برگزیده های پرشین تولز

معرفی سایت آیدی ساز

hnoktedan

Registered User
تاریخ عضویت
9 جولای 2014
نوشته‌ها
132
لایک‌ها
32
apple-id-animation.gif

وب سایت آیدی ساز دارای نماد اعتماد از وزارت بازرگانی بوده و از این جهت با خیالی آسوده می توانید از هر کجای کشور که باشید اقدام به خرید آنلاین نمایید.کافیست تا برایخرید اپل ایدی خود از فرم مربوطه استفاده نموده و اطلاعات درخواستی را وارد نمایید.در زیر برای اطلاعات بیشتر شما عزیزان برخی از سرویس هایی که برای استفاده کامل از امکانات ان نیاز به خرید اپل آیدی دارید را معرفی نموده ایم :


1-برای فعال کردن فضای ابری اپل و ذخیره نمودن کانتکت ها و نوت ها و تمامی اطلاعات و… حتی بک آپ گیری بروی بستر اینترنت و بازگردانی اطلاعات در مواقع مورد نیاز شما نیاز به ساخت یک اپل آیدی دارید.

۲-اگر می خواهید با محصولات اپل بازی آنلاین کنید نیاز دارید تا از این اکانت استفاده نمایید.

۳-اگر قصد خرید و امتیازی از یک بازی آنلاین دارید باز هم نیاز به خرید اپل آیدی برای دستگاه خود دارید.

۴-اگر می خواهید برنامه آی مسیج را برای دستگاه خود فعال نمایید و قابلیت ارسال پیام رایگان داشته باشید باز هم باید نسبت به ساخت اپل آیدی اقدام کنید.

۵-شما با محصولات اپل می توانید بروی سرورهای پر سرعت این شرکت اقدام به چت صوتی و تصویری نمایید اما برای این کار نیاز به داشتن اکانت اپل آیدی است.

۶-اگر دستگاه اپل شما مفقود شد برای اینکه بتوانید انرا از روی نقشه پیدا کنید باید از اکانت اپل آیدی استفاده نمایید.

۷- و در آخر برای اینکه انواع بازی ها و نرم افزارها را بتوانید بروی دستگاه خود نصب کنید حتما باید فکری برای داشتن یک اکانت اپل نمایید.

برخی از دوستان فکر می کنند به صرف داشتن یک امانت اپل آیدی دیگر می توانند هر چند دستگاهی که که از این شرکت بود را فعال کرده و استفاده کنند.باید بدانید که هر اکانت اپل مانند یک شناسنامه می باشد و برای یک نفر قابل استفاده است . در واقع شما با هر شنایه کاربری تنها قادر هستید که یک دستگاه را فعال نمایید.در واقع شرکت اپل از این پس محصول اپل شما را از گوشی گرفته تا هر چیزی دیگر را تنها با همان شناسه کاربری خواهد شناخت و زمانیکه شما برای دانلود و نصب برنامه ها از اپل استور می خواهید اقدام نمایید مشخصات شناسنامه شما یعنی همان اپل آیدی را از شما درخواست می کند.پس حتما این نکته را بدانید اگر بخواهید از به جای خرید اپل ایدی برای خود از اکانت دیگران استفاده نمایید باعث می شود تا برخی از اطلاعات مانند لیست مخاطبین و یا تصاویر و… بین دستگاه ها به اشتراک گذاشته شود پس قبل از استفاده از یک اکانت دقیقا مطمئن شوید که ان شناسه کاربری مختص شما است و قبلا کسی از آن استفاده نکرده است
آدرس سایت
www.idsaz.ir
 
بالا