برگزیده های پرشین تولز

معرفی برنامه کمیک خوان Comics

bahramn

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 می 2007
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
5
best_comics_buying_app_ipad_marvel_dc.jpg
یکی از بخش‌های پرطرفدار صنعت سرگرمی، کتاب‌های مصور هستند که هم در بین کتاب‌ها جایگاه ویژه دارند و هم در دنیای سرگرمی. از گذشته تا به کنون نیز، کتاب‌هایی چون تن‌تن برای اکثر ما آشنا بوده است. اما این علاقه و دسترسی به کتاب‌های مصور، با پیشرفت ارتباطات و ساختن فیلم‌های ابرقهرمانی نظیر مرد عنکبوتی، شکل و رنگ دیگری به خود گرفت. برنامه‌های موبایلی نیز تبدیل به منبع جامعی برای دسترسی بهتر و راحت‌تر به آن شد. گرچه عده‌ی کمی از ما از وجود این برنامه‌ها آگاه باشیم یا اسمی از آن بشناسیم.
Comixology-app-Android.png

Comics‌‌ یکی از برنامه‌های همه چیز تمام است. حجم کمی دارد و رایگان دانلود می‌شود. می‌توانید با داشتن کاربری شخصی و یا بدون آن، از امکاناتش بهره ببرید. البته خاطر نشان کنیم که چون تنها بخش کوچکی از کتاب‌ها رایگان است، باید با داشتن اکانت به خرید آنها اقدام نمایید. صفحه‌ی نخست دارای بخش‌های مختلفی نظیر، ویژه، تازه اضافه شده، محبوب‌ترین‌ها، برترین‌ها و رایگان است. با تپ روی هر کدام از کتاب‌ها، اطلاعاتی نظیر قیمت، رده‌بندی سنی، کیفیت تصاویر، خلاصه داستان، تعداد صفحات و ... در اختیاران قرار میگیرد.
با استفاده از گزینه‌ی اشتراک‌گذاری نیز می‌توانید کمیک مورد نظر را در دیگر شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. دیگر امکانات برنامه تنها با داشتن حساب کاربری در دسترس خواهد بود. برای نمونه می‌توان به کتاب‌ها ستاره دادن، به لیست علاقه‌مندی‌ها افزود تا در آینده خریداری نمایید و یا به صورت رایگان دانلود کرد.
b6b8ec5605c5c839f559a2ecbf8f8eec.jpg 2.jpg

سمت چپ برنامه، منوی کشویی وجود دارد که لیستی از بخش‌های کتابخانه‌ی شخصی شما همچون لیست کتاب‌ها، مورد علاقه‌ها و همچنین نتظیمات کلی را در خود جای داده است.
در تنظیمات نیز، امکان شخصی‌سازیِ رویدادها، صدای هشدار حراجی‌ها، چرخش صفحه، کیفیت دانلود تصاویر و روشن ماندن صفحه وجود دارد. همچنین می‌توانید محل ذخیره‌ی فایل‌ها را نیز به دلخواهتان تغییر دهید.

نکات قوت:
-امکان جستجوی کمیک‌ها
-دارای دسته‌بندی بر اساس ژانر
- دارای بخش‌های مختلف جدیدترن، محبوب‌ترین، برترین و ..
- بخش دانلود رایگان
-اشتراک‌گذاری
-تنظیمات گسترده‌ی شخصی‌سازی
 
بالا