برگزیده های پرشین تولز

معرفی بهترین گوشی های 2019 دنیا | نبرد 10 غول دنیای موبایل!

rezahaghi321

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
1 می 2019
نوشته‌ها
92
لایک‌ها
41
سال 2019 رو به اتمام است و انتخاب بهترین گوشی 2019 از محصولات شرکت‌هایی مثل سامسونگ، اپل، هواوی، شیائومی و … کار دشواری است. در ادامه نگاهی به بهترین گوشی های 2019 می‌اندازم.

 بهترین گوشی های 2019

با توجه به تعداد زیادی از گوشی‌ها که هر ساله عرضه می‌شود، انتخاب بهترین گوشی دنیا کار سختی است؛ ولی با توجه به بررسی‌هایی که روی بهترین موبایل های 2019 صورت گرفته، می‌توان آیفون 11 پرو مکس را به خاطر دوربین عالی، صفحه نمایش روشن و طول عمر باتری زیاد به عنوان بهترین گوشی دنیا در حال حاضر در نظر گرفت. در بازار اندروید هم گلکسی اس 10 پلاس وجود دارد که نه تنها بهترین گوشی سامسونگ 2019 است، بلکه بهترین گوشی اندروید هم محسوب می‌شود. شاید یکی از گوشی های برتری که توجه کمتری به آن می‌شود، وان پلاس 7T باشد که عملکردی پرچمدار با قیمت پایین‌تر دارد.اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این گوشی‌ها و سایر پرچمداران برتر 2019 بدانید، در ادامه با معرفی بهترین گوشی های 2019 همراه من باشید...

بهترین گوشی های 2019 دنیا

آنچه در این نوشته می‌خوانید:

  • بهترین گوشی های 2019 دنیا
    آیفون 11 پرو مکس
    گلکسی اس 10 پلاس
    گلکسی نوت 10 پلاس
    وان پلاس 7T
    گوگل پیکسل 4 ایکس ال
    شیائومی می 9
    هواوی پی 30 پرو
    گوگل پیکسل 3a
    سونی اکسپریا 1
    موتو جی 7 پاور
بهترین گوشی های 2019 دنیا
جدول مشخصات برترین گوشی های 2019

جدول مشخصات برترین گوشی های 2019​

آیفون 11 پرو مکس
آیفون 11 پرو مکس

نقاط قوت:

صفحه نمایش اولد روشن‌تر از همیشه
داشتن A13 بیونیک که سریع‌ترین پردازنده موبایل است
دوربین سه گانه خارق العاده با حالت شب
طول عمر باتری زیاد
نقاط ضعف:

تنها 64 گیگابایت حافظه در مدل پایه
کمی سنگین‌تر از گوشی قبلی
بهترین گوشی آیفون در عین حال، بهترین گوشی 2019 هم محسوب می‌شود. آیفون 11 پرو مکس با عبور از رقبای اندرویدی، بهترین دوربین گوشی را به خاطر حالت شب و لنز اولترا واید همه کاره در اختیار دارد. نباید HDR هوشمند آن را هم فراموش کنیم که تصاویر پرتره خارق‌العاده‌ای خلق می‌کند. اپل کیفیت ویدیوی این گوشی را هم بهبود داده است و شاهد دامنه دینامیک بالاتر و تثبیت سینمایی روان هستیم.

Iphone 11 Pro Max

آیفون 11 پرو مکس یکی از سریع‌ترین پردازنده‌های دنیا، یعنی A13 بایونیک را به همراه طراحی مقاوم و صفحه نمایش 6.5 اینچی اولد با روشنایی فوق‌العاده ارائه می‌دهد. بهتر بود اپل بیش از 64 گیگابایت را در مدل پایه این گوشی ارائه می‌داد اما وقتی طول عمر باتری 12 ساعته به همراه شارژ سریع و کیفیت صدای عالی را در نظر بگیرید، با برترین گوشی 2019 روبه‌رو می‌شوید که از هر نظر عالی است.

گلکسی اس 10 پلاس
گلکسی اس 10 پلاس

نقاط قوت:

صفحه نمایش اینفینیتی O عالی
حسگر اثر انگشت اولتراسونیک عملکرد خوبی دارد
دوربین های عالی
عملکرد بسیار سریع
طول عمر باتری زیاد و قابلیت شارژ سایر گجت‌ها
دارای جک هدفون
نقاط ضعف:

حفره درون نمایشگر می‌تواند حواس را پرت کند
ژست های حرکتی گیج کننده
Galaxy S10 Plus

سامسونگ دهمین سالگرد عرضه سری گلکسی اس خود را با ارائه نوآوری‌های مختلف در گلکسی اس 10 پلاس جشن گرفت. یک حسگر اثر انگشت فراصوتی در زیر صفحه نمایش 6.4 اینچی این گوشی وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد تا سریعا قفل آن را باز کنید. ویژگی PowerShare این گوشی هم به شما اجازه می‌دهد تا دستگاه‌های دیگر را به صورت بی سیم شارژ کنید.

سایر ویژگی‌های این گوشی هم که می‌توان آن را بهترین گوشی سامسونگ 2019 نامید، چشمگیر است. طول عمر باتری آن 12.5 ساعت است و پردازنده اسنپدراگون 855 آن یکی از سریع‌ترین عملکردهای گوشی‌های اندرویدی را به ارمغان می‌آورد و به پردازنده A12 اپل هم می‌رسد. نباید دوربین این گوشی را هم فراموش کنیم که تصاویر خارق‌العاده‌ای ثبت می‌کند. اگر به دنبال بهترین گوشی سامسونگ برای تجربه اندروید هستید، گلکسی اس 10 پلاس را از دست ندهید.

گلکسی نوت 10 پلاس
گلکسی نوت 10 پلاس

نقاط قوت:

صفحه نمایش زیبای 6.8 اینچی
استفاده از حالت Dex راحت‌تر است
ژست‌های حرکتی اس پن
طول عمر باتری زیاد
نقاط ضعف:

برخی مدل‌های آن به راحتی لکه برمی‌دارند
پرچمداران دیگر، دوربین بهتری دارند
سامسونگ گلکسی نوت 10 پلاس را می‌توان بهترین گوشی سامسونگ 2019 دانست که صفحه بزرگی دارد. علاوه بر نمایشگر بزرگ و زیبای اولد، شما اکنون می‌توانید کارهای بیشتری را با اس پن انجام دهید که شامل ژست‌های حرکتی و تبدیل دست نوشته به متن است. این فبلت می‌تواند 12 ساعت دوام بیاورد و با سرعت هم شارژ می‌شود و در عرضه 30 دقیقه، 65% از حجم خود را شارژ می‌کند.

Galaxy Note 10 Plus

دوربین چهارگانه این گوشی تصایر واضحی ثبت می‌کنند و ویژگی فوکوس زنده سامسونگ به شما امکان اضافه کردن افکت بوکه هنگام ضبط ویدیو را می‌دهد. اما طبق مقایسه‌های صورت گرفته، تصاویر آن را نمی‌توان بهترین دانست. اگر به دنبال یک گوشی بزرگ و همه کاره به لطف قلم اس پن هستید، این مورد از بهترین گوشی های سامسونگ را از دست ندهید.

گوگل پیکسل 4 ایکس ال
گوگل پیکسل 4 ایکس ال

نقاط قوت:

دوربین بسیار باکیفیت
نرخ رفرش 90 هرتز دینامیک در صفحه نمایش
ویژگی موشن سنس
نقاط ضعف:

عمر باتری نه چندان جالب
صفحه نمایش تار
نبود ذخیره سازی نامحدود تصاویر با کیفیت اصلی
گوگل شاید لقب بهترین گوشی برای عکاسی را نداشته باشد (زیرا این افتخار نصیب آیفون 11 پرو می‌شود)، اما پیکسل 4 ایکس ال هنوز هم یکی از بهترین گوشی های 2019 برای کسانی است که به دنبال دستگاهی با کیفیت عکاسی بالا هستند. جدیدترین گوشی گوگل یک دوربین جدید هم به شکل لنز تله فوتو اضافه کرده است که زوم 2x اپتیکال ارائه می‌کند. وقتی این ویژگی را با Super Res Zoom ترکیب کنید، تصاویر پرجزئیات و واضحی را با زوم ترکیبی 8x می‌توانید ثبت کنید.

Google Pixel 4 XL

گوگل ویژگی‌های نرم افزاری خود را هم در سری پیکسل 4 بهبود داده است که شامل کنترل‌های نوردهی برای تنظیم روشنایی و سایه‌ها، تراز سفیدی مبتنی بر هوش مصنوعی برای ثبت دقیق رنگ‌ها و حالت عکاسی شب بهبود یافته است که می‌تواند تصاویر واضحی از آسمان شب ثبت کند. مدل ایکس ال پیکسل 4 بهترین گوشی 2019 در مقایسه با نسخه معمولی خود هم محسوب می‌شود چرا که طول عمر باتری بیشتری دارد.

وان پلاس 7T
وان پلاس 7T

نقاط قوت:

ارزش فوق العاده
دوربین های خوب
نقاط ضعف:

طول عمر باتری نه چندان زیاد
نداشتن شارژ بی سیم
وان پلاس 7T را به راحتی می‌توان یکی از بهترین گوشی های اندروید 2019 خطاب کرد. این گوشی از پردازنده سریع اسنپدراگون 855 پلاس، صفحه نمایش امولد 6.5 اینچی با نرخ رفرش بسیار روان 90 هرتزی و یک دوربین سه گانه که در حد آیفون 11 است بهره می‌برد. چقدر بهتر می‌شد که طول عمر باتری آن بیشتر بود، اما با این وجود بسیار سریع شارژ می‌شود. در کل با خرید این دستگاه، صاحب بهترین گوشی 2019 وان پلاس و یکی از بهترین گوشی های 2019 اندروید خواهید شد.

شیائومی می 9
شیائومی می 9

نقاط قوت:

سیستم دوربین انعطاف پذیر
عملکرد فوق العاده
صفحه نمایش عالی
نقاط ضعف:

حسگر اثر انگشت نه چندان جالب
نداشتن استاندارد IP
شیائومی می 9 با طراحی بهبود یافته و ویژگی‌های بیشتر به همراه دوربین سه گانه‌ای که می‌تواند با پرچمداران رقابت کند، بهترین گوشی شیائومی 2019 و از بهترین موبایل های امسال است. این گوشی با پشتیبانی از شارژ بی سیم و حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، یکی از اولین گوشی‌های سال هم محسوب می‌شود که از پردازنده اسنپدراگون 855 بهره می‌برد.

Xiaomi Mi 9

شاخص‌ترین ویژگی بهترین گوشی شیائومی 2019 را می‌توان دوربین آن دانست که مانند آنر ویو 20، از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی بهره می‌برد که با استفاده از تکنولوژی ترکیب پیکسل، تصاویر 12 مگاپیکسلی بسیار خوبی ثبت می‌کند. علاوه بر این دوربین، یک لنز تله فوتو 12 مگاپیکسلی با زوم اوپتیکال 2x در کنار یک لنز اولترا واید 16 مگاپیکسلی هم وجود دارد که تجربه‌ای نزدیک به سامسونگ گلکسی اس 10 و گوشی‌های مشابه را ارائه می‌دهند. اگر به دنبال بهترین گوشی شیائومی 2019 هستید، حتما می 9 را در نظر داشته باشید.

هواوی پی 30 پرو
هواوی پی 30 پرو

نقاط قوت:

دوربین های خارق العاده
طراحی زیبا و چشمگیر
نقاط ضعف:

صفحه نمایش فقط فول اچ دی
رابط کاربری EMUI نیاز به پولیش بیشتری دارد
هواوی پی 30 پرو را می‌توان بهترین گوشی هواوی 2019 دانست. البته مشکلات به وجود آمده باعث شد تا هواوی میت 30 را در نظر نگیریم. پی 30 پرو از یک صفحه نمایش 6.47 اینچی اولد بزرگ بهره می‌برد که دارای حاشیه‌ای کوچک در پایین و یک ناچ قطره‌ای در بالای گوشی است. باتری این گوشی دارای ظرفیت 4200 میلی آمپر ساعتی است که به راحتی می‌تواند یک روز برای شما دوام بیاورد. با استفاده از ویژگی شارژ معکوس این گوشی می‌توان سایر دستگاه‌ها را هم شارژ کرد.

Huawei P30 Pro

یکی از دلایلی که پی 30 پرو بهترین گوشی هواوی 2019 است، به دوربین آن مربوط می‌شود. این گوشی از یک دوربین چهارگانه بهره می‌برد که شامل یک لنز اصلی با رزولوشن بالا، لنزی با زوم قوی، یک دوربین اولترا واید و یک سنسور زمان پرواز می‌شود. این دوربین‌ها در کنار هم باعث می‌شوند که با یک دستگاه همه کاره از نظر دوربین سر و کار داشته باشیم که می‌تواند تصاویر خارق العاده‌ای را ثبت کند. اگر به دنبال بهترین گوشی 2019 هواوی می‌گردید، پی 30 پرو رو حتما در نظر بگیرید.

گوگل پیکسل 3a
گوگل پیکسل 3a

نقاط قوت:

دوربین در حد سایر پرچمداران
نرم افزار و پشتیبانی گوگل
کیفیت ساخت مناسب
صفحه نمایش اولد
نقاط ضعف:

عملکرد گوشی خوب است ولی عالی نیست
صفحه نمایش می‌توانست روشن‌تر باشد
نداشتن شارژ بی سیم
Pixel 3a

تمام ویژگی‌های عالی گوشی‌های پرچمدار گوگل مثل دوربین دارای هوش مصنوعی و تجربه خالص اندروید را در نظر بگیرید که در یک گوشی با قیمت بسیار مناسب‌تر گنجانده شده است. این گوشی، پیکسل 3a خواهد بود که با فدا کردن برخی موارد مانند پردازنده قوی‌تر، به چنین موفقیتی دست یافته و تبدیل به یکی از بهترین گوشی های 2019 شده است. دوربین این گوشی دقیقا همان چیزی است که در پیکسل 3 وجود دارد، بنابراین می‌توانید همان کیفیت عالی در تصاویر نور پایین و پرتره را به لطف عکاسی محاسباتی، در این گوشی هم ببینید. این گوشی گوگل می‌تواند مدت زمان بیشتری حدود 12 ساعت دوام بیاورد.

سونی اکسپریا 1
سونی اکسپریا 1

نقاط قوت:

صفحه نمایش 21:9 کاربردی و فوق العاده
نرم افزار مناسب
نقاط ضعف:

حداکثر روشنایی پایین صفحه نمایش
طول عمر باتری می‌توانست بهتر باشد
حسگر اثر انگشت به نظر چندان قابل اعتماد نیست
Sony Xperia 1

سونی اکسپریا 1 در نگاه اول با صفحه نمایش دراز دارای نسبت 21:9 خود کمی عجیب به نظر می‌رسد، اما تجربه سینمایی فوق العاده‌ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد. دراز بودن گوشی برای مولتی تسکینگ هم عالی است و می‌توانید مثلا در یک سوم بالایی یک ویدئو تماشا کنید و در بقیه فضای گوشی به سایر کارهای خود بپردازید. یکی دیگر از دلایلی که این دستگاه جزو بهترین گوشی های 2019 است، صفحه نمایش خارق العاده بدون ناچ و 4K HDR اولد آن به همراه دوربین‌های عالی است.

موتو جی 7 پاور
موتو جی 7 پاور

نقاط قوت:

طول عمر باتری عالی
نرم افزار مناسب
نقاط ضعف:

برای گیمینگ مناسب نیست
صفحه نمایش دارای رزولوشن پایین
Moto G7 Power

موتورولا جی 7 با اینکه یکی از پرچمداران نیست، اما دلیل خوبی برای قرار گرفتن در بین بهترین گوشی های 2019 دارد. این موبایل با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی که دارد، می‌تواند به مدت خیره کننده 15 ساعت و 35 دقیقه دوام بیاورد. این رقم تقریبا دو برابر مقدار ثبت شده برای گوشی موتو جی 7 است. با اینکه در مقایسه این دو گوشی شما کمی رم، حافظه ذخیره سازی و دوربین دوم را در مدل پاور از دست می‌دهید، اما هنوز هم اندروید خالص و یک صفحه نمایش 6.2 اینچی دارید که عملکرد بسیار خوبی دارد.
 

ali_zand

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
21 دسامبر 2019
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
26
سلام ممنون بابت این مطلب مفید.من خیلی درباره موبایل ها تو رنج قیمتی که میخام بخرم تحقیق کردم. به این نتیجه رسیدم هواوی پی سی پرو گزینه خیلی خوبیه نسبت به قیمتش حتی توی چندین سایت هم بین گوشی های برتر 2019 اسمشو برده بودن مثلا این http://nicarman.com/blog/best-phones-of-2019/
و همینطور همین مطلب انجمن از دوربینش هم خیلی تعریف میکنند.کسی داره این گوشیو و راضیه ازش ؟ خیلی مردد هستم بین انتخابش
 
بالا