برگزیده های پرشین تولز

معرفی درگاه پرداخت میهن گیت

mihangate

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 جولای 2016
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
33
سرویس پرداخت اینترنتی میهن گیت، ارائه دهنده درگاه پرداخت آنلاین می باشد و به شما این امکان را می دهد تا در کمترین زمان ممکن بستر موردنیاز برای انجام تراکنش های آنلاین خود را فراهم کنید، این سرویس در آدرس http://mihangate.com در دسترس می باشد. همچنین قابل ذکر است این سرویس توسط شرکت همراد ارتباطات البرز که ارائه دهنده سرویس خرید و فروش اینترنتی میهن پیک (http://mihanpeik.com) می باشد، ارائه می گردد.

کارمزد کم
کارمزد درگاه های ارائه شده در سرویس میهن گیت تنها 1 درصد است و این کارمزد دارای سقف مبلغ 10 هزار تومان می باشد تا در تراکنش هایی که مبلغ بالایی دارند برای کاربری که کارمزد را پرداخت می کند به صرفه باشد. همچنین برای پذیرنده هایی که دارای تراکنش های بالا می باشند، این کارمزد به صورت توافقی قابل تغییر است و امکان تعیین مبلغ ثابت نیز وجود دارد. این امکان نیز وجود دارد تا کارمزد از پرداخت کننده مبلغ دریافت شود.

تسویه حساب
تسویه حساب ها با دو روش پایا (بدون کارمزد) و شتابی (کارمزد بانکی) قابل انجام است و به صورت روزانه تا 15 بار با هر کاربر امکان تسویه حساب وجود دارد. امکان ثبت تسویه حساب به روش های مختلفی در سیستم تعبیه شده است و کاربران علاوه بر ثبت دستی از داخل پنل می توانند از سرویس خدمات پیامک و یا سیستم تسویه حساب خودکار برای این امر استفاده نمایند.

امکانات متنوع
سرویس میهن گیت علاوه بر امکان پرداخت از طریق وب سرویس و ارائه پلاگین برای سیستم های مدیریت محتوای مختلف، امکان ایجاد لینک و فرم پرداخت برای استفاده در شبکه های اجتماعی و صفحه پرداخت شخصی با آدرس منحصر به فرد برای هر کاربر را فراهم کرده است تا کاربران به روش های متفاوت بتوانند تراکنش های مورد نیاز خود را مدیریت نمایند.

حسابداری شفاف
سرویس میهن گیت با فراهم کردن گزارش های متنوع از تراکنش های انجام شده در سیستم، تعیین وضعیت های مختلف برای تراکنش ها و امکان جستجو بر اساس پارامترهای مختلف، روند انجام تراکنش ها را کاملا شفاف در اختیار کاربران خود قرار داده است.

پشتیبانی
اپراتورهای سرویس میهن گیت به صورت 24 ساعته آماده پاسخوگیی به مشکلات شما کاربران گرامی هستند و در صورت وجود هرگونه مشکل، سوال، انتقاد و یا پیشنهادی از طریق بخش پشتیبانی داخل پنل و یا فرم تماس موجود در سایت، می توانید با اپراتورهای ما در تماس باشید.


http://mihangate.com
 
بالا