برگزیده های پرشین تولز

معرفی تبلت ویندوزی ۱۰ اینچی اچ پی مدل HP ElitePad 1000

laptopintel

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2019
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
1
سن
38
محل سکونت
بانه پاساژ ابراهیمی طبقه همکف راهرو سوم
این تبلت دارای ابعاد ۲۶۱ × 178 × 9.2 میلی متر است و در رده ی تبلت های باریک رده بندی شده است. از نظر سایز و اندازه نیز در اندازه بزرگ دسته بندی شده است. HP ElitePad 1000 G2 برای استحکام بیشتر و رضایت کاربران، از بدنه فلزی بهره می برد. خوشبختانه کاربر می تواند از این تبلت به صورت نوت بوک نیز استفاده کند. تکنولوژی نمایشگر 10.1 اینچی آن IPS LCD می باشد و این یعنی دقت رنگ بالا و امکان مشاهده تصویر در زوایای مختلف. زمانی که از نمای روبرو به تبلت اچ پی نگاه کنید متوجه می شوید که حدود 63.62 % درصد از سطح تبلت را به نمایشگر اختصاص داده اند و فضای بیشتری از آن رها شده است.

HP-Tablets-Elitepad-1000-04.jpg




پردازنده:
پردازنده های این سیستم هر دو پردازنده مرکزی و گرافیکی از نوع اینتلی است و این یعنی در قدرت بی همتا. پردازنده مرکزی Intel Atom است و برای گرافیک نیز از Intel HD Graphics استفاده می کند. برای حافظه رم HP در این سیستم از حافظه رم 4 گیگابایتی استفاده کرده که در میان تبلت ها نادر می باشد. برای ارتقای حافظه داخلی تبلت اچ پی می توانید از امکانات microSD ، microSDHC ، microSDXC استفاده کنید هر چند به ندرت لازم می شود فضای 128 گیگابایتی داخلی را ارتقا داد.

HP-Tablets-Elitepad-1000-06.jpg




دوربین:
دوربین تبلت اچ پی به دو صورت می باشد. دوربین عقب یک دوربین با کیفیت ۸ مگاپیکسل است که از فلش LED نیز بهره مند است اما دوربین جلو، یک دوربین 2.1 مگاپیکسلی است. فیلم هایی که توسط این تبلت ضبط می شود با کیفیت 1920×1080 ذخیره می شوند و این رقم مناسبی است و کیفیت فیلم هایتان را تضمین می کند.

HP-Tablets-Elitepad-1000-05.jpg


اتصالات:
در این تبلت خروجی صدای گوشی و پخش کننده موسیقی از هم جدا نیست اما دوست داران موسیقی می توانند صداهای مورد علاقه شان را با کیفیت استریو گوش دهند. این تبلت از میکرو سیم استفاده می کند همچنین برای اتصالات از قابلیت بلوتوث ۴.۰ و وای فای نیز بهره مند است. سنسورهای نوری به تنظیم نور در فضاهای مختلف کمک می کند.

علاوه بر این سنسورهای قطب نما، سنسور مجاورتی و ژیرسکوپ نیز امکان به کار بردن بسیاری از نرم افزار ها را برای شما فراهم می کند. خوشبختانه نمایشگری که اچ پی برای این تبلت در نظر گرفته ضد خش می باشد. باتری: از نظر طول عمر باطری نیز نسبت به ElitePad 900 ارتقا پیدا کرده است. زمانی که سیستم در حال شارژ شدن است، بخش هایی که به گوشه نزدیک تر است دارای نور ناهموار و نا مناسبی است که بعد از شارژ شدن این مشکل برطرف می شود. در واقع هنگام شارژ شدن، شما نمی توانید نور یک دستی در نمایشگر در اختیار داشته باشید.
HP-Tablets-Elitepad-1000-03.jpg


مزایا معایب:
مزایای اصلی این تبلت ارتقا یافته را می توان به رزولوشن بالا، پردازنده اتمی قوی اینتل، و میزان بالای حافظه RAM نسبت داد اما از نکات منفی این تبلت، فقدان سیستم موقعیت یاب Gps و عدم فوکوس خودکار دوربین می باشد که شاید برای این موارد نیز نیاز باشد HP تجدید نظر کند.

نتیجه گیری :
به دلیل اینکه این تبلت از ویندوز ۸ استفاده می کند، می توان آن را یک تبلت عالی برای کسب و کار و استفاده در شرکت و محل کار مورد استفاده قرار داد چرا که بیشترین برنامه هایی که نیاز افراد شاغل را مرتفع می کند، تحت این سیستم عامل قابل اجرا می باشند. پیش تر این تبلت را به عنوان تبلتی باریک بیان کردیم، اما برای اینکه بخواهید تبلت ها را به صورت تبلت های باریک مورد بررسی قرار دهید بهتر است برای قیاس میزان ۸ میلی متر را مد نظر داشته باشید.
تبلت هایی که زیر این میزان رده بندی می شوند بسیار عالی از نظر ظرافت و باریکی هستند. این تبلت نیز با ضخامت حدودی ۹ میلی متر، به شاخص قیاس نزدیک می باشد بنابراین می توان آن را در زمره ی باریک ترین تبلت ها و البته باریک ترین تبلت ویندوز ۸ ای، دسته بندی کرد.

مشاهده جزئیات محصول در سایت فروشگاه
https://laptopintel.com

اتصال به کانال تک فروشی (http://t.me/laptopintel)

آدرس کانال عمده (https://t.me/laptopintel3)

☎08734234892
09185303813
09186453080
https://t.me/ali2ust
https://t.me/rhmanzada




تبلت ویندوزی ۱۰ اینچی اچ پی مدل HP ElitePad 1000

مشخصات فیزیکی
برند​
اچ پی (HP)​
نوع لپ تاپ​
تبلت​
نوع کاربری​
عادی​
ابعاد​
۱۷۸ x 261 x 9.2 میلی متر​

وزن​
۰.۶۸ کیلوگرم​
پردازنده مرکزی​
سازنده پردازنده​
Intel​
سری پردازنده​
Atom​
مدل پردازنده​
Z3795​
فرکانس پردازنده​
۱.۶GHz​
حافظه Cache​
۲ مگابایت​
حافظه RAM​
ظرفیت حافظه رم​
۴ گیگابایت​
نوع حافظه رم​
LPDDR3​
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی​
–​
ظرفیت حافظه SSD​
۶۴SSD
۱۲۸SSD​
نوع حافظه داخلی​
پردازنده گرافیکی​
سازنده کارت گرافیک​
Intel​

مدل کارت گرافیک​
Intel® Graphics Media Accelerator​
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی​
صفحه نمایش​
نوع صفحه نمایش​
diagonal WUXGA outdoor display​
اندازه صفحه نمایش​
۱۰.۱ اینچ​
دقت صفحه نمایش​
IPS‎ | لمسی​
صفحه نمایش مات​
ندارد​
امکانات​
درایو نوری​
فاقد درایو نوری​
بلوتوث​
دارای بلوتوث داخلی​
وب‌کم​
دوربین جلویی: ۲٫۰ مگابایت
دوربین پشتی: ۸٫۰ مگابایت​
بلندگو​
بلندگوهای داخلی​
کیبورد با نور پس زمینه​
دارد​
حسگر اثر انگشت​
دارد​
شبکه بی سیم​
دارد​
پورت ها​
پورت HDMI​
دارد​
پورت VGA​
دارد​
پورت USB 2.0​
ندارد​
پورت USB 3.X​
یک عدد پورت USB3.0​
پورت USB-C​
دارد​
باتری​
نوع باتری​
Lithium Polymer battery​
توضیحات باتری​
cell (30 WHr)​
سایر مشخصات​
سیستم عامل​
Microsoft Windows 8​
اقلام همراه دستگاه​
شارژر و کابل برق​
 
بالا