برگزیده های پرشین تولز

معرفی سایت میز-فا

mizfa

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
16 آپریل 2017
نوشته‌ها
62
لایک‌ها
20
سن
30
محل سکونت
تهران
سایت میزفا در زمینه طراحی سایت ، سئو فعالیت می‌کند، این سایت که از جوانان خلاقی تشکیل شده. خدمات این سایت را در قالب یک مقاله آموزشی کوتاه به شرح زیر است:

چند نکته درباره سئو - نکته یک

سئو چیست

سئو یا به انگلیسی SEO به زبان فارسی میشه بهینه سازی سایت و اگر بخوایم روان ترجمه کنیم باید بگیم بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، البته توجه کنید که در فارسی به اشتباه سئو میگن و شکل صحیح تلفظ آن”اس عی او“ هست ولی خب در زبان‌ فارسی به هر شکل تلفظ SEO سئو جا افتاده . البته در ایران خیلی چیزها به اشتباه رایج شده حتی در عمل مثلا بعضی سئوکارها، سئو رو فقط در بک لینک میدونن درحالی که سئو داخلی در سایت‌های خارجی به شدت اهمت داره. اگر قصد دارید آموزش سئو رو به شکل خوب و اصولی ازش استفاده کنید میتونید به لینک ذکر شده برید، آموزش‌ها ترجمه شده بعلاوه تجربیات شخصی دوستان هست. نکته بعدی درباره بالا بردن سرعت سایت هست در مقاله دیگه میگم.

SEO.jpg
سرعت سایت - نکته دو

نکته بعدی درباره
افزایش سرعت سایت هست که گوگل خودش رسما اعلام کرده که یکی از فاکتورها برای رتبه بندی هست ولی توجه کنید که این فاکتور یک فاکتور معمولی نیست چرا که گوگل روش خیلی مانور داده و به شدت به سرعت سایت اهمیت میده برای همین هست که پروژه AMP رو هم ایجاد کرد و یا همیشه توی گوگل آنالیتیکس یک بخش مربوط به سرعت صفحات هست یا اینکه pagespeed رو ایجاد کرده برای انالیز سرعت سایت، پس همیشه بر سرعت سایت اهمیت بدید مخصوصا افزایش سرعت سایت وردپرسی اهمیت پیدا کرده چرا که از ۱ میلیون سایت برتر دنیا نصف وردپرس هست و به شکل کلی سرعت قالب های وردپرس تعریف چندانی نداره مخصوصا اگر تعداد پلاگین های نصبی زیاد بشه. همینطور سرعت صفحه فرود سایت‌های شما بسیار اهمیت داره چرا که بیشترین ترافیک‌های سایت از این صفحات است. پس میتونید برای بالا بردن سرعت سایت از پست آموزش کار با gtmetrix استفاده کنید. فقط توجه کنید که تلاش نکنید رتبه ۱۰۰ در سرعت بگیرید چون خیلی وقت ها تلاش برای گرفتن امتیاز ۱۰۰ در جی تی متریکس خودش عاملی برکندی سایت هست، انعطاف پذیر باید باشید نه مثل ربات‌های gtmetrix، از ربات ها استفاده کنید ولی رشته کار رو به اونا نسپارید. همیشه توجه داشته باشید که سئو مثل غذا درست کردن هست اگر زیاد نمک بریزی غذا شور میشه (همون پنالتی شدن سایت در گوگل) و اگر کم باشه غذا بی‌نمک، پس همیشه چی به اندازه :)
 
بالا