برگزیده های پرشین تولز

vahidz771

Registered User
تاریخ عضویت
8 ژانویه 2014
نوشته‌ها
105
لایک‌ها
15
سن
45
امروزه استفاده از فروشگاه های اینترنتی در میان کشور های مختلف توانسته است جایگاه بسیار مناسبی را پیدا کند و اعتماد مردم به فروشگاه های اینترنتی بسیار زیاد شده است به طوریکه می توان فروشگاه های اینترنتی را هم ردیف با مغازه های بازار در نظر گرفت که با توجه به ترافیک و بازدید بیشتر فروشگاه های اینترنتی می توان آنها را موفق ترین فروشنده های جهان به حساب آورد. اگر شما نیز یکی از کاربران و وبمستران وردپرسی باشید حتما تاکنون از فروشگاه ساز وردپرس استفاده کرده اید و یا نام آنها را شنیده اید که توسط آنها می توان محصولات سایت خودتان را مدیریت نموده و بفروش برسانید. در این بخش نیز قصد معرفی و بررسی چند فروشگاه ساز برتر وردپرس را داریم که توسط آن قادر به راه اندازی فروشگاه اینترنتی در کنار سایت وردپرسی خود خواهید بود.

k3er_store-system.jpg

فروشگاه ساز ووکامرس
افزونه Woocommerce بهترین و برترین افزونه فروشگاه ساز وردپرسی می باشد که بدلیل بومی سازی در ایران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار می باشد؛ البته وجود امکانات و قابلیت های فراوان و کامل این سیستم آن را به برترین سیستم مدیریت فروشگاهی جهان نیز تبدیل نموده است و در سرتاسر دنیا برترین پلاگین فروشگاه ساز دنیا به حساب می آید. قابلیت ارائه بی نهایت محصول، کنترل دقیق بر روی انبار محصولات، قابلیت ارائه تخفیفات هوشمند، قابلیت ارائه محصولات دانلود یا فیزیکی، قابلیت صدور فاکتور، قابلیت مدیریت کاربران، قابلیت نمایش محصولات خریداری شده توسط کاربر، پشتیبانی از زبان فارسی، پشتیبانی از درگاه های ایرانی، رابط کاربری آسان و ... از جمله قابلیت های این فروشگاه ساز حرفه ای می باشد. وجود رابط کاربری آسان و حرفه ای باعث شده تا کاربران حرفه ای یا مبتدی بتوانند نیاز خود را با آن برطرف کنند و نیازی به سیستم دیگر نداشته باشند. این افزونه توانسته از میان +3 میلیون نصب، امتیاز 4.6/5 را به خود اختصاص دهد.

فروشگاه ساز EDD
افزونه EDD یا Easy Digital Downloads نیز همانند ووکامرس یکی از برترین افزونه های موجود در میان چندین افزونه فروشگاه ساز می باشد که البته کارایی آن کمی متفاوت است و گستردگی آن به اندازه ووکامرس نمی باشد. افزونه افزونه صرفا برای فروشگاه های دیجیتال و دانلود فایل مناسب است که کاربر با پرداخت هزینه محصول به صورت آنی می تواند محصول مورد نظر خود را دانلود نماید. قابلیت فروش انواع فایل، قابلیت تحویل خودکار محصول به کاربران، ارائه گزارش دقیق از فروش، قابلیت ارائه کد تخفیف، قابلیت ارسال ایمیل های اطلاع رسانی به کاربران و ... از بارز ترین ویژگی های این افزونه کاربردی وردپرس می باشد.

فروشگاه ساز MarketPress

افزونه MarketPress نیز مانند دو افزونه قبلی یکی از فروشگاه ساز های محبوب وردپرس می باشد که ممکن است بدلیل عدم بومی سازی آن ایرانیان به آن رغبت پیدا نکرده باشند اما با این وجود یکی از برترین فروشگاه ساز های تحت وردپرس در دنیا محسوب می شود. پشتیبانی از درگاه های پرداخت معروف ، امکان فروش محصولات فیزیکی و دیجیتالی ، امکان تعریف گزینه های معربوط به مالیات ، داشتن تنظیمات مربوط به حمل و نقل ، سیستم تخفیف و کوپن قدرتمند ، بی نهایت متغیر برا کالاها ، مدیریت کامل روی موجودی انبار ، داشتن کدهای کوتاه قدرتمند و ... از ویژگی های آن می باشد. امکان ایجاد فروشگاه با چندین فروشنده و قابلیت ارائه سیستم همکاری در فروش این سیستم برترین ویژگی آن است که در سایر فروشگاه ساز ها نظیر ووکامرس یافت نمی شود.

فروشگاه ساز Jigoshop
افزونه Jigoshop یکی دیگر از افزونه های فروشگاه ساز می باشد که امکانات متعددی را در خود تعبیه نموده است و بر پایه سیستم مدیریت محتوای وردپرس توسعه یافته است. ویژگی های این فروشگاه ساز نیز باعث شده است به یکی از محبوب ترین سیستم های فروشگاه ساز تحت وردپرس تبدیل شود. ارائه گزارشات دقیق ، امکان فروش محصولات دانلودی ، امکان فروش محصولات متغیر ، ابزارک ها و کدهای کوتاه فراوان ، پرداخت تک صفحه ای ، مدیریت موجودی کالاها ، درون ریزی یا برون بری محصولات ، نمایش محصولات مرتبط و ... را می توان از ویژگی های این فروشگاه ساز حرفه ای به شمار آورد. افزونه ها و قالب های این افزونه بیشتر به صورت تجاری ارائه شده اند که ممکن است دلیلی بر تعداد نصب پایین آن باشد اما با استفاده از امکانات پیشفرض و رایگان آن نیز می توان یکی از قدرتمند ترین فروشگاه های اینترنتی را راه اندازی نمود.
نتیجه گیری: در این تاپیک چندین مورد از برترین فروشگاه ساز های وردپرس را خدمت شما کاربران محترم معرفی نمودیم که با توجه به امکانات مورد نیاز خود بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.
 
بالا