برگزیده های پرشین تولز

معرفی سایت آی نوتی کسب درامد راحت

sadegh-ss

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 فوریه 2013
نوشته‌ها
50
لایک‌ها
1
آی نوتی یک سایت با ارائه خدمات مختلف از جمله فروش کد CRM می باشد , که شما عزیزان با استفاده از راهنمایی های موجود در سایت کانال و ربات می توانید با فروش خدمات تا 40 % پورسانت دریافت کنید .

ثبت نام در این سایت رایگان می باشد آدرس سایت https://www.inoti.ir/Welcome/
کد معرف برای ثبت نام
4940067297

لطفا و خواهشا هنگام ثبت نام کد معرف رو وارد کنید

از جمله خدمات ارائه شده در سایت :
کارت ویزویت الکتریکی یا CRM :آی نوتی درواقع یک نوع سامانه پیامکی تو محیط اینترنت می باشد. کاربری که این پنل پیامکی تحت وب را در گوشی تلفن همراه خود باز کرده باشد، می تواند کلیه اخبار مربوط به موضوعات مختلف را دریافت نماید. (اخبار مربوط به مسایل فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی، حوادث، بازار بورس وطلا و ارز و نتایج مسابقات ورزشی، قیمت موبایل و قطعات و لوازم کامپیوتری و... در ایران و جهان)
کد USSD :
سرویس #ussd جزء خدمات ارزش افزوده تلفن همراه به‌حساب می‌آید، که در شبکه های تلفن همراه با هزینه بسیار زیاد قابل راه اندازی و فعال سازی می باشد. که ما در شرکت آی نوتی این خدمات را با تعرفه ای بسیار خاص در دسترس کسب و کار ها قرارداده ایم. و نکته قابل توجه دیگر این است که میتوان با اطمینان گفت، تقریبا تمام گوشی‌های موجود و فعال در بازار از ارسال و دریافت این گونه سرویس پیام رسان و خدماتی پشتیبانی می‌کنند.
با اینکه ارتباط از طریق #ussd شباهت بسیاری به انتقال پیام از طریق پیامک (SMS) دارد اما با وجود این شباهت‌ها دو تفاوت بین این دو, موجود است.
تمامی مخاطبینی که اقدام به فراخوانی دستورات #ussd را می کنند ،هیچگونه هزینه ای را مثل ارسال پیامک پرداخت نمی کنند و صرفا هزینه خدمات بر عهده خدمات دهنده (کسب و کار) می باشد.

برخی از ویژگی های تخصصی #ussd عبارتند از :

1– استفاده از فضاهای خالی کانال, صوت و عدم اشغال سایر کانالها
۲ – سرعت انتقال و پاسخ دهی بسیار سریع بدلیل عدم نیاز به ذخیره سازی درخواست ها
۳ – عدم نیاز به ورود به منوهای خاصی از موبایل و ارسال آسان با شماره گیری و فشردن دکمه Call#
۴ – عدم نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی پرداخت موبایلی بر روی موبایل مشتری در صورت استفاده مستقیم از دستورات خط فرمان
۵ – عدم نیاز به رومینگ داده به دلیل ارسال سریع داده ها به سرور اصلی شبکه موبایل و... و در نهایت یک سوال مهم و یک پاسخ مهمتر، این خدمات برای چه شرکت هایی و چه کسب و کارهایی قابل استفاده به صورت حرفه ای است * به صورت کلی تمامی کسب و کارها میتوانند از این خدمات حرفه ای و ارزش مند استفاده کنند که در زیر برخی از خدماتی که برای همه کسب و کارها مهم و کارآمد هستند را معرفی می کنیم مسیریابی تا محل کسب و کار شما
نظر سنجی درباره کسب و کار و خدمات ارائه شده
دریافت نظرات و پیشنهادات
دریافت سفارش کالا یا خدمات
قرعه کشی سریع و حرفه ای
فروش شارژ تلفن همراه
و...
پنل پیامکی رایگان : بعد از ثبت نام شما یه پنل پیامکی رایگان دریافت خواهید کرد.

تبلیعات در تلگرام : دارای یک پنل ارسال تبلیعات تلگرامی که به راحتی می تونید سفارش تبلیغات تلگرامی رو بگیرید و 30 درصد پورستانت دریافت کنید و یا فعالیت های خودتون رو تبلیغ کنید.
و پرداخت قبوض و خرید شارژ

آدرس کانال و ربات های جهت معرفی بیشتر

https://t.me/inotiofficial
https://t.me/InotiGriffin_bot

@InotiGriffin_bot


 
بالا