برگزیده های پرشین تولز

معرفی بهترین روش های خانگی برای درمان تیرگی واژن

yalda992

Registered User
تاریخ عضویت
31 اکتبر 2017
نوشته‌ها
139
لایک‌ها
8
سن
32
یکی از مشکلاتی که همیشه خانوم ها با آن دست و پنجه نرم می کنند تیرگی واژن است. دستگاه تناسلی از جمله مهم ترین اندام های زنانه محسوب می شود و به همین دلیل است که خانوم ها بیشترین توجه را به آن دارند و از تیرگی واژن شکایت می کنند. نکته ای که باید بدانید این است که واژن برای زیبایی طراحی نشده است و به همین دلیل دارای موهای زبر و شاید تیرگی داشته باشد. همه این عوامل بر روی سلامت دستگاه تناسلی تاثیر دارند. به این حال ما شما را در این مقاله با راه هایی برای درمان تیرگی واژن آشنا می کنیم.



vagina.jpg


استفاده از آب لیمو

یکی از آسان ترین و بی خطر ترین روش ها برای درمان تیرگی واژن استفاده از آب لیمو می باشد. این مایع دارای اسید سیتریک و ویتامین C است که هم باعث می شوند پوست واژن روشن شوند و هم از عفونت های ادراری چلوگیری می کنند.

روش تهیه: برای استفاده از این روش ابتدا باید موهای واژن خود را بزنید و سپس چند قطره گلاب را در یک لیوان آب لیمو بریزید. بعد از اینکار یک پنبه را در محلول فرو کرده و سپس به خوبی آن را فشار دهید تا آب های اضافه از آن خارج شود. سپس پنبه را به آرامی بر روی پوست واژن خود بمالید. بگذارید این محلول تا 5 دقیقه بر روی واژن باقی بماند و سپس آن را بشورید. بهتر است سه بار در طول روز از این روش استفاده کنید.

استفاده از آلوئورا
آلوئورا نیز یکی دیگر از گیاهان دارویی است که شما می توانید برای درمان تیرگی واژن از آن استفاده کنید. در این گیاه آنتی اکسیدان هایی وجود دارند که می توانند باعث تولید ملانین شوند. ملانین یکی از بهترین مواد برای درخشندگی پوست و جلوگیری از التهابات است.

روش تهیه: بدین منظور ابتدا یک برش بر روی برگ های آلوئورا ایجاد کنید و تا ژل آن به بیرون تراوش کند. ژل را در یک ظرف بریزید و مقداری زردچوبه به آن اضافه کنید. بعد از اینکه محلول را هم زدید آن را بر روی واژن بمالید و 15 دقیقه اجازه بدهید بر روی پوستتان بماند. بعد از این مدت می توانید پوست واژن را شست و شو دهید. بهتر است فاصله استفاده از هر ماسک یک روز باشد.

استفاده از چوب صندل و پوست پرتقال
در چوب صندل مقدار زیادی مواد ضدعفونی کننده و ضد باکتری وجود دارد که می تواند سلامت دستکاه تناسلی شما را تضمین کند و از عفونت های جلوگیری کند. در پوست پرتقال نیز مقدار زیادی ویتامین ث وجود دارد که باعث می شود تا پوست های مرده از بین بروند و واژن شما روشن شود.

روش تهیه: چوب صندل را در یک ظرف بکوبید و از آن پودری تهیه کنید، سپس پوست پرتقال را به آن اضافه کنید. البته باید از قبل پوست پرنقال را ریز کرده باشید. با این دو ماده یک خمیر ایجاد کنید و سپس آن را بر بر روی واژن خود بمالید.

استفاده از ماست
یکی از راحت ترین راه ها برای درمان تیرگی واژن استفاده از ماست است. این ماده لبنی مفید در هر خانه ای وجود دارد. ماست یکی از سریع ترین روش ها برای رفع تیرگی واژن است.

روش تهیه: استفاده از ماست برای ماساژ واژن بسیار ساده است. بهتر است که این کار را زمانی انجام دهید که ماست سرد باشد. مقداری از ماست را بر روی یک برس یا پنبه بریزید و بعد با آرامی پوست واژن را ماساژ دهید. این کار را به مدت 15 دقیقه انجام دهید.

منبع: نت سلامت
 

ثحهغشق

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 آگوست 2016
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
1
سن
38
من قبلا از چند تا روشی که بالا گفتین استفاده کردم و دریغ از کوچکرترین تاثیر. فکر کنم حداقل باید یکی دو سال این روش هارو ادامه بدیم تا به نتیجه مطلوب برسیم. اما تو این دوره زمونه یکی دو سال خیلی زیاده
مامایی که من می رم کرم سفید کننده واژن هربادرم پیشنهاد داد بهم الان یک ماهه دارم استفاده می کنم و خیلی راضیم. شما هم امتحان کنید. برای اینکه تو گوگل الاف نشین لینکشو براتون می زارم
http://www.tazminiha.com/product/Genital-area-armpit-darkness-whitening-cream
 
Last edited:

atefe1366

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2018
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
36
سلام دوستای گلم
من هم از کرم سفید کننده واژن هربادرم قبلا استفاده کردم واقعا عالیه با 2 تیوب تا 90 درصد تیرگی واژنم از بین رفت. کرم هایی مثل والنسی و سیگل هم امتحان کرده بودم ولی همش بی تاثیر بود.
 

Engel

Registered User
تاریخ عضویت
14 ژوئن 2007
نوشته‌ها
376
لایک‌ها
7,763
محل سکونت
Unter dem weinenden Mond
جدا باید گفت دغدغه زن ها و دخترهای ایرانی تو حلق الهام چرخنده :general712: یعنی واقعا هیچ موضوع دیگه ای مهمتر از سفید کردن رنگ واژن :general704: برای اینکه تو زندگی بی ارزشتون بهش بپردازید، ندارید؟ :p:D

جالبه که حتی تو گوگل هم این عبارت "چگونه واژن سفیدی داشته باشیم" و عبارات مشابه مترادفش :general705: ترند شدن :general304:
 

vaheava

Registered User
تاریخ عضویت
9 جولای 2013
نوشته‌ها
585
لایک‌ها
151
محل سکونت
021
سلام دوستای گلم
من هم از کرم سفید کننده واژن هربادرم قبلا استفاده کردم واقعا عالیه با 2 تیوب تا 90 درصد تیرگی واژنم از بین رفت. کرم هایی مثل والنسی و سیگل هم امتحان کرده بودم ولی همش بی تاثیر بود.
عجب
برام جالب بود...
اصلانم فک نمیکنم شما بازاریاب و فروشنده این کرم باشید:D
 
بالا