برگزیده های پرشین تولز

معرفی بهترین لپ تاپ های ترید در سال 2022

mrshib

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 فوریه 2022
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
49
داشتن بهترین لپ تاپ برای معاملات سهام، کالاها و فارکس ضروری است. شما به ماشینی نیاز دارید که به شما امکان می دهد گرافیک های با وضوح بالا را مشاهده کنید و چندین برنامه را همزمان بدون تاخیر در عملکرد اجرا کنید. لپ تاپ های تجاری ابزارهای عالی برای تجزیه و تحلیل بازارها، ردیابی معاملات و اجرای بلادرنگ هستند. بهترین لپ تاپ ها برای ترید می توانند گران باشند، اما ارزش سرمایه گذاری را دارند. ترید حرفه ای است که بهترین ها را در ترید لپ تاپ می طلبد که تمام خدمات و ویژگی های مورد نیاز شما را در عین اطمینان از تناسب با بودجه شما ارائه دهد.

مشخصاتی که هنگام خرید بهترین لپ تاپ برای ترید باید به آن توجه کنید​

سرمایه گذاران باید روی لپ تاپ هایی که به طور خاص برای ترید طراحی شده اند، سرمایه گذاری کنند.



بهترین لپ‌تاپ‌های خرده‌فروشی، طراحی براق و باریکی خواهند داشت که فضای زیادی روی میز شما اشغال نخواهد کرد.



لپ تاپ باید به اندازه ای کوچک باشد که بتوانید به راحتی آن را با خود حمل کنید و نگران نباشید که وزن آن برای مدت طولانی به شما فشار وارد کند. گیلاس در بالا لپ تاپ های صفحه لمسی برای ترید خواهد بود.



این دستگاه همچنین به راه اندازی سریع و همچنین بوت سریع در ویندوز نیاز دارد. لپ تاپ باید به اندازه کافی قوی باشد تا در برابر سختی های فیزیکی ترید بدون خراشیدگی یا شکستگی مقاومت کند.



CPU:​

شما به یک لپ تاپ با حداقل پردازنده سری Core i5 اینتل یا آخرین پردازنده سری Ryzen 5000 AMD نیاز دارید که از Turbo Boost پشتیبانی می کند. پردازنده باید بتواند چندین برنامه را به طور همزمان و بدون تاخیر در عملکرد اجرا کند.



GPU:​

یک لپ‌تاپ به یک GPU معمولی نیاز دارد که بتواند کارهای رایج پردازش گرافیکی مانند رندر کردن تصاویر و فیلم‌ها را انجام دهد.



بهترین پردازنده‌های گرافیکی برای معامله، کارت‌های گرافیک سری GeForce GTX یا RTX Nvidia، کارت‌های گرافیک سری Radeon RX AMD، گرافیک‌های مجتمع Intel UHD 620 هستند.



رم:​

برای معامله، استفاده از لپ تاپ با حداقل 8 گیگابایت رم توصیه می شود. هرچه بیشتر باشد بهتر است، اما مطمئن شوید که رایانه شما می‌تواند چندین برنامه را به طور همزمان اجرا کند و هیچ تأخیر عملکردی ندارد.



ذخیره سازی:​

بهترین لپ‌تاپ‌های خرده‌فروشی حافظه زیادی خواهند داشت، بنابراین هرگز گیر نخواهید کرد و مجبور به خرید هارد دیسک‌های خارجی یا کارت حافظه اضافی نخواهید بود. حداقل مورد نیاز حداقل 512 گیگابایت است. هرچه بزرگتر بهتر.



لپ تاپ باید یک SSD به عنوان درایو اصلی برای راه اندازی سریع داشته باشد.



نمایش دادن:​

صفحه نمایش باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا بتوانید تمام نمودارها و اعداد را در یک نگاه بدون نیاز به اسکرول یا بزرگنمایی ببینید. لپ تاپ باید صفحه نمایش باکیفیت با وضوح بیش از 1080p داشته باشد.



صفحه نمایش لمسی برای ترید بسیار ترجیح داده می شود زیرا رابط کاربری بصری تر است و می توانید سریعتر کار کنید.



صفحه کلید:​

لپ تاپ همچنین باید دارای یک صفحه کلید دارای نور پس زمینه باشد تا شرایط نور مانع بهره وری شما در هنگام کار در شب نشود.



صفحه کلید باید نرم و راحت برای ساعات طولانی معاملات باشد. صفحه‌کلید نرم‌افزاری برای معامله‌گرانی که بیشتر اوقات تایپ می‌کنند و همیشه ماوس یا پد لمسی با خود ندارند ترجیح داده می‌شود.



پورت ها:​

لپ تاپ باید حداقل یک پورت USB، یک پورت HDMI و یک پورت اترنت گیگابیتی داشته باشد. هرچه بزرگتر بهتر.



این دستگاه همچنین باید دارای پورت USB-C سازگار با Thunderbolt باشد.



اتصال بیسیم:​

لپ تاپ باید قابلیت اتصال بی سیم از طریق Wi-Fi و بلوتوث را داشته باشد تا بتوانید برای اهداف تحقیقاتی به اینترنت دسترسی داشته باشید و همچنین فایل ها را بین رایانه، تلفن هوشمند یا تبلت خود انتقال دهید.



بهترین لپ‌تاپ‌های خرده‌فروشی باید دارای آخرین بلوتوث داخلی باشند.



باتری:​

بهترین لپ‌تاپ‌های خرده‌فروشی همچنین باید دارای باتری باشند که بتواند حداقل شش ساعت با یک بار شارژ دوام بیاورد، که با در نظر گرفتن مدت زمانی که می‌توانید دور از پریز برق و نه نزدیک پریز برق برای شارژ مجدد دستگاه خود بگذرانید، بسیار مهم است.



در ادامه تعدادی از بهترین لپ تاپ ها برای ترید آورده شده که می توان از فروشگاه کامپیوتر صفر یک تهیه نمود.

10 بهترین لپ تاپ برای ترید در سال 2022​

سرمایه‌گذاری روی لپ‌تاپ مناسب فقط به این معنا نیست که یک دستگاه قدرتمند بخرید که به شما امکان می‌دهد چندین برنامه را همزمان اجرا کنید. همچنین در مورد سرمایه گذاری در چیزی است که ماندگار باشد.



10 لپ تاپ برتر به طور خاص با توجه به نیازهای معامله گر طراحی شده اند.



1. Apple MacBook Pro M1​

یکی از بهترین لپ تاپ های MAC برای ترید

صفحه نمایش: صفحه نمایش کوچک 14.2 اینچی (مورب) با نور پس زمینه LED | پردازنده: تراشه Apple M1 Pro; تا پردازنده 10 هسته ای | گرافیک: پردازنده گرافیکی M1 Pro تا 16 هسته | رم: 16 گیگابایت رم | فضای ذخیره سازی: 512 گیگابایت SSD | پورت ها: 3 پورت Thunderbolt 4 (USB-C) با پشتیبانی از: شارژر، 1 عدد پورت HDMI، 1 عدد کارت خوان SD، 1 عدد پورت Magsafe | بلندگو: 2W x 2 بلندگوی استریو |

وزن: 3.5 پوند​



Apple Macbook M1 Pro یک لپ تاپ عالی دیگر برای معامله گران است که قیمت آن کمی کمتر از MacBook Pro با پردازنده اینتل است.



پردازنده و GPU​

Macbook M1 Pro از تراشه M1 Pro خود اپل استفاده می‌کند که می‌توان آن را با حداکثر 10 هسته پیکربندی کرد و آن را به دستگاهی فوق‌العاده قدرتمند برای اجرای چندین برنامه یا برنامه به طور همزمان بدون هیچ تأخیری تبدیل می‌کند.



وقتی صحبت از گرافیک به میان می آید، Macbook M1 Pro دارای یک پردازنده گرافیکی 16 هسته ای است که به شما امکان می دهد سهام، کالاها، ارزها و موارد دیگر را با جزئیات و وضوح شگفت انگیز معامله کنید. تراشه داخلی M1 Pro این لپ تاپ را بسیار کارآمد و سریع کرده است.



رم و ذخیره سازی​

این لپ تاپ همچنین با 16 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه SSD برای تمام نیازهای اطلاعاتی شما همراه است. همچنین دارای سه پورت Thunderbolt 4 برای اتصال آسان تمامی دستگاه های شما می باشد.



با این حال، بعداً نمی‌توانید رم و فضای ذخیره‌سازی را ارتقا دهید. بنابراین، مطمئن شوید که گزینه های مناسبی را برای نیازهای خود انتخاب کرده اید.



صفحه نمایش و صفحه کلید​

Macbook M1 Pro دارای یک صفحه نمایش 14.2 اینچی مینی LED با نور پس زمینه با رزولوشن تا 2880x1800 است. این صفحه نمایش مجهز به آخرین فناوری Mini-LED است که تصویر روشن تری را ارائه می دهد و می تواند رنگ ها را بسیار بهتر از LED های معمولی کنترل کند.



Macbook M1 Pro دارای طراحی باریک، ضخامت کمتر از 0.61 اینچ و وزن 3.5 پوند است. این لپ‌تاپ ایده‌آل است تا در هر کجا و هر زمان که بخواهید، چه در یک کافه، چه در خروجی فرودگاه یا پشت میز اداری خود، آن را با خود ببرید.



همچنین دارای صفحه کلید با نور پس زمینه و صفحه لمسی برای تایپ راحت و کنترل مکان نما در مناطق کم نور است. اپل تاچ پد را از این مدل حذف کرده است، اما اکثر معامله گران آن را از دست نمی دهند.



پورت ها و اتصالات​

Macbook M1 Pro جدید دارای سه پورت Thunderbolt 4 است که جدیدترین و سریعترین نوع پورت موجود است. با تعداد زیادی پورت، می توانید به راحتی به یک مانیتور خارجی متصل شوید، از کابل HDMI برای تماشای فیلم استفاده کنید، یا بدون نیاز به حمل دانگل به سایر لوازم جانبی متصل شوید.



همچنین دارای 802.11ac وای فای داخلی و بلوتوث 4.2 برای سرعت اینترنت سریع و اتصال پایدار بدون توجه به جایی که هستید.



بررسی ما​

به طور کلی، Apple Macbook M1 Pro یک لپ‌تاپ عالی برای معامله‌گرانی است که به دنبال ترکیبی عالی از قدرت پردازش، سرعت، گرافیک و اتصال هستند. کمی گران است، اما در همه زمینه ها کمک می کند.



من از این لپ تاپ برای ترید، وبلاگ نویسی، ویرایش ویدئو استفاده کرده ام و هرگز ناامیدم نکرده است. بهترین ویژگی این لپ تاپ عمر باتری و شارژ سریع آن است.



2. نوت بوک ASUS ZenBook Pro Duo UX581​

بهترین لپ تاپ های دو صفحه نمایش برای معامله گران

صفحه نمایش: صفحه نمایش 15.6 اینچی 4K UHD NanoEdge صفحه نمایش اصلی براق لمسی و صفحه نمایش لمسی 4K مات 14 اینچی | پردازنده: Intel Core i7-10750H (12M Cache، تا 5.0GHz) | گرافیک: NVIDIA GeForce RTX 2060 | رم: 16 گیگابایت رم DDR4 | فضای ذخیره سازی: 1 ترابایت PCIe NVMe M.2 SSD | پورت ها: 2 x USB 3.1، 1 x HDMI 2.0، 1 x Powered Thunderbolt 3 (USB Type-C)، 1 x RJ-45 | بلندگو: 2 عدد بلندگوی استریو | وزن: 5.5 پوند



ASUS ZenBook Pro Duo شما را در طول روز کاری مشغول معامله نمی‌کند، اما همه قرارها و قرارهای ملاقات شما را در هر زمان در حال حرکت پیگیری می‌کند.



با طیف کاملی از ویژگی ها، از جمله پردازنده پیشرفته، صفحه نمایش لمسی 15.6 اینچی 4K UHD و صفحه نمایش لمسی 14 اینچی مات 1080p، می توانید چند کار را انجام دهید و روز کاری خود را طولانی کنید.



لپ تاپ ASUS ZenBook Pro Duo UX581 یک انتخاب عالی برای کسانی است که به دنبال یک لپ تاپ قدرتمند با قدرت پردازش و قابلیت های گرافیکی بالا هستند.



پردازنده و GPU​

ASUS ZenBook Pro Duo از پردازنده نسل دهم اینتل Core i7-10750H استفاده می کند. این پردازنده کش 12 مگابایتی می تواند به سرعت 5.0 گیگاهرتز برسد. او با هر کار دشواری که به او سپردید کنار می آید.



ASUS ZenBook Pro Duo همچنین دارای کارت گرافیک NVIDIA GeForce RTX 2060 است که برای اکثر کارهای روزمره به اندازه کافی قدرتمند است. دارای 6 گیگابایت حافظه ویدیویی GDDRW برای رندر گرافیکی سریع و قابل اعتماد، و همچنین یک کارت گرافیک یکپارچه Intel UHD 630. GPU برای انجام هر چند وظیفه ای که هنگام معامله سهام، کالا و بازار فارکس نیاز دارید، بیش از اندازه کافی است.



رم و ذخیره سازی​

ASUS ZenBook Pro Duo UX581 به 16 گیگابایت رم DDR مجهز شده است. می‌تواند از تمام کارهای چندوظیفه‌ای که برای ترید سهام، کالاها و فارکس نیاز دارید، بدون نگرانی از اتمام سریع فضا پشتیبانی کند.



سرعت حافظه برای معامله گران حیاتی است زیرا انجام یک کار در صورتی که طول بکشد، فایده ای ندارد

زمان بیش از حد این کار نه تنها کار شما را کند می کند، بلکه هر کاری را بیش از پیش دشوارتر می کند و می تواند منجر به خطا در معاملات شود.



سرعت حافظه را می توان به عنوان مدت زمانی در نظر گرفت که RAM برای انجام یک کار لازم است. این در نانوثانیه (ns) یا میلی ثانیه (ms) اندازه گیری می شود. حافظه ZenBook Pro Duo 2400 مگاهرتز است.



با این گفته، شما انرژی کافی برای انجام همه کارهای مورد نیاز را به آرامی دارید.



ASUS ZenBook Pro Duo به یک ترابایت PCIe NVMe SSD مجهز شده است که فضای زیادی را برای چندوظیفگی در اختیار شما قرار می دهد. فضای ذخیره سازی در اینجا مشکلی نخواهد بود زیرا می توانید صدها فیلم و فایل را به راحتی ذخیره کنید. همچنین به این معنی است که با تمام شدن فضای ذخیره سازی، سرعت کار شما کاهش نمی یابد.



صفحه نمایش و صفحه کلید​

صفحه نمایش لمسی اولیه 15.6 اینچی 4K UHD NanoEdge مطمئناً هر حرفه ای را در حال حرکت خوشحال می کند.

سخن پایانی​


این لپ تاپ ها همگی برای ترید مناسب هستند، یک پیشنهاد مقرون به صرفه جهت خرید یک لپ تاپ باکیفیت، خرید لپ تاپ استوک اروپایی است. شما می توانید با خرید یک لپ تاپ کارکرده اما باکیفیت، با قیمت کمتر، سیستم بهتری خریداری کنید.

منبع: https://www.ofzenandcomputing.com/best-laptops-for-trading/
 
بالا