برگزیده های پرشین تولز

معرفی سایت پزشکی سلام سلامتی

azibz

Registered User
تاریخ عضویت
21 اکتبر 2016
نوشته‌ها
134
لایک‌ها
18
محل سکونت
رشت
با سلام و عرض ادب




بنده مدیر سایت سلام سلامتی هستم . از شما دعوت به بازدید از این سایت کم نظیر در ایران رو دارم. . . این یک حرف نیست بلکه سعی شده معنای واژه ی بی نظیر با حضور بخش های متفاوت در این سایت به وضوح لمس بشه.




سایت سلام سلامتی از مرداد سال 1394 شروع به کار کرده و از ابتدای راه اندازی این سایت تاکنون تمام کارهای سایت توسط بنده صورت گرفته ، با توجه به این که من کارشناس بهداشت عمومی ، فارغ التحصیل از دانشگاه علوم پزشکی گیلان هستم ، وظیفه ی خودم دونستم تا گامی در عرصه ی سلامت ایران و شاید جهان بردارم. خداروشکر تاکنون بازدید های صورت گرفته از سایت رضایت بخش بوده و رتبه ی الکسای سایت هم در حال بهبود هستش.در کنار نویسندگی سایت خودم ، نویسندگی سایر سایت های پزشکی هم می تونم انجام بدم و علاوه بر اون نویسنده ی متبحری در زمینه ی گردشگری و پست های آشپزی هم هستم. در صورت سفارش پست های اختصاصی از طریق پ.خ اقدام کنید تا راه ارتباطی برای شما ارسال شود .




بخش های مختلف سایت سلام سلامتی عبارتند از:


پزشکی


دندانپزشکی


بهداشت


طب سنتی


آزمایشات


تست های تشخیصی

داروشناسی


سوالات متداول و پاسخ به آنها در اغلب زمینه های پزشکی ، دندانپزشکی و . . .


معرفی رشته های علوم پزشکی


تغذیه


نمایشگاه سلام سلامتی


میکروسکپ سلام سلامتی


پلی کلینیک سلام سلامتی



لازم به ذکر است که در نمایشگاه سلام سلامتی تنها با پرداخت 5000 تومان محصولات شما به مدت 3 ماه بی وقفه به نمایش درخواهد آمد و همچنین با توجه به رتبه ی الکسا ، قیمت تبلیغات در این سایت منصفانه در نظر گرفته شده است.


با تشکر


لینک سایت و الکسا


http://hihealth1.ir/
http://www.alexa.com/siteinfo/hihealth1.ir
 
بالا