برگزیده های پرشین تولز

معرفی فیلم رحمان 1400

saraamini

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
11 ژانویه 2019
نوشته‌ها
31
لایک‌ها
22
سن
34
sdkjfkjdjkfjjfjjfjjfjf-iuok.ir-codetools.ir-opy-1.jpg

عکس پروفایل ارائه شده از فیلم رحمان 1400 که در آن رضا گلزار و مهران مدیری را مشاهده می کنید » دانلود فیلم رحمان 1400 و تماشای فیلم کمدی رحمان ۱۴۰۰ مدیری و گلزار

دانلود فیلم رحمان 1400 به محض انتشار دانلود فیلم رحمان۱۴۰۰ در بخش دانلود فیلم ایرانی ابزار وبلاگ کدتولز قرار خواهد گرفت.

پیش از این دانلود سریال سال های دور از خانهدانلود سریال هیولا-دانلود فیلم مغزهای کوچک زنگ زده-دانلود فیلم هشتگ-دانلود فیلم خانم یایا برای دانلود قرار گرفت که اگر هوادار فیلم و سریال ایرانی هستید پیشنهاد میکنیم این فیلم و سریال ها را نیز دنبال کنید.

رحمان ۱۴۰۰ منوچهر هادی با تهیه کنندگی علی سرتیبی در سال 97 ساخته شده است گلزار بازیگر فیلم رحمان ۱۴۰۰ در مورد این فیلم گفته است که مطمئنم مردم پس از دیدن رحمان ۱۴۰۰ مثل من راضی و خوشحال هستند از نکات جالب توجه فیلم این است که قرار بود رحمان ۱۴۰۰ با نام قبلی خزه منتشر شود که کلا کنسل و پروژه جدید با نام رحمان 1400 کلید خورد.

اما داستان فیلم سینمایی رحمان 1400 چیست ؟ رحمان که مشکلات اقتصادی فراوانی دارد برای قرض گرفتن پول به جالوسی مدیر عامل شرکت مراجعه می کند ولی جالوسی با بازی مهران مدیری چکی برای سال 1400 می کشد!؟

منوچهر هادی کارگردان فیلم کمدی فیلم رحمان ۱۴۰۰ ابراز امیدواری کرده است که این فیلم به اکران نوروزی 98 برسد و تمامی رکوردهای فروش فیلم در سینمای ایران را بشکند.

در صورتی که هر گونه سوال در مورد فیلم ایرانی رحمان هزار و چهارصد منوچهر هادی دارید لطفا در همین صفحه در قسمت کامنت ها برای ما ارسال کنید خوشحال می شویم نظرات و نقد های شما را در مورد فیلم کمدی رحمان هزار و چهارصد بشنویم.
 

ava_2011

Registered User
تاریخ عضویت
5 آپریل 2011
نوشته‌ها
114
لایک‌ها
34
محل سکونت
زیر آسمون خدا
دوستان دیدید این فیلم رو ارزش دیدن داره؟
 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
در « رحمان 1400 » هیچ شخصیتی ساخته نمی شود و هرآنچه که در فیلم قابل رویت است کاریکاتورهای متحرکی هستند که مطابق کلیشه های ترسیم شده در جامعه رفتار می کنند و هرگز توانایی خارج شدن از این وضعیت و تبدیل شدن به شخصیت را ندارند. در میان این افراد طیف های مختلفی از کارگر شریف گرفته تا متظاهر دین دار مشاهده می گردد اما نقطه اشتراک تمامی آنها شعور حداقلی شان است که تصویر بالغ بودن شان را خدشه دار می کند! موقعیت های کمیکی که در فیلم ساخته می شود به بدترین و بی مزه ترین و نازل ترین شکل ممکن به مخاطب ارائه شده است که عوامل بسیاری جز فیلمنامه و کارگردانی در شکل گیری آن دخیل بوده است.

منبع: مووی مگ
 
بالا