برگزیده های پرشین تولز

daryaa007

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 می 2016
نوشته‌ها
8
لایک‌ها
1
سیستم همکاری در فروش فراهمکار با هدف درآمدزایی برای دانش آموزان، دانشجویان، محققان و همچنین بستر سازی برای کسب درآمد در خانه ، کار خود را در دی 1394 با بالاترین نرخ پورسانت فروش 40% شروع کرده است.

ثبت نام کاملا رایگان میباشد
ثبت نام



صاحب امتیاز : فرهاد مرتضی پور هرزند
در سیستم همکاری در فروش فایل فراهمکار به روش های زیر می توانید کسب درآمد کنید.
ثبت نام در فراهمکار رایگان می باشد.
ثبت نام در فراهمکار دو مرحله ای ست. شما براحتی می توانید بعنوان بازاریاب در سایت ثبت نام کرده و فعالیت خود را شروع کنید. اما برای ارسال فایل هایتان باید وارد بخش پروفایل تان شده و پروفایل خود را تکمیل نمایید. مدارک لازم برای فروش فایل؛ کد ملی، کدپستی، شماره تلفن و آدرس محل سکونت می باشد. این موارد برای جلوگیری از نشر آثار و نوشته های عزیزانی ست که تمایل و رضایتی به نشر و فروش آثار خود ندارند. البته چنین افرادی انگشت شمارند ولی حتی یک اثر هم نباید بدون رضایت صاحب اثر منتشر شود. در صورتی که چنین اتفاقی رخ دهد مطمئنن سایت از صاحب اثر حمایت خواهد کرد.
روش های کسب درآمد :
1. بازاریابی

چنانچه شما دارای سایت یا وبلاگ هستید، می توانید پس از عضویت لینک های بازاریابی ارائه شده که صرفا برای شما می باشد در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید و یک فروشگاه کامل از کل محصولات فروشندگان بصورت رایگان داشته باشید و لینک فروشگاه خود را در اینترنت ، وبلاگ ها و سایت های درج آگهی رایگان تبلیغ کنید ودرآمد مناسبی را از طریق پورسانت فروش محصولات به دست آورید ، پس از فروش هر محصول از سایت شما درآمد شما در پنل کاربری شما بصورت آنلاین و اتوماتیک ثبت می شود و می توانید در پنل کاربری خود درآمد خودتان را مشاهده کنید و بعد از رسیدن به حد نصاب واریزی ،درآمدهای شما به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.
راهنمای بازاریابی فایل :
هر بازاریاب حداقل یک فروشگاه اختصاصی:

بعد از ثبت نام می توانید یک زیر دامنه با نام دلخواه و فایل هایی که می خواهید فقط آن فایل ها در فروشگاه تان نمایش داده شود، ایجاد کنید و از فروش فایل هایی که از طریق زیر دامنه ( فروشگاه )شما انجام می شود پورسانت حاصل از فروش را دریافت کنید ( در صورتی که فایل های خودتان را بتوانید بفروشید 70درصد هر فروش برای شما خواهد شد)‌.
برای اینکه فروشگاه متفاوتی از نظر گوگل داشته باشید می توانید اخبار و نوشته های علمی, دانشگاهی, فناوری را در وبلاگ فروشگاهی خود ارسال کنید.
آسان ترین کار برای بازاریابی فایل ایجاد یک وبلاگ در سیستم های وبلاگدهی می باشد. از جمله این سیستم ها سیستم بسیار خوب اما محدود بلاگفا و سیستم نامحدود رزبلاگ می باشد. (سایر سیستم ها پارسی بلاگ، پرشین بلاگ، بلاگ اسکای، میهن بلاگ و ...)
پس از ورود به پنل کاربری خود در سایت فراهمکار به قسمت لینک محصولات سایرین رفته و میتوانید به دو صورت کد ها را دریافت کنید. بصورت اچ تی ام ال و بصورت متن(پست ثابت) دریافت کنید. در صورتی که متن را کپی کنید فقط کار کپی پیست را داخل کادر ارسال مطلب انجام خواهید داد.
برای بهتر ایندکس شدن و بهتر شدن وضعیت فروش خود از برچسب استفاده نمایید.
2. زیر مجموعه گیری
کد زیر مجموعه گیری با کد بازاریابی هر بازاریاب در بخش لینک محصولات سایرین قرار دارد.
با دعوت از دوستان و افراد دیگر می توانید شخصی را به عنوان زیر مجموعه خود کنید که به ازای هر فروش زیر مجموعه خود مبلغ 100 تومن از طرف سایت کسب درامد می کنید. در صورتی که توانایی این را داشته باشید حد اقل 50 زیر مجموعه فعال جذب کنید و این 50 نفر بتوانند 5 فروش در روز داشته باشند | 25000 تومان=100( تومان)*5(تعداد فروش هر بازاریاب)*50(تعدا بازاریاب)|درآمد روزانه خواهید داشت. ما کمترین میزان را در نظر گرفته ایم حال اگر 4برابر این بازاریاب داشته باشید حساب کنید درآمدتان چقدر خواهد بود!!؟
ثبت نام کاملا رایگان میباشد
ثبت نام



3. فروش فایل :

روش دیگر کسب درآمد در این سایت فروش فایل های تولید خود بازاریاب است.

اگر صاحب اثر یا فایلی هستید می توانید آن را پس از ثبت نام و تکمیل پروفایل و ارسال مدارک خود آپلود نمایید

با قرار دادن فایل های خود در این سایت، صدها بازاریاب برای فروش فایل های شما بازاریابی خواهند کرد که در مدت کوتاهی به درآمد سرشاری دست خواهید یافت…

فایل ها ی تحقیق ، مقاله ، گزارش کار، طرح های توجیهی باید به گونه ای باشند که توسط کاربری که اقدام به دانلود آن می کند، قابل ویرایش باشد.

مثلا : تحقیق با فرمت DOC ذخیره شده و در سایت آپلود شده باشد.

فایل های با فرمت PDF مورد قبول نمی باشد، چون قابل ویرایش نیست. بنابراین در سایت قرار نخواهد گرفت.

در صورتی که خودتان کتابی نوشته اید، می توانید با هر فرمتی حتی PDF در سایت قرار دهید.

امکان فروش برنامه های قابل اجرا در کامپیوتر و موبایل و … در این سایت وجود دارد.

طرح های گرافیکی، طرح های لایه باز فتوشاپی و انواع فایل های گرافیکی قابل ویرایش می تواند در سایت قرار گیرد.

فروش سورس کد برنامه های اجرایی و اسکریپت های طراحی وب سایت و … مجاز است.

به طور خلاصه قرار دادن هرگونه فایل قابل دانلود در این سایت امکان پذیر می باشد.

فایلهایی که توسط بازاریاب ارسال می شود توسط گروه مدیریتی سایت مورد بررسی قرار می گیرد

و در صورتی که مناسب ارزیابی شود به عنوان یک محصول قابل دانلود در سایت قرار می گیرد.

برای فروش بیشتر سعی کنید در قسمت برچسب از عناوین کلیدی و مناسب استفاده نمایید و در قسمت خلاصه توضیحات و توضیحات سعی کنید خلاصه مناسب و فهرست فایل (توضیحات کامل) را بنویسید.

راهنمای ارسال فایل

پس از ثبت نام در سایت وارد پنل کاربری خود شوید و گزینه ارسال فایل جدید را بزنید و فایل خود را ارسال نمایید . لازم به ذکر است ارسال چکیده یا مقدمه فایل و همچنین فهرست فایل بسیار مهم و الزامی می باشد .

در ارسال فایل میزان قیمت گذاری به اینصورت است که 30 درصد از مبلغ فروش فایل ارسالی شما برای سایت می باشد که این مبلغ صرف هزینه تامین و نگهداری سایت و... می شود .

در قسمت میزان پورسانت بازاریاب مبلغ مورد نظر خود را بصورت درصد از 15 درصد تا 65 درصد(کمتر یا بیشتر از این تعیین کنید با خطای سیستم مواجه خواهید شد) وارد کنید. مانده مبلغ فروش به فروشنده اختصاص داده می شود و پس از رسیدن به حد نصاب(8000تومان)، درآمد کسب شده به حساب کاربر واریز می گردد .
ثبت نام کاملا رایگان میباشد
ثبت نام




4. ترجمه مقالات و کتب

بخش ترجمه اختصاص به عزیزانی دارد که مهارت لازم را برای ترجمه مقالات و کتب سفارشی را دارا می باشند. از هر ترجمه 20% آن برای سایت و مابقی اختصاص به مترجم دارد. برای عضویت بعنوان مترجم از بخش ثبت نام مترجم عضو شوید. در بخش توضیحات مهارت خود را در شته تخصصی خود بنویسید؛ فقط رشته ای را ذکر کنید که در آن تخصص دارید.

پشتیبانی سایت

پشتیبانی سایت بصورت شبانه روزی جوابگوی سوالات ،مشکلات و راهنمایی های تمامی کاربران و خریداران محترم می باشد .

توضیحات تکمیلی:

در منوی میزکار بخش سفارشات پرداخت شده همان ورودی های منجر به خرید بوده و سفارشات پرداخت نشده ورودی هایست که موقع پرداخت خریدار منصرف شده و منجر به خرید نمی شود. هدف از نمایش سفارشات پرداخت نشده شفافیت در کار سایت می باشد.

از بخش تنظیمات میتوانید پروفایل خود را تکمیل نمایید.

با آرزوی موفقیت برای همه عزیزان


ثبت نام کاملا رایگان میباشد
ثبت نام

 
بالا