برگزیده های پرشین تولز

معرفی سیستم همکاری در فروش فایل ناب

saze20

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2013
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
25
سن
38
محل سکونت
مشهد
معرفی سیستم همکاری در فروش فایل ناب

سایت فایل ناب (www.FieNab.com) یک سیستم همکاری در فروش فایل هست که کاربران با عضویت در این سایت میتونن هم به عنوان فروشنده فایل و هم به عنوان بازاریاب فعالیت کنند.

پس از ثبت نام می تونید فروشگاه اختصاصی برای خودتون توی فایل ناب ایجاد کنید (مثال: www.civil.FileNab.com) و نحوه نمایش محصولات توی فروشگاهتون رو انتخاب کنید. یعنی میتونید انتخاب کنید که آیا فقط فایلهای خودتون توی فروشگاه نمایش داده بشه یا همه فایلهای موجودی که همه فروشندگان ثبت کردند.

در صورتی که فایل های با ارزشی دارید می تونید توی این سایت ثبت کنید تا دیگران هم بتونند از این اطلاعات استفاده کنند و شما هم منبع درآمدی برای خودتون داشته باشید.

و در صورتی که فایلی برای فروش ندارید میتونید به بازاریابی فایل هایی که توسط بقیه کاربرا ثبت شده بپردازید و بین 15 تا 75 درصد از فروش محصول سود کنید. فروشنده سود بازاریاب از هر فایل رو مشخص میکنه که حداقل این سود 15% و حداکثر هم 75% هست که بازاریاب میتونه بدون هیچ هزینه و سرمایه ای برای خودش درآمدزایی کنه.

فروشندگان و بازاریابها میتونن توی فروشگاهی که ایجاد کردن به تبلیغ محصولات بپردازند و علاوه بر اون میتونند کدهای تبلیغاتی اختصاصی خودشون رو هم از قسمت مربوط به تبلیغات بردارند و توی سایتها و وبلاگهای دیگه منتشر کنند تا فروششون بیشتر بشه.

برای ثبت نام در فایل ناب اینجا کلیک کنید

در مطالب بعدی قسمت های دیگه ای رو از سایت فایل ناب معرفی خواهیم کرد.
 

saze20

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2013
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
25
سن
38
محل سکونت
مشهد
روش های کسب درآمد از فایل ناب

در سیستم همکاری در فروش فایل ناب به پنج روش می توانید درآمد کسب کنید. ابتدا این روش ها را معرفی می کنیم و در ادامه در مورد هر روش توضیحاتی را ارئه خواهیم کرد.
1- فروش فایل
2- بازاریابی
3- زیر مجموعه گیری
4- ترجمه مقالات و کتب
5- مشاوره و انجام پروژه و پایان نامه
 

saze20

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2013
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
25
سن
38
محل سکونت
مشهد
1- فروش فایل:
یکی از بهترین روش های کسب درآمد در سایت فایل ناب ، فروش فایل های خود شماست. اگر صاحب اثر یا فایلی هستید می توانید آن فایل را در فایل ناب ثبت کنید و از فروش آن به درآمد مناسبی برسید. همچنین با قرار دادن فایل های خود در سایت فایل ناب، صدها بازاریاب برای فروش فایل های شما بازاریابی خواهند کرد که در مدت کوتاهی به درآمد سرشاری دست خواهید یافت.
پایان نامه ، پروژه ، مقاله ، گزارش کار، طرح های توجیهی و امثال آن باید به گونه ای باشند که توسط خریدار قابل ویرایش باشد در غیر این صورت امکان فروش آن را در فایل ناب نخواهید داشت.
فایل هایی مانند نمونه سوالات ، کتاب ها و ... که نیاز به ویرایش ندارند را می توانید با فرمت های غیر قابل ویرایش هم ثبت کنید.
امکان فروش برنامه های قابل اجرا در کامپیوتر و موبایل و … در این سایت وجود دارد.
طرح های گرافیکی، طرح های لایه باز فتوشاپی و انواع فایل های گرافیکی قابل ویرایش می تواند در سایت قرار گیرد.
فروش سورس کد برنامه های اجرایی و اسکریپت های طراحی وب سایت و … مجاز است.
به طور خلاصه قرار دادن هرگونه فایل قابل دانلود در این سایت امکان پذیر می باشد.

برای افزایش فروش فایل های شما ، پیشنهاد می کنیم که سهم بازاریاب را به اندازه ای قرار دهید که انگیزه تبلیغات برای محصول شما در بازاریاب ایجاد شود. در واقع بازاریاب ها می توانند تعداد فروش فایل های شما را چندین برابر کنند و در نهایت سود بیشتری به شما و بازاریاب خواهد رسید. در حالی که با کم کردن سود بازاریاب احتمال تبلیغ محصول خود را کم می کنید و این کار باعث افت فروش شما خواهد شد.
 

saze20

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2013
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
25
سن
38
محل سکونت
مشهد
2- کسب درآمد از بازاریابی فایل:

پس از ثبت نام در فایل ناب می توانید برای خودتان یک فروشگاه با نام دلخواهتان ایجاد کنید و از فروش فایل هایی که از طریق فروشگاه شما انجام می شود پورسانت حاصل از فروش را دریافت کنید. چنانچه شما دارای سایت یا وبلاگ هستید می توانید پس از عضویت ، لینک های بازاریابی ارائه شده که صرفا برای شما می باشد را در وبلاگ یا سایت خود قرار دهید و یک فروشگاه کامل از کل محصولات فروشندگان بصورت رایگان داشته باشید و لینک فروشگاه خود را در فروم ها ، وبلاگ ها و سایت های درج آگهی رایگان تبلیغ کنید و درآمد مناسبی را از طریق پورسانت فروش محصولات به دست آورید.

یکی دیگر از روش های بسیار خوب برای تبلیغ محصولات این است که هر محصول را بصورت جدا از فروشگاه خود کپی کرده و در چند وبلاگ ثبت کنید. نیازی نیست که حتما وبلاگ پربازدیدی داشته باشید (گرچه داشتن یک وبلاگ پربازدید تاثیر چند برابری در فروش شما دارد) ، حتی می توانید یک وبلاگ تازه ثبت کنید و محصولات خود را در آن کپی کنید. با توجه به اینکه دکمه خرید این محصولات به فروشگاه شما لینک داده شده است ، هر خریدی که انجام شود سود بازاریابی آن به حساب شما واریز می گردد.

پس از فروش هر محصول از فروشگاه شما ، درآمد شما در پنل کاربری تان بصورت آنلاین و اتوماتیک ثبت می شود و می توانید در پنل کاربری خود درآمدتان را مشاهده کنید و بعد از رسیدن به حد نصاب واریزی ، درآمدهای شما به حساب بانکی شما واریز خواهد شد.

برای اینکه فروشگاه متفاوتی از نظر گوگل داشته باشید می توانید اخبار و نوشته های علمی , دانشگاهی , فناوری و ... را در وبلاگ فروشگاهی خود ارسال کنید.
 

saze20

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2013
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
25
سن
38
محل سکونت
مشهد
3- کسب درآمد از زیرمجموعه گیری:
پس از ثبت نام و ورود به پنل کاربری خود می توانید از قسمت "کد تبلیغات" روی گزینه "لیست زیرمجموعه ها" کلیک کنید و کد زیر مجموعه گیری اختصاصی خود را دریافت کرده و آن را در انجمن ها ، شبکه های اجتماعی ، وبلاگ ها ، سایت های آگهی و ... منتشر کنید و برای خود زیر مجموعه جذب کنید.
با دعوت از دوستان و افراد دیگر می توانید آنها را به عنوان زیرمجموعه خود اضافه کنید و به ازای هر فروشی که توسط زیرمجموعه شما انجام شود 100 تومان از طرف سایت کسب می کنید. در صورتی که توانایی این را داشته باشید حداقل 50 زیر مجموعه فعال جذب کنید و این 50 نفر بتوانند 5 فروش در روز داشته باشند { 25000=100*5*50 } 25,000 تومان درآمد روزانه خواهید داشت.


4- کسب درآمد از ترجمه مقالات و کتب:
بخش ترجمه اختصاص به عزیزانی دارد که مهارت لازم برای ترجمه مقالات و کتب سفارشی را دارا می باشند. 80% از درآمد هر ترجمه برای مترجم اختصاص داشته و 20% آن برای سایت می باشد. برای عضویت بعنوان مترجم از بخش ثبت نام مترجم در فایل ناب ثبت نام کنید. در بخش توضیحات مهارت خود را در رشته تخصصی خود بنویسید؛ فقط رشته ای را ذکر کنید که در آن تخصص دارید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.


5- کسب درآمد از مشاوره پایان نامه و انجام پروژه:
می توانید در بخش مترجمین سایت عضو شوید و دسته فعالیت انجام پروژه را انتخاب نموده و در بخش توضیحات توانایی خود را در رشته خودتان برای مشاوره و نگارش پایان نامه و یا انجام پروژه ثبت کنید. برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.


* ما همواره سعی داریم راهکارهای افزایش فروش و درآمد اینترنتی را از منابع معتبر گردآوری نموده و در اختیار کاربران عزیز فایل ناب قرار دهیم تا با کمک هم بتوانیم در راه کسب درآمد از اینترنت به موفقیت های بیشتری برسیم.
 

saze20

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2013
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
25
سن
38
محل سکونت
مشهد
انجمن فایل ناب
این انجمن برای تعامل بیشتر کاربران با یکدیگر پایه ریزی شده تا کاربران بتوانند تجربیات خود را در اختیار سایرین قرار دهند.
همچنین بخش های آموزشی و خدماتی مرتبط با وبمستری در انجمن فایل ناب پیش بینی شده تا مدیران سایتها و وبلاگها هم بتوانند از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. از بخش های دیگر انجمن می توان به بازارچه و بخش عمومی اشاره کرد که طرفداران خاص خود را دارند.

برای افزایش انگیزه کاربران انجمن ، مسابقاتی را بصورت دوره ای برگزار می کنیم و هدایایی نظیر تبلیغ ، مقام ، کارت شارژ و ... اهداء خواهد شد. بعنوان مثال برای تمام اعضای انجمن بک لینک رایگان و همچنین رپورتاژ آگهی رایگان در سه وبلاگ با پیج اتوریتی بالای 30 ثبت میکنیم (برای دریافت توضیحات بیشتر کلیک کنید)
 

saze20

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2013
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
25
سن
38
محل سکونت
مشهد

دومین مسابقه سیستم حرفه ای همکاری در فروش فایل ناب
بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید

در این مسابقه تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند. برای نفرات اول تا سوم جوایز نقدی در نظر گرفته شده و برای 10 نفر اول ، یک ماه بک لینک در وبلاگ فایل ناب ثبت خواهد شد.

جوایز:
نفر اول: 100,000 تومان
نفر دوم: 65,000 تومان
نفر سوم: 35,000 تومان
همچنین لینک فروشگاه نفرات اول تا دهم در بخش وبلاگ فایل ناب به مدت یک ماه ثبت خواهد شد. (بک لینک)


نحوه امتیاز گیری:
ثبت محصول (آپلود فایل) تایید شده: 2 امتیاز
فروش هر محصول توسط فروشنده: 3 امتیاز (فروش محصولات خودتان)
فروش هرمحصول توسط بازاریاب: 5 امتیاز (فروش محصولات دیگران)

* امتیازات بصورت اتوماتیک توسط سیستم سایت محاسبه شده و در هر زمان از مسابقه می توانید رتبه خود را از قسمت "لیست مسابقه ها" در پنل کاربری خود مشاهده کنید.
* برای کسب جایزه باید حداقل 50 امتیاز کسب کرده باشید.
* ارسال فایل هایی که بصورت رایگان در سایت های دیگر قرار گرفته مجاز نبوده و شامل 10 امتیاز منفی برای کاربر ارسال کننده می شود.

زمان مسابقه:
مسابقه از 1 دی 94 شروع شده و تا پایان روز 20 بهمن 94 ادامه خواهد داشت. جوایز نفرات برتر حداکثر تا 3 روز بعد به آنها اهداء خواهد شد.


برای ثبت نام در فایل ناب کلیک کنید.
برای دانلود آموزش فعالیت در فایل ناب اینجا کلیک کنید.
 

saze20

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2013
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
25
سن
38
محل سکونت
مشهد
امکانات:
ارائه فروشگاه فایل حرفه ای بصورت رایگان
ارائه فروشگاه اختصاصی همراه با محصولات دانلودی اختصاصی
امکان ثبت بی نهایت محصول دانلودی
ارائه لینک دارای محدودیت دانلود (برای امنیت کامل فایلهای ثبت شده)
امکان بازاریابی فایل (همکاری در فروش فایلهای دیگران)
امکان زیرمجموعه گیری و کسب درآمد از زیر مجموعه
امکان کسب درآمد برای فریلنسرها (انجام پروژه ، طراحی ، نویسندگی و ...)
همراه با برگزاری مسابقات دوره ای با جوایز نقدی ویژه بدون قرعه کشی
مشاهده درآمدها همراه با جزییات (موجودی ، برداشت شده و ...)
پشتیبانی سریع از طریق تیکت
بهینه شده برای جستجوگرها (بخصوص گوگل)
پرداخت آنلاین
فروشگاه مستقل با نام انتخابی شما (مثال: www.civil.FileNab.com)
امکان اتصال دامنه و سابدامنه شخصی
ارائه هاست نامحدود رایگان برای محصولات دانلودی
تسویه سریع (حداکثر 24 ساعت پس از درخواست)
امکان ویرایش قالب
امکان استفاده از کدهای تبلیغاتی در فروشگاه
امکان ثبت لینک و بنر در فروشگاه
امکان ثبت خبر و مطلب (ایجاد وبلاگ)
امکان ایجاد موضوع و زیر موضوع برای مطالب
امکان ایجاد صفحات جداگانه
امکان ایجاد موضوع و زیر موضوع برای صفحات جداگانه
امکان ایجاد اسلایدر
ثبت نام فروشنده و بازاریاب در یک مرحله
امکان ایجاد کدهای تبلیغاتی مختلف و متنوع برای تبلیغ فروشگاه
امکان دریافت نماد اعتماد برای هر فروشگاه بصورت مجزا
مشاهده لیست سفارشات پرداخت شده و سفارشات پرداخت نشده
ارائه نمودار فروش
دارای صفحات تماس با ما ، درباره ما برای هر فروشگاه بصورت اختصاصی
دارای نقشه سایت
دارای پنل خریدار و امکان خرید از پنل با تخفیف
قابلیت جستجو در بین محصولات
قابلیت ارسال دیدگاه ، نقد و بررسی برای محصولات و مطالب
قابلیت دانلود محصولات دیجیتالی پس از پرداخت وجه
قابلیت نوشتن توضیحات کوتاه و توضیحات اصلی برای محصولات (برای سئوی بیشتر)
و ...

برای ثبت نام در فایل ناب اینجا کلیک کنید.
 

saze20

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2013
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
25
سن
38
محل سکونت
مشهد
سومین مسابقه سیستم حرفه ای همکاری در فروش -فایل ناب

در سومین دوره از مسابقات فایل ناب همچون دوره های گذشته تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند. در این دوره نیز برای نفرات اول تا سوم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است ، همچنین برای 10 نفر اول ، یک ماه بک لینک در وبلاگ فایل ناب ثبت خواهد شد.

جوایز:
نفر اول: 100,000 تومان
نفر دوم: 65,000 تومان
نفر سوم: 35,000 تومان
همچنین لینک فروشگاه نفرات اول تا دهم در بخش وبلاگ فایل ناب به مدت یک ماه ثبت خواهد شد.


برای مشاهده نحوه امتیاز گیری ، زمان مسابقه و سایر اطلاعات این مسابقه اینجا کلیک کنید.

برای دانلود آموزش فعالیت در فایل ناب اینجا کلیک کنید.
 

saze20

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2013
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
25
سن
38
محل سکونت
مشهد
جوایز ویژه نوروز 95:

با توجه به اینکه عید نوروز همزمان با سومین دوره مسابقات فایل ناب خواهد بود ، تصمیم به افزایش جوایز کاربران گرفته شد که جزییات افزایش جوایز به شکل زیر خواهد بود:

1- هر فروشنده ای که در این دوره از مسابقه فایل ناب بتواند 400 محصول (فایل) ثبت کند ، بدون قرعه کشی 100,000 تومان جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.
2- هر بازاریابی که در این دوره از مسابقه فایل ناب بتواند 300 محصول را بازاریابی کند (بفروشد) ، بدون قرعه کشی 100,000 تومان جایزه نقدی دریافت خواهد کرد.

نکات مهم:
- محدودیتی در تعداد نفرات برنده نیست و تمام فروشندگان و بازاریاب های سایت فایل ناب با رسیدن به اعداد ذکر شده ، جوایز نقدی را دریافت خواهند کرد.

ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه
 

saze20

Registered User
تاریخ عضویت
13 آگوست 2013
نوشته‌ها
182
لایک‌ها
25
سن
38
محل سکونت
مشهد



چهارمین مسابقه سیستم حرفه ای همکاری در فروش فایل ناب

بفروشید ، درآمد کسب کنید و جایزه بگیرید


در بهار 95 با چهارمین جشنواره فایل ناب همراه با کاربران عزیز هستیم و با جوایزی بیشتر از دوره های قبل ، تصمیم داریم تا بخشی از زحمات شما عزیزان را جبران کنیم و همچنان با شما در مسیر موفقیت و کسب درآمد بیشتر هم قدم باشیم. در این دوره نیز همچون دوره های گذشته تمامی کاربران (فروشنده و بازایاب) می توانند با ثبت محصول و یا فروش محصولات موجود ، امتیاز خود را بالا برده و علاوه بر اینکه درآمد خود را افزایش خواهند داد ، می توانند شانس برنده شدن خود را نیز افزایش داده و از جوایزی که برای نفرات برتر در نظر گرفته شده استفاده نمایند.

در این دوره برای نفرات اول تا پانزدهم جوایز نقدی در نظر گرفته شده است و همچنین تمام کاربران می توانند با کمی تلاش بیشتر ، از جوایز نفیس تری نیز برخوردار شوند و هیچ محدودیتی در تعداد نفرات برنده در بخش جوایز ویژه نیست.


ثبت نام در مسابقه و دریافت جایزه


جوایز:
1- نفر اول: 100,000 تومان
2- نفر دوم: 80,000 تومان
3- نفر سوم: 60,000 تومان
4- نفر چهارم: 40,000 تومان
5- نفر پنجم: 20,000 تومان
6 تا 15- نفرات ششم تا پانزدهم: هر نفر 10,000 تومان


جوایز ویژه برای بازاریابهای برتر:
بیشتر از 150 بازاریابی: 50,000 تومان
بیشتر از 300 بازاریابی: 100,000 تومان
بیشتر از 500 بازاریابی: 200,000 تومان


جوایز ویژه برای فروشندگان برتر:
آپلود بیشتر از 500 فایل: 50,000 تومان
آپلود بیشتر از 1000 فایل: 100,000 تومان
آپلود بیشتر از 2000 فایل: 200,000 تومان


برای مشاهده نحوه امتیاز گیری ، زمان مسابقه و سایر اطلاعات این مسابقه اینجا کلیک کنید.


برای دانلود آموزش فعالیت در فایل ناب اینجا کلیک کنید.
 
بالا