برگزیده های پرشین تولز

معرفی شرکتی معتبر برای طراحی وب سایت در اهواز

manatarin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
27 مارس 2016
نوشته‌ها
10
لایک‌ها
0
سن
34
images-3.jpg


شركت راد رايانه با بيش از ده سال تجربه مفيد در طراحي وب سايت هاي شخصي، شركتي،تجاري و فروشگاهي، سازماني و دولتي قادر به ارائه بهترين سرويس به شما خواهد بود.

– راه اندازي انواع فروشگاه هاي اينترنتي ( سايت هاي تجارت الكترونيك )
– راه اندازي انواع پورتال ها (مناسب براي خبرگذاريها، سازمانهاي يا نهادهاي دولتي، آموزشگاه ها، مدارس، آژانس هاي مسافرتي و هواپيمايي، مشاورين املاك و …)
– راه اندازي سايت هاي استاتيك و تبليغاتي
– راه اندازي سايت هاي مالتي مديا و فلش
– راه اندازي سايت هاي دانلود و سرگرمي


خدمات طراحي وب سايت رادرايانه هاستينگ، طيف وسيعي از كاربران و صاحبان صنايع را در بر مي گيرد، از وب سايت هاي كوچك شخصي تا فروشگاه آنلاين، همه در حيطه تخصصي رادرايانه هاستينگ قرار مي گيرند، شركت هاي كوچك و بزرگ، شركت هايي كه مايل به ارائه خدمات آنلاين به كاربران خود هستند و همچنين شركت هايي كه فقط قصد اطلاع رساني را دارند مي توانند از خدمات طراحي سايت رادرايانه هاستينگ بهره مند شوند.
سرعت بالا، كيفيت و امنيت سايتهاي طراحي شده تضمين شده ميباشد.
تيم طراحي رادرايانه با ارائه خدماتي همچون طراحي وب سايت بصورت استاتيك و يا پويا، برنامه نويسي سيستمهاي مديريت محتواي وب سايت… آماده انجام سفارشات طراحي شما مي باشد.

لطفا” جهت كسب اطلاعات بيشتر و استعلام قيمت توسط ايميل يا تلفن با ما تماس حاصل فرماييد.
تلفن: 09166150800

طراحي وب سايت با رعايت اصول موتورهاي جستجو و بهترين آناليز از كلمات كليدي و رقباي تجاري شما تاثير بسزايي در شناساندن نام تجاري، محصولات و سرويس هاي شما دارد. طراحي سايت مناسب مي تواند تجارتي كوچك را بزرگ جلوه داده و نظر مشتري را جلب نموده و در نهايت وي را به خريد از شما ترغيب نمايد.
توجه داشته باشيد كه يك وب سايت ضعيف و غير حرفه اي مي تواند خسارات زيادي را به شما وارد نمايد.
شما بايد مطمئن باشيد كه وب سايت شما كاملا حرفه اي توسط طراح سايت شما طراحي شده است. وب سايت شما در اولين بازديد كاربر مي بايست ديد درستي از تجارت و خدمات شما را به مشتري بدهد شما فقط 3 ثانيه فرصت داريد تا نظر بازديد كننده را نسبت به شركت خود جلب نموده و بازديد كننده را به مشتري تبديل نماييد.

از خدمات تيم راد رايانه به موارد زير ميتوان اشاره كرد:

طراحي وب سايت

طراحي فروشگاه اينترنتي

طراحي پورتال سازماني

طراحي وب سايت در اهواز
 
بالا