برگزیده های پرشین تولز

معرفی قابلیت های اپلیکیشن کتاب خوان فیدیبو

rouzbeh.

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2016
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
4
سن
38
اپلیکیشن فیدیبو برای مطالعه ی قانونی کتاب الکترونیک بر روی موبایل، تبلت و رایانه شخصی طراحی شده است. می توانید بدون ثبت نام و پرداخت هیچ گونه هزینه ای از سایت و اپلیکیشن فیدیبو استفاده و کتاب های رایگان و نسخه های نمونه را مطالعه کنید.

فیدیبو جامع ترین و بزرگترین منبع کاملا رسمی و قانونی کتاب الکترونیک فارسی

مهمترین و بهترین ناشران ایران مانند نشرهای نگاه، ققنوس، نی، نیلوفر، افق، قطره، چشمه، ثالث، آگاه، مرکز اسناد انقلاب اسلامی، ماهی، هیرمند و بیش از ۲۵۰ انتشارات دیگر، برای عرضه کتاب های خود فیدیبو را انتخاب کرده اند. زیرا تمایز و کیفیت بالا همواره دغدغه ایشان است. اپلیکیشن فیدیبو را همین حالا دانلود کنید و با مطالعه، کیفیت زندگی خود را بهبود بخشید.

اهدف فیدیبو عبارتند از:

* ارایه محتوا با بهترین کیفیت
* توسعه کمی محتوای عرضه شده
* ارزیابی نیازهای و اقضائات بومی مخاطبان
* ارتقا رابط های کاربری

قابلیت های فیدیبو

* اپلیکیشن کتابخوان رایگان اندروید و iOS
* شامل بیش از ۸۰۰۰ عنوان کتاب الکترونیک بهترین ناشران ایرانی
* جدیدترین و مهمترین مجلات
* کتاب های رایگان در حوزه های مختلف

مزیت های فیدیبو

* امکان گفتگو درباره کتاب ها در لابه لای صفحات کتاب (مطالعه گروهی)

* با فیدیبو، می توانید هر زمان و هر مكان به كتابخانه شخصی خود، یادداشت ها و بوكمارک هایتان دسترسی داشته باشید. (یادداشت ها هیچ گاه پاك نخواهد شد، ابر آنلاین فیدیبو امانت دار خوبی است.)

* با فیدیبو، قبل از خرید، نسخه رایگان كتاب را مطالعه كنید تا با اطمینان بیشتری خرید کنید.

* با فیدیبو، می توانید رنگ و روشنایی پس زمینه یا حتی اندازه قلم را تغییر دهید تا دیگر چشمانتان از خواندن كتاب روی تبلت خسته نشوند.

* با فیدیبو، برای خواندن كتاب نیازی به اتصال اینترنت نیست؛ تنها برای مشاهده فروشگاه و خرید از آن نیاز به اینترنت دارید.

* کتاب بهترین و ماندگارترین هدیه است، با فیدیبو، به راحتی کتاب را به دوستان خود در دوردست ترین نقاط جهان هدیه کنید.

* فارسی زبانان می توانند از هر جای دنیا با پرداخت های ریالی یا ارزی جدیدترین كتاب ها را خریداری كنند.

فیدیبو تنها مختص به نشر ایران نیست

ما به دنبال آن هستیم که ضمن فراهم آوردن دسترسی سریع و آسان به بهترین کتابها و مجلات جهان، دایره محتوای وزین تولیدی به زبان های غیر فارسی را هم گسترش دهیم و امید داریم با بهره گیری از پشتیبانی فنی و تجاری تعدادی از جوانان نخبه ایرانی و معتبرترین شرکتهای نشر الکترونیک در اروپا موفق به تحقق این اهداف شویم.

فیدیبو، با افتتاح دفاتر پشتیبانی و فنی در کشورهای اسپانیا (مورسیا)، لبنان (بیروت) و ایران (تهران) امیدوار است در کوتاهترین زمان ممکن شعار اولیه خود که همانا "مطالعه آزاد برای همه، همه وقت، همه جا" است را تحقق بخشد.

کتاب ها همیشه برای شماست

وقتی با حساب کاربری خود کتابی را خریداری می کنید، آن عنوان برای همیشه در کتابخانه شخصی شما باقی می ماند و به هیچ وجه از آرشیو شخصی پاک نمی شود، مگر اینکه خودتان از درون اپلیکیشن کتاب را به طور کامل پاک کنید که البته در این حالت هم در صورت مراجعه به سایت و ورود به به کتابخانه من، بخش سطل بازیافت می توانید کتاب را بازگردانید.

یادآوری می کنیم، شما باید در حالت آنلاین کتاب های مورد نظرتان را دانلود کنید تا بتوانید در زمان هایی که به اینترنت دسترسی ندارید به راحتی کتاب های خود را بخوانید.

آدرس سایت فیدیبو: http://fidibo.com/
 
بالا