برگزیده های پرشین تولز

معرفی بیبی دوج کوین

morbit

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 ژوئن 2021
نوشته‌ها
3
لایک‌ها
0
سن
30
buixqnhvxw0w.jpeg

وقتی وارد بازار ارزهای دیجیتال شوید، ارزهای مختلفی برای سرمایه گذاری می‌بینید که همچنان به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود. برای کسی تعجب‌آور نیست که درباره بیبی دوج کوین این همه تبلیغات ایجاد شود چرا که در اول ژوئن 2021 راه اندازی شد و تنها دو هفته پس از آن تاریخ شاهد افزایش 1000% قیمت بود و در هفته سوم، ارزش بازار آن به 200 میلیون دلار رسید.

ارز بیبی دوج کوین چگونه کار می‌کند؟​

ارزدیجیتال بیبی دوج یکی از رمز ارزهایی است که با هدف تشویق به سرمایه گذاری، از تراکنش‌ها کارمزد دریافت می‌کند. این پروژه که در 1 ژوئن 2021 (31 خرداد 1400) کار خود را آغاز کرد، در هر تراکنش مقداری ارز بیبی دوج کوین را به والت کاربران واریز می‌کند. 5 درصد از هر تراکنش به صورت خودکار به هولدرهای بیبی دوج کوین تعلق خواهد گرفت، بنابراین صرفا با هولد کردن این رمز ارز در کیف پول خود، بیبی دوج کوین اضافی کسب خواهید کرد.

بیبی دوج کوین چه زمانی پا به عرصه بازار رمزارزها گذاشت؟​

ارز baby doge در تاریخ 9 ژوئن سال 2021 (19 خرداد 1400) عرضه شد و با حمایت رسانه‌ای سنگین طرفداران خود در بازار رمزارزها مواجه شد. شاید بتوان این طور ادعا کرد که بیبی دوج کوین نیز مسیر مشابهی با دوج کوین را در پیش گرفته است. تنها در طول یک هفته قیمت این ارز دیجیتال پس از عرضه بیش از 100 درصد افزایش پیدا کرد.

تنها در طول سه هفته ابتدایی حجم بازار این رمزارز به بیشتر از 200 میلیون دلار رسید و جامعه دارندگان بیبی دوج کوین نیز از 160000 نفر فراتر رفت. این رشد سریع از نظر قیمت، حجم بازار و تعداد دارندگان به نظر می‌رسد در آینده نزدیک ادامه داشته باشد.
 
Last edited by a moderator:

mohana haliman

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 مارس 2022
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
25
سلام
منم یک مقاله خوب در خصوص بیبی دوج خوندم که به نظرم میتونه مفید باشه. این مقاله ای که میگم تقریبا کامله ولی میتونه به شما دید خوبی از این ارز دیجیتال بده. لینکشو میزارم پایین
 
بالا