برگزیده های پرشین تولز

معرفی زبان برنامه نویسی PHP

وضعیت
موضوع بسته شده است.

behnamadel

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
28 اکتبر 2019
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
7
سن
27
به لطف وردپرس از زبان برنامه نویسی PHP در همه جا استفاده می شود. 80٪ سایتهای دارای ترافیک بیش از 10 میلیون کاربر دارند از PHP استفاده می کنند. نمونه هایی از چنین سایت هایی عبارتند: از فیس بوک و ویکی پدیا. در PHP هیچ قانون سخت افزاری برای نوشتن کد وجود ندارد و همچنین در حل مشکلات مختلف انعطاف پذیر است.

PHP یک انتخاب عالی برای برنامه نویسان تحت وب است در بیشتر موارد ، یادگیری زبان برنامه نویسی پی اچ پی برای یک برنامه نویس تحت وب مهم و ضروری است ، زیرا دانستن این زبان به شما این امکان می دهد وب سایت های پویا عالی ایجاد کنید.
می توانید از PHP برای پروژه های مختلف وب استفاده کنید. این زبان برنامه نویسی نسبتاً ساده است ، پشتیبانی خوبی از بسیاری از بانکهای اطلاعاتی و همچنین ابزارهای بی شماری و دستورالعملهای مختلف برای استفاده دارد.

برنامه نویس php

PHP یک زبان برنامه نویسی است که به ویژه برای نوشتن برنامه های وب (اسکریپت ها ، اسکریپت ها) طراحی شده است که بر روی یک سرور وب اجرا می شوند. از طرف دیگر PHP ساده تر اززبان برنامه نویسی C است ، و می تواند توسط یک مدیر وب که هنوز زبانهای برنامه نویسی دیگر را نمی شناسد ، تسلط یابد.

اسکریپت های PHP را می توان به عنوان فایل های جداگانه روی سرور اجرا کرد ، یا می تواند در صفحات html ادغام شود.PHP نه تنها قادر است اسناد HTML ، بلکه تصاویر با فرمتهای مختلف – فایل های JPEG ، GIF ، PNG ، PDF و FLASH را تولید و تبدیل کند.

PHP قادر به تولید داده در هر قالب متن از جمله XHTML و XML است.PHP یک فناوری cross-platform است. توزیع PHP برای اکثر سیستم عامل ها از جمله لینوکس ، بسیاری از اصلاحات یونیکس ، مایکروسافت ویندوز ، Mac OS و بسیاری دیگر در دسترس است. پی اچ پی در اکثر سرورهای وب مانند Apache ، سرور شخصی مایکروسافت و سایر موارد پشتیبانی می شود.پی اچ پی از همکاری با ODBC و تعداد زیادی پایگاه داده پشتیبانی می کند: MySQL ، MSQL ، Oracle ، PostgreSQL ، SQLite و غیره.

زبان برنامه نویسی PHP ، به ویژه در رابطه با محبوب ترین پایگاه داده MySQL ، بهترین گزینه برای ایجاد سایت های اینترنتی با پیچیدگی های مختلف است.زبان PHP به طور مداوم در حال بهبود است و مطمئناً از تسلط طولانی در زمینه زبانهای برنامه نویسی وب اطمینان حاصل می شود.با سایت بمب کد همراه باشید تا بهترین مقالات را ارائه بدیم
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا