برگزیده های پرشین تولز

معرفی بازی Nex Machina

mon0877

Registered User
تاریخ عضویت
9 می 2014
نوشته‌ها
316
لایک‌ها
29
Next Machina بازی جدیدی از بازی Robotron 2048 است که به جز نام از تمام جوانب دچار تغییر و تحول شده است و توسعه دهنده Housemarque در حال راهایی همکاری با خالق بازی Robotron ، یوجین جارویس است تا به کار عظیم جامه ی عمل بپوشانند. از لحاظ تصویری، هر دو بازی بسیار شبیه به یکدیگر هستند و تمام جوانب Next Machina نمونه ای از نوستالژی است؛ گرافیک چشم نواز و کمی عجیب بازی به صورت همزمان حس مدرن بودن و قدیمی بودن بازی را به بازیکن انتقال می دهد و موسیقی متن مکمل اکشن های عملی تخیلی بازی است. در همین راستا ، همانند Pac-Man Championship Edition ، Next Machina یکی از بهترین بازی های مدرن شده ی سبک آرکید کلاسیک است که می توانید پیدا کنید.
3251542-vlcsnap-2017-06-20-13h01m47s937.png

اتفاقات بازی خلاصه و در خدمت داستان اصلی است: شما قهرمانی تنها هستید که در آخرالزمان ربات ها سعی می کنید آن چه از انسانیت به جا مانده را نجات دهید. اکشن تیراندازی دو قلوی بازی نبردی سخت و سریع را توصیف می کند ، و هر جهانی بیرحمانه چالش برانگیز است. سطح های شخصی نسبتا کوتاه هستد و سریع می گذرند و بار ها با رازهایی در میان بازی اکشن و پر هرج و مرج رباتیک پر شده است که باید کشف شوند. مردن در این ببازی بسیار سریع رخ می دهد، چه بر اثر اثابت یک گلوله و چه با برخورد ساده به دشمن.
3257734-1331146779-32515.png

طراحی این بازی گویای دشوار بودن آن است، Next Machina به چالش های منشاء آرکید خود وفادار بوده است. ورای پیش روی در مراحل، بازی ماهرانه پاداشی برابر با ارتقای آیتم ها، امتیازات بیشتر و احساس رضایت از فائق آمدن بر مراحل به ظاهر غیر ممکن دارد. Next Machina در طول تمام بازی چالش برانگیز است اما همچنین سرار لذت بخش است ، همانطور که هر افزایش قدرتی اعتماد به نفس تازه ای در مبارزه به شما می دهد.
3251529-vlcsnap-2017-06-20-13h12m16s136.png

اسلحه های جایگزین، متداول ترند و بر اساس سناریوی بازی می توانند باعث شکست و یا پیروزی شا شوند. گزینه های در دسترس شما شامل، لیزهای قوی، موشک، بمب های شناور و شمشیر برای نبردهای تن به تن مرگبار. همچنین برای دوباره پر کردن آ ن ها باید مقداری مکث کنید. و توانایی تان در مدیریت فاصله تان با دشمن برای آرام شدن یک مهارت حیاتی است.
از نظر تئوری می توانید Next Machina را در یک ساعت بازی کنید، اما به لطف رمز راز های بازی که باید کشف شوند و مهارت هایی که باید در طول بازی برای نجات یافتن کسب کرد تا در جدول رده بندی رتبه بالایی داشته باشید، باید مقدار بیشتری زمان صرف این بازی کرد. شما حتی این اختیار را دارید که یکی از دوستانات را به بازی بیاورد و همراه با او بازی کنید.، اما بخش چند نفره ی Next Machina متاسفانه به بازیکن های محلی محدود شده است و خبری از بازی آنلاین جهانی نیست. فقدان بازی انلاین در این بازی بسیار نا امید کننده است، این که یک همکار چقدر می تواند در مراحل دشوارتر بازی مفید باشد.
3251540-vlcsnap-2017-06-20-13h01m00s739.png

اگر بخش چند نفره بازی را کنار بگذاریم، Next Machina بازی است که انتظارات را برآورده می کند. این بازی سخت، بسیار لذت بخش و پر از رمز و راز هایی است که ساعت ها می تواند شما را به خود مشغول کند. این بازی ذاتا کلاسیک است، اما با چالش های ارتقا یافته و مکانیک های دقیق، همانند این است که در بازی مدرنی به سر می برید.

نقاط قوت
گرافیک چشم نواز که به طور کامل به ریشه ی دهه 80 خود احترام می گذارد.
رمز و راز هایی فراوان برای کشف کردن ارزش بازی را دو چندن کرده است
بازسازی بی نقضی از اکشن آرکید

نقاط ضعف
محدود بودن بخش چند نفره
 
بالا