برگزیده های پرشین تولز

معرفی برنامه Duplicate Files Fixer: پاک کردن فایل‌های مشابه

bahramn

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 می 2007
نوشته‌ها
69
لایک‌ها
5
DFF.jpg
پیدا کردن فایل‌های مشابه بر روی گوشی‌های هوشمند خیلی طبیعی است. مخصوصا اندروید که به واسطه شیوه‌ی ذخیره سازی فایل‌های شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها فایل‌های مشابه زیادی را ذخیره کرده و فضای دستگاه شما را اشغال می‌کند. اگر از آن دست کسانی هستید که روزانه زمان زیادی پای عکس‌‌ها و شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانید، پیشنهاد می‌کنیم حتما از این برنامه استفاده کنید.
Duplicate Files Fixer با گشتن در پوشه‌های دستگاه، لیستی از عکس‌ها و فایل‌های مشابه را پیدا می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که تنها با یک کلیک از شر همه‌ی آن‌ها خلاص شوید. شیوه‌ی کار هم به این شکل است که بعد از شروع اسکن، در تب نتایج، لیست کامل فایل‌ها به شما نمایش داده می‌شود که امکان انتخاب همه یا به صورت تک‌ به تک به شما داده شده.
How-To-Find-and-Delete-Duplicates-Files-In-Android-3.jpg Duplicate-Files-Fixer-Friendly-User-Interface.png
بعد از انتخاب فایل‌ها، در زیر همان تب کلید پاک کردن نمایش داده می‌شود که با لمس آن می‌توانید فایل‌های انتخاب شده را پا کنید. با توجه به حساسیت موجود بر روی فایل‌ها، یکی از امکانات خوب این برنامه ساده تب تاریخچه است که به شما لیستی از جستجوهایی که تا الان انجام داده‌اید نشان می‌دهد. به این ترتیب اگر اشتباهی رخ داده باشد، حداقل به اسم فایل‌ها دسترسی خواهید داشت.
در یک نگاه کلی باید این برنامه را ساده و کارآمد دانست، اپلیکیشنی که کاری که قرار است را به بهترین شکل ممکن انجام می‌دهد. امکانات خوبی دارد و نیازهای شما را رفع می‌کند. پس برای رفع مشکل خود هر چه سریع‌تر Duplicate Files Fixer را به رایگان دانلود کنید.
 
بالا