیادی فاقد کاریزمای جاذب است که الهام بخش وفاداری و بحث در مورد شخصیت های مورد علاقه در زندگی واقعی است.
sruw_mammoth_medic_faceoff.png
یک نشانه از تیرانداز مبتنی بر ارزش تیمی، سطح دسترسی است که هر کسی احساس ی کند که بدون توجه به سبک بازی خود می تواند به تیم کمک کند ، و Lawbreakers در این مهم موفق شده است. در حالی که کمبود Deathmatch موقعیت از دست رفته ای است، لیستی ازمودهای قابل بازی، بازی لذت بخشی را برای بالا بردن نرخ کشتار و مرگ برای شما فراهم می کند، حتی به قیمت موفقیت تیم. چیزی که حساب است این است که مکانیزم ضد جاذبه جدید این بازی موقعیت های جنگی بی حد و حصری را ایجاد می کند که جدید و فراخوان بسیاری از طرفداران سبک تیرانداز خواهد بود.

نقاط قوت
مبارزات شوتراول شخص درگیر کننده
جنبش ضد گرانشی که به خوبی اجرا می شود و شرایط مبارزه ای غیرمعمولی را ایجاد می کند
شخصیت های مختلف در هر نقشه و حالت به همان اندازه مفید و ارزشمند هستند
پاداش های پس از بازی توانایی بازي را افزایش می دهند

نقاط ضعف
جهت گیری هنری الهام بخش نیست
کمبود کاراکترهای جالب و به یاد ماندنی
کمبود Deathmatch داخل بازی.
 
بالا