برگزیده های پرشین تولز

shabneshin

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
17 آپریل 2017
نوشته‌ها
44
لایک‌ها
0
سن
29
معرفی شهر باکو
کشور آذربایجان در شمال ایران قرار دارد و با کشور های روسیه، گرجستان، ارمنستان، ایران و دریای خزر دارای مرز مشترک است . بزرگترین شهر و پایتخت کشور آذربایجان شهر باکو است که با جمعیتی بالغ بر 3 میلیون نفر در سواحل غربی دریای خزر واقع شده است . تاریخ شناسان قدمت شهر باکو را بیش از 1000 سال تخمین زده اند . باکو از نام کهن پارسی بادکوبه می آید که اطلاق به جایی دارد که شدت باد در آن زیاد است . فرهنگ مردم آذربایجان به فرهنگ ایرانی بسیار نزدیک است و همین امر باعث می شود مردم این کشور با گردشگران ایرانی رابطه بسیار خوبی داشته باشند . تور باکو یکی از تور های مورد علاقه گردشگران ایرانی است .

591229afe5cc8.jpg




مردم باکو به اصالت موسیقی اهمیت بسیار زیادی می دهند. در این شهر آموزشگاه ها و مراکز تخصصی بسیاری در رابطه با موسیقی احداث شده است. بسیاری از علاقه مندان به هنر موسیقی برای تحصیل این رشته هنری ، باکو را در اولویت خود قرار می دهند. باکو یکی از مراکز استخراج نفت در آذربایجان به شمار می آید و این مسئله باعث آلودگی بسیار زیاد هوای این شهر شده است. با این حال شهر باکو میزبان تعداد بسیار زیادی گردشگر از سرار جهان است که با تور باکو به این منطقه سفر می کنند . رشد و توسعه هتل ها در باکو آهنگی کند دارد. برخی از آنها به سر و شکل خود جانی تازه داده اند و برخی دیگر کاربردهای دیگری یافته اند. اقامت در هتل های مدرن باکو هزینه زیادی دارد اما با انتخات تور ارزان باکو میتوانید با هزینه کمتری در هتل آپارتمان ها با امکاناتی کاملا مشابه هتل های مردن اقامت داشته باشید .

59122a095c934.jpg



در تور باکو میتوانید رقص های مذهبی زرتشتیان را در آتشگاه سوراخانی که توسط زرتشتیان ایرانی در قرن هجدهم ساخته است را ببینید . این آتشگاه تشکیل شده از یک حیاط است که با خانه های روحانیون زرتشتی محاصره شده است. این معبد در سال 1975 به موزه تبدیل شد و در سال 1998 میلادی در فهرست میراث جهانی یونسکو ثبت شد.

59122a75405f5.jpg



بهترین زمان برای سفر به باکو در فصل تابستان در ماه های تیر ، مرداد و شهریور است. آب و هوای باکو در فصل تابستان بسیارمطلوب است . غذا در باکو ریشه در فرهنگ ، تاریخ و سنت قدیمی این منطقه دارد . آذربایجانی ها بیش از 30 نوع آش، شامل آش هایی که با ماست تهیه می شوند، انواع کباب و شیشلیک، کوفته و پلو دارند. غذای مردم آذربایجان ترکیبی از غذا های ترکی و آسیایی است .

59122b02c22ef.jpg


برای اطلاع از قیمت تور باکو و همچنین اطلاع از تور لحظه آخری باکو میتوانید از منو سایت نت تورز ، تور های قرار داده شده را مشهاده کنید و تور مورد نظر خود را انتخاب کنید .
 
بالا