برگزیده های پرشین تولز

معرفی رستوران های معروف آنتالیا

asiatour

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
15 آپریل 2018
نوشته‌ها
19
لایک‌ها
2
سن
30
تنها دلیل انتخاب تور آنتالیا وجود آب و هوای مدیترانه ای و مراکز تفریحی نیست بلکه وجود جاذبه های باستانی و رستوران های آنتالیا از قوی ترین انگیزه های سفر به آنتالیا محسوب می شود .در این شهر میتوانید خوشمزه گردی را در رستوران های خوب آنتالیا تجربه کنید.غذاهای ترکیه ای و بین المللی در رستوران های آنتالیا با دارا بودن تنوع زیاد و طعم دلچسب، طرفداران زیادی در بین گردشگران خارجی دارد در ضمن این رستوران هایی که میخواهیم به شما معرفی کنیم غذاهای حلال هم سرو می کنند.

Best-Antalya-Restaurants-1.jpg
بهترین رستوران های آنتالیا


1. رستوران وانیلا لانج آنتالیا
رستوران Vanilla Lounge یکی از رستوران های معروف آنتالیا می باشد که در نزدیکی دروازه هادریان آنتالیا واقع شده است و انواع دسرها،کیک ها ،نوشیدنی ها و غذاهای بین المللی و عثمانی را اراده می دهد لازم بذکر است سر آشپز این رستوران بریتانیایی و همسر ترکش می باشد.شما و دوستانتان در این رستوران آنتالیا می توانید غذایی سالم و ترکیه ای را نوش جان کنید، همچنین سالاد های خوشمزه ای هم در این جا سرو می شود که خوب است آن ها را امتحان کنید. فضای این رستوران خوب و دوستانه است و کارکنان مودبی هم دارد.

Restaurant-Vanilla-Lounge.jpg
رستوران وانیلا لانج در آنتالیا


2. رستوران سراسر فاین داینینگ آنتالیا
اگر دوست دارید در یک فضای تاریخ با قدمت طولانی و نزدیک به باغ های مدیترانه غذا نوش جان کنید ،رستوران سراسر فاین داینینگ بهترین گزینه می باشد .این رستوران دارنده گواهی برتری Trip Advisor سال 2013 است و فضای آن خودمانی و دوستانه است و نباید توقع فضا و دکوراسیون لوکس را از آن داشته باشید، اما باید بدانید که امکاناتی از جمله مجسمه های دکوری ، لوازم دست ساز و تزئینات شیک این رستوران را زیباتر جلوه داده اند .
Restaurant-Seraser-Fine-Dining.jpg
رستوران سراسر فاین داینینگ در آنتالیا


3. رستوران 7 مهمت آنتالیا
رستوران هفت مهمت یکی از بهترین انتخاب ها برای ایرانی هاست.این رستوران برروی تپه ای سر سبز و با منظره ای رو به ساحل Konyaalti Plaji واقع شده است.کسانی که دوست دارند غذاهای دریایی، مدیترانه ای، حلال، ترکی بخورند و طعم غذاهای ایرانی را در کشوری دیگر تجربه نمایند به این رستوران بروند در ضمن قیمت غذاهای این رستوران کمی گران است و فضای این رستوران دوستانه است و محل مناسبی برای خانواده ها و گروه های چند نفره می باشد.
Restaurant-7Mehmet.jpg
رستوران 7 مهمت در آنتالیا


4. رستوران آرما آنتالیا
رستوران Arma یکی از تفرجگاه های ساحلی آنتالیا بشمار می رود و با گذران ساعاتی در این رستوران و صرف غذا و نوشیدنی هایش، به یاد رستوران های ساحلی گوا هندوستان خواهید افتاد.هدف مسئولین این رستوران ارئه خدماتی آگاهانه و دوستانه به مشتریان و مسافران این شهر است. وعده های رستوران آرما ماهی های تازه ، غذاهای دریایی و مجموعه ای متنوع از غذاهای مدیترانه می باشد و قیمت غذاهای این رستوران نسبت به بقیه رستوران های آنتالیا ارزانتر است .
restaurant-arma-antalya.jpg
رستوران کلوب آرما در آنتالیا


5. رستوران کاراف واین آنتالیا
کسانی که به تاریخ و فرهنگ مردم ترکیه علاقمند و میخواهند با فرهنگ و آداب و رسوم آنجا آشنا شوند سری به رستوران کاراف واین بزنید .این رستوران تاریخی در یک خانه عثمانی بنا شده است و روزانه هزاران توریست را به سمت خود کشانده است . غذاهای این رستوران با مواد تازه و مغذی درست می شوند و آشپزان غذاها را با دمای بالا و سریع آماده می کنند و در اختیار میهمانانشان قرار می دهند.
Karaf-Wine-Bistro-Restaurant.jpg
رستوران کاراف واین در آنتالیا


6. رستوران آلپ پازا آنتالیا
رستوران Alp Pasa محیط خوب و بزرگی دارد و مناسب برای افرادی ایست که علاقمند به امتحان کردن غذاهای مختلف و موزیک های زنده هستند، طیف گسترده ای خوراکی در این رستوران ارائه می شود که به دلیل زیاد بودن، انتخاب را برای مشتریان دشوار میکند اما از نگاهی دیگر مشتریان می توانند به سلیقه ی خود بهترین غذا را انتخاب نمایند و از جمله غذاهایی که در این رستوران سرو می شود شامل غذاهای ترک ، مدیترانه ای ، فرانسوی و غذاهای مخصوص گیاه خواران می باشد.


از دیگر رستوران های انتالیا میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
  • پیتزا فروشی ایل ویچینو آنتالیا
  • رستوران پاتیو آنتالیا
  • رستوران کافه‌ کسل آنتالیا
  • رستوران و کافه بیگ شفز آنتالیا
  • رستوران کونیالتی و خانه استیک آنتالیا
  • رستوران آسمانی آنتالیا
  • رستوران کایسون سوشی آنتالیا
  • و ...
Alp-Pasa-Restaurant.jpg
رستوران آلپ پازا در آنتالیا
 
بالا