برگزیده های پرشین تولز

معرفی لپ تاپ ۱۵.۶ اینچی اچ پی HP ZBook 15 G1

laptopintel

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 نوامبر 2019
نوشته‌ها
28
لایک‌ها
1
سن
38
محل سکونت
بانه پاساژ ابراهیمی طبقه همکف راهرو سوم
لپ تاپ HP Zbook 15
لپ تاپ HP Zbook 15 لپ تاپی است با کلیخ امکاناتی که مهندسان، برنامه نویسان و … به دنبال آن هستند، پردازنده قوی، گرافیک عالی و … که باعث شده لپ تاپ HP zbook 15 به گزینه عالی برای این افراد تبدیل شود.

ZBook 15 یک دستگاه زیبا و خوش ظاهر است که دارای قاب منیزیوم، سطوح آلومینیومی و یک طرح رنگ خاکستری و سیاه رنگ است. این لپ تاپ ۳٫۴ سانتی متر ضخیم است و وزن آن ۲٫۸۲ کیلوگرم است، این وزن بسیار بهتر از بیشتر لپ تاپ های ۱۷ اینچی است که ما دیده ایم. این لپ تاپ دارای امکانات سخت افزاری بسیار عالی است، پردازنده قوی، گرافیک قدرتمند و همچنین پشتیبانی از رم و هارد عالی. صفحه نمایش با کیفیت بالا و … از دیگر امکانات لپ تاپ زدبوک ۱۵ است. در ادامه به بررسی این لپ تاپ می پردازیم:

hp-zbook-15-g1-05.jpg
سخت‌افزار
لپ تاپ HP ZBook 15 از نظر سخت افزاری بسیار قوی و فراتر از انتظار است. در این لپ تاپ از قوی ترین پردازنده ها استفاده شده است. در این لپ تاپ از پردازنده های نسل ۴ MQ، MX و Xeon استفاده شده است. در این لپ تاپ پردازنده های ۴۸۰۰MQ و ۴۹۰۰MQ، ۴۹۱۰MQو ۴۹۳۰MX استفاده شده است. این پردازنده ها در میان هم رده های خود جز قویترین ها بوده و باعث شده که این لپ تاپ به غولی بی رقیب تبدیل شود.

برای این لپ تاپ همانند پردازنده آن از قویترین کارت گرافیکی ممکن استفاده شده است. کارتهای گرفیکی استفاده شده در این لپ تاپ از نوع Nvidia Quadro و AMD قویترین آنها هستند. در این لپ تاپ از کارت های گرافیکی Nvidia Quadro K1100m با طرفیت ۲GBو Nvidia Quadro K2100m با ظرفیت ۲GB و AMD FirePro M5100 با ظرفیت ۲GB استفاده شده است.

برای این لپ تاپ قابلیت استفاده از رم تا ۳۲ گیگابایت ایجاد شده است. برای این لپ تاپ ۴ نسل ارائه شده است. برای نسل G2 این لپ تاپ تا حجم ۳۲ گیگابایت رم را پشتیبانی می کند که دارای ۴ اسلات قرارگیری رم است که از این ۴ اسلات ۲ عدد در زیر کیبورد قرار دارد. برای نسل G3 امکان استفاده از رم تا ۶۴ گیگابایت استفاده شده است.

برای لپ تاپ Zbook 15 در دو حالت تعداد هارد متفاوت است. در مدل عادی HP Zbook 15 G1 و HP Zbook 15 G2 برای این لپ تاپ تعداد ۲ جای هارد تعبیه شدهاست. یک جای هارد عادی، یک هارد Msata و همچنین این قابلیت وجود دارد که در جای دی وی دی رایتر نیز هاردی دیگر قرار داد. همچنین این لپ تاپ از نظر حجم قابلیت پشتیبانی ۴ترابایت است.


hp-zbook-15-g1-08.png



صفحه‌ی نمایش و بلندگوها
شرکت HP برای این محصول همچون سایر قطعات از بهترین صفحه نمایش موجود استفاده کرده است. یکی از بزرگترین نقاط قوت لپ تاپ زد بوک ۱۷ صفحه نمایش آن است که یک صفحه نمایش کامل و ۱۰۸۰ است، هر چند برخی از رقبا مانند اپل با MacBook Pro و توشیبا با KiraBook از ویژگی های صفحه نمایش با وضوح بالاتر استفاده کرده اند. اما زد بوک اچ پی با حضور یک صفحه نمایش مات که مزیت و تفاوت آن محسوب می شود توانسته تمایز خود را با رقبا حفظ کند.


اتصالات
این لپ‌تاپ انواع پورت‌های ورودی و خروجی را دارد و هرنوع اتصالی که بخواهید را میتوانید در آن پیدا کنید.

برای این لپ تاپ ۴ عدد usb3، SmartCard reader, headset, , HDMI 1.4, VGA, 2x Thunderbolt 3, power، Kensington lock, Gigabit-Ethernet, SD-card reader وجود دارد.

این لپ تاپ در قسمت زیرین دارای پورت مخصوص اتصال داکت صنعتی است، همچنین برای این لپ تاپ امکان نصب باتری دوم نیز هست.

این لپ تاپ صنعتی با مشخصات اعلام شده به صورت نو بسیار کم موجود است که این تعداد نیز بسیار گران قیمت است و رنج قیمت آن مابین ۲۵ الی ۳۵ میلیون تومان است. یورو استوک به عنوان بزرگترین مرجع ارائه محصولات استوک اروپایی و آمریکایی اقدام به ارائه لپ تاپ استوک نموده است. لپ تاپ های استوک ارائه شده در این سایت همگی استوک اروپایی و آمریکایی دارای گرید A و A+ بوده و دارای بهترین کیفیت است. ازجمله مهمترین محصولات استوک ارائه شده توسط یورواستوک میتوان به لپ تاپ استوک HP ZBook15
hp-zbook-15-g1-03-1024x768.jpg



اشاره کرد. این لپ تاپ استوک اروپایی و آمریکایی بوده و با بهترین کیفیت و با کانفیگ های مختلف توسط یورواستوک ارائه شده است که این لپ تاپ های استوک دارای یک هفته مهلت تست و همچنین در صورت درخواست مشتری به مدت ۶ ماه گارانتی می شود.







مشخصات فیزیکی
برند​
اچ پی (HP)​
مدل​
ZBook 15 G1 Mobile Workstation​
نوع لپ تاپ​
زدبوک​
نوع کاربری​
حرفه ای -کار گرافیکی​
ابعاد​
۳.۰۵ x 38.15 x 25.7 سانتی متر​

وزن​
۲.۸۲ کیلوگرم​
پردازنده مرکزی​
سازنده پردازنده​
Intel​
سری پردازنده​
Intel Core i7​
مدل پردازنده​
۴۸۰۰MQ​
فرکانس پردازنده​
۲.۷ GHz UP to 3.7 GHz​
حافظه Cache​
۶m​
حافظه RAM​
ظرفیت حافظه رم​
۱۶ گیگابایت​
نوع حافظه رم​
DDR3​
حافظه داخلی
ظرفیت حافظه داخلی​
–​
ظرفیت حافظه SSD​
۵۱۲ SSD​
نوع حافظه داخلی​
M2 SATA​
پردازنده گرافیکی​
سازنده کارت گرافیک​
NVidia​

مدل کارت گرافیک​
NVIDIA Quadro K1100M with 2GB dedicated GDDR5​
حافظه اختصاصی پردازنده گرافیکی​
۲G​
صفحه نمایش​
نوع صفحه نمایش​
۱۵.۶-inch diagonal LED-backlit FHD SVA eDP anti-glare​
اندازه صفحه نمایش​
۱۵.۶ اینچ​
دقت صفحه نمایش​
| ۱۰۸۰×1920پیکسل​
صفحه نمایش مات​
دارد​
امکانات​
درایو نوری​
دارد​
بلوتوث​
دارای بلوتوث داخلی​
وب‌کم​
دارد​
بلندگو​
بلندگوهای داخلی​
کیبورد با نور پس زمینه​
دارد​
حسگر اثر انگشت​
دارد​
شبکه بی سیم​
دارد​
پورت ها​
Ports
  • VGA – One
  • DisplayPort v1.2– One
  • Stereo microphone in / headphone-out combo jack – One
  • Power Connector – One
  • Secondary Battery Connector – One
  • Docking Connector – One
  • RJ-45 (Ethernet) – One
  • USB 3.0 – Two
  • USB 3.0 Charging Port – One
  • USB 2.0 – One
  • Security lock slot – One
پورت HDMI​
دارد​
پورت VGA​
دارد​
پورت USB 2.0​
یک عدد پورت​
پورت USB 3.X​
دو عدد پورت USB3.0​
پورت USB-C​
ندارد​
باتری​
HP 8-cell Lithium-Ion Battery (83 WHr)
نوع باتری​
توضیحات باتری​
سایر مشخصات​
سیستم عامل​
Microsoft Windows 10
اقلام همراه دستگاه​
شارژر و کابل برق​
سایر​
۱ Express Card 54mm۱ Kensington LockCard Reader: SDSmartCardب لوتوث نسل چهارم دارای کیبورد جزیره ای کیبورد با نور پس زمینه مجهز به جک ۳.۵ میلیمتری صدا​
 
بالا