برگزیده های پرشین تولز

Thinker.Brain

Registered User
تاریخ عضویت
3 جولای 2014
نوشته‌ها
298
لایک‌ها
57
سن
30
پالت پلاستیکی وسیله ای برای حمل و نقل و و جابجایی و انبار کردن محصولات و کالاها و مواد غذایی و ... می باشد. وسیله ای مکعبی شکل که میتوانید برای محافظت و انبار کردن محصولات خود در انبار ها و نظم بخشیدن به آنها از پالت پلاستیکی استفاده نمایید. پالت پلاستیکی در انواع رنگ ها و سایز ها و شکل های مختلفی تولید می شود که هر کدام از این انواع برای یک کالا و محصول مورد استفاده قرار میگیرد. مثلا در انبار ها برای نظم دادن بیشتر به محصولات می توانید از رنگ های متعدد استفاده نمایید.
em6l_pallet.jpg

پالت پلاستیکی به دلیل داشتن استحکام بالا و استفاده از مواد مستحکم در تولید آن میتواند جایگزین بسیار خوبی برای پالت های چوبی باشد. به دلیل متنوع بودن این نوع پالت ها امروز دیگر از پالت های چوبی استفاده نمی شود. استفاده از پالت های پلاستیکی در صنعت های مختلفی رایج شده است و کاربرد های متنوعی دارد. از دیگر ویژگی های بارز این نوع کالا خطر کمتر در استفاده از آن ها برای کارگران میباشد. قابلیت حمل آسان توسط جک های حمل و نقل نیز مزیت دیگری برای استفاده از این نوع پالت ها می باشد.
cmy_pallet_pelastiki.jpg


قیمت پالت پلاسنیکی با توجه به ابعاد و اندازه آن ها تنوع بسیار زیادی دارد. میتوانید شما جهت استعلام قیمت فروش پالت پلاستیکی با مشاوران ما تماس بگیرید. شرکت پالت پلاسیکی کاسپین جهت بهبود وضعیت بسته بندی های کالا ها و محصولات کارخانجات و تولیدی ها و کالاهای صادراتی اقدام به تولید و فروش پالت پلاستیکی در سایز ها و اندازه های متنوعی کرده است. شما در هر زمان از شبانه روز میتوانید جهت مشاوره و هر گونه سوال در مورد خرید پالت پلاستیکی از مشاوران و مهندسان ما در پالت پلاستیکی کاسپین تماس گرفته تا شما را در جهت خرید یا فروش پالت های پلاستیکی کمک کنند.
 
بالا