برگزیده های پرشین تولز

معرفی ساده ترین راه کسب درآمد رایگان از کریپتوکارنسی

vsf

فروشنده معتبر
فروشنده معتبر
تاریخ عضویت
10 نوامبر 2006
نوشته‌ها
273
لایک‌ها
44
افرادی که دنبال ساده ترین راه کسب درآمد رایگان از کریپتوکارنسی میگردن باید بگم که این روشی که معرفی می کنم یکی از ساده ترین هاش هست. دیگه فکر نکنم از این ساده تر بشه راهی معرفی کرد!

برید با این لینک تو صرافی معروف بایننس اکانت بسازید:

بعد از اینکه ثبت نام کردید و لاگین کردید به اکانت خودتون وارد صفحه زیر در سایت بایننس بشید:
invite.html​
یعنی اینو بعد از دات کام / تو آدرس بایننس بزارید تا وارد صفحش بشید.
اینجا به شما لینک رفرال خودتون را میده. مثل لینک بالا میمونه که من دادم به شما ولی شماره آخرش فرق میکنه و به شما تعلق داره.
این لینک رفرال مخصوص خودتون را هرجا به اشتراک بزارید (مثل کاری که من الان دارم انجام میدم) و افراد با لینک شما ثبت نام بکنن و به عضویت بایننس در بیان میان زیرمجموعه شما میشن.
حالا اگه زیرمجموعه هایی که در بایننس گرفتید شروع کنن به ترید کردن یعنی ارزهای مختلف را به هم تبدیل بکنن بایننس در حالت ساده 20 درصد از هزینه ای که خودش برای هر معامله میگیره را به شما پاداش میده. دقت کنید هر معامله!
در نتیجه با هر معامله ای که رفرال شما انجام میده از اون ارزی که معامله کرده یک مقدار کمی هم به شما میرسه.
ده ها و صدها رفرال با این طرح بگیرید و اون ها هر کدوم ده ها و صدها معامله در طول زمان بزنن یهوو میایید تو حسابتون میبینید پره از انواع کوین هایی که پاداش گرفتید!
به شرط اینکه بتونید خوب رفرال بگیرید و یکم صبر کنید تا رفرال هاتون معاملات بزنن ...
شما در این روش میتونید به راحتی کلی کوین جورواجور در مرور زمان بدست بیارید!
افرادی حتی تو این سیستم تونستن بالای 100 تا بیتکوین پاداش بگیرن که تو صفحه ای که رفرال خودتونو نشون میده میتونید ببینید لیستشون را!
پس تو شبکه های اجتماعی و انجمن ها و وبلاگ و ... که دارید فعالیت اینترنتی روزانه می کنید این لینک رفرال را هم پراکنده کنید تا از منافعش در درازمدت در صورت زیرمجموعه گیری فعال خوب بهره مند بشید:

خوشبختانه بایننس هم یکی از بزرگان صرافی های کریپتوکارنسی هست و هم ایران را در حال حاضر قبول داره. پس حسابی حالشو ببرید! از 180 کشور دنیا میتونید زیرمجموعه داشته باشید! کریپتوکارنسی مرز نداره!

توجه: کلیه مسئولیت و منافع و مضرات شرکت در چنین پروژه ای و حفظ شدن یا نشدن حریم خصوصی تان بر عهده خود شماست.
 
بالا