برگزیده های پرشین تولز

معرفی سریال هیولا

saraamini

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2019
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
22
سن
34
97-09-c23-iuok.ir-codetools.ir002069.jpg


دانلود سریال هیولا جدیدترین سریال ساخته شده مهران مدیری به سفارش نمایش خانوادگی را می توانید در ابزار وبلاگ کدتولز از بخش دانلود سریال ایرانی دانلود کنید.

اولین عکس پروفایل خاص که از سریال هیولای مهران مدیری منتشر شد که در آن میرطاهر مظلومی و مهران مدیری را مشاهده می کنید.

سریال هیولا نسبت به سریالهای دیگری که از نمایش خانگی سراغ داریم کم بازیگر تر است از جمله معروفترین بازیگرانی که جلوی دوربین هیولای مهران مدیری رفته اند عبارتند است از:میرطاهر مظلومی-سیما تیرانداز-محمد بحرانی- فرهاد اصلانی-افشین زینوری-محسن قاضی مرادی- گوهر خیراندیش-مهران مدیری-فرزین محدث- شبنم مقدمی-نیما شعبان نژاد و شیلا خداداد

پیمان قاسم‌خانی مشاور فیلمنامه سریال هیولا و تهیه کنندگی سریال بر عهده سید مصطفی احمدی است در تاریخ امروز نیمه اول اسفندماه 97 تاریخ پخش سریال هیولا در نمایش خانگی بروزرسانی شد-هنوز زمان پخش سریال هیولا مشخص نیست.

قرار است در سریال هیولای مدیری چه چیزی ببینیم؟

سریال هیولا قرار است زندگی زوجی را روایت کند که زندگی خوب و سالمی دارند اما آشنایی با شخصی جدید مسیر زندگیشان را به صورت ناگهانی و ناخواسته تغییر می دهد در حقیقت هیولا می خواهد به روند تغییرات و چالش های این زوج بپردازد و مهران مدیری نیز در پیامی مفید و مختصر درباره سریال هیولا تاکید کرد که “سلام یک [ هیولا ] در راه است.

قرار است در سریال هیولای مدیری چه چیزی ببینیم؟

سریال هیولا قرار است زندگی زوجی را روایت کند که زندگی خوب و سالمی دارند اما آشنایی با شخصی جدید مسیر زندگیشان را به صورت ناگهانی و ناخواسته تغییر می دهد. در حقیقت هیولا می خواهد به روند تغییرات و چالش های این زوج بپردازد و مهران مدیری نیز در پیامی مفید و مختصر درباره سریال هیولا تاکید کرد که “سلام یک [ هیولا ] در راه است …”
 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
نگاهی به سریال هیولا

مهران مدیری، پیمان قاسمخانی و گروه نویسندگان انگار که می دانستند هیولا باید حرفی بزند که شاید عده ای از دنبال کنندگان آنها، چندان با آن ارتباط نگیرند. انگار این بار دغدغه شان اصلا مادی نیست چرا که «اقتصاد خرد» را ول کردند و دانه ی درشت برداشتند. یعنی دانه ای به درشتی « اقتصاد کلان» که این روزها بزرگترین تئوریسین ها و نخبه گان علم اقتصاد ایران هم درآن هاج و واج مانده اند و پشت سر هم استعفا می دهند.

از همین حالا، من پیش بینی می کنم که در آخر این سریال، لابد "هوشنگ شرافت" محاکمه یا حتی اعدام شود و بقیه شخصیت ها بروند دور، دور.
وقتی که شوخی ها و نقدهای یک سریال به اقتصاد خرد و معضلات قابل لمس برای همه ی مردم شکل بگیرد و پر شود از شخصیت های تیپیکال و تکیه کلام هایی که نقل مجالس شود، دیگر برای کف زدن تردید نداریم اما «هیولا» از آن جنس نیست.
فرهاد اصلانی اش خوب است اما مگر جزاین هم از فرهاد اصلانی انتظار داریم و در کنار او یک مثلث خانم بازیگر که هر یک به تنهایی می توانند، پروژه ای را تکان دهند اما در اینجا قرار نیست تیپ باشند و گلدرشت بازی کنند. شبنم مقدمی ، گوهر خیراندیش و همینطور سیما تیرانداز که در این میان شبنم مقدمی در نقش شهره همسر هوشنگ شرافت نقش کلیدی دارد و در کمدی بازی زیرپوستی داشتن بسیار سخت است وقتی که تماشاچی دنبال "یاسمن گل بانو" ، "شادنه" ویا "مهتاب" می گردد.
هیولا برخلاف دیگر کارهای مهران مدیری بی وقفه ساخته شد و در تولید مخصوصا به خود اجازه تاثیر گرفتن از عکس العمل مخاطب را نداده است و این می تواند تیغ دو دمی باشد.
نکته ای که در هیولا می تواند به عنوان ضعف مطرح شود، شباهت اتفاق ها با تکست های «دورهمی» است که از روی دست خود نوشتن باز هم بهتر از از روی دست دیگری نوشتن است اما موجب شده تا گاهی حس کنیم این سکانس را انگار قبلا دیده بودیم.


منبع: سایت 31 نما
 
بالا