برگزیده های پرشین تولز

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
معرفی برترین مادربردهای MSI در سوکت AMD AM4

کمپانی MSI سازنده انواع سخت افزار و تجهیزات جانبی، مادربردهایی را بر اساس تراشه های AMD 300 Series و سوکت AM4 به تولید رسانده است. بسیاری از مدل های معرفی شده، هم اینک از PCH های X370 و B350 بهره می برند. 5 مادربرد پرچمدار تا کنون رونمایی و برخی از آنها راهی بازار شده اند. در ادامه سری به مدل های موجود و معرفی شده در روز گذشته خواهیم زد.

MSI X370 Gaming Pro Carbon AC



این محصول به چیپست X370 مجهز بوده و میزبان پردازنده های AMD Ryzen است. این محصول به یک ماژول ترکیبی Wi-Fi و بلوتوث نسخه 4.2 مجهز است که به مسیر PCIe X1 متصل می گردد. این دانگل فناوری های اتصال Dual Band 2x2 802.11ac و MU-MIMO Rx را به همراه دارد و پهنای باند آن به حداکثر 867 مگابیت در ثانیه نیز خواهد رسید. MSI از کنترلر Intel Dual Band Wireless-AC 8265 بهره گرفته است. دو اسلات SSD M.2 در این مادربرد موجود است که یکی از آنها به فناوری Shield مجهز است تا دمای سالید را پایین نگاه دارد. دو عدد اسلات PCI Express 3.0 X16 به همراه یک پورت USB-C و 4 اسلات رم با پشتیبانی از ظرفیت 64 گیگابایتی، از جمله دیگر مشخصات فنی این مادربرد هستند. مادربرد MSI X370 Gaming Pro Carbon AC از جمله مدل هایی است که در سوکت های LGA 1151 نیز شاهد آن هستیم. این مادربرد اگر چه به نام گیمینگ عرضه می گردد، اما به دلیل استفاده از فناوری های مدرن و قدرتمند، می تواند میزبان یک کامپیوتر قدرتمند باشد. ماژول Wi-Fi به کار رفته در آن می تواند اطلاعات را با سرعت 433 مگابیت در ثانیه منتقل نماید. همچنین سیستم صوتی Audio Boost 4 نیز آن را همراهی می کند. شایان ذکر است که چیپست X370 تنها تراشه ای است که از پیکربندی SLI پشتیبانی می کند.

X370 Gaming Plus و B350 Gaming Plus



مادربردهای سری Plus میان رده های گیمینگ MSI بر اساس سوکت های AM4 را تشکیل می دهند. مادربرد X370 Gaming Plus در روزهای اخیر رونمایی شد. این مادربرد تحت عنوان MSI B350 Gaming Plus از رنگ آمیزی آتش فشانی یا مذابی استفاده می کند که MSI برای نخستین بار آن را مادربردهای 2017 خود مورد بهره برداری قرار داد. B350 تراشه ای است که از نظر عملکرد یک پله پایین تر از X370 قرار گرفته و مادربردهای میان رده را شکل می دهد. این مادربرد ضمن بهرمندی از سوکت AM4، محصول مناسبی جهت استفاده از پردازنده های تازه وارد AMD SR5 است. این مادربرد از همان مدار چاپی استفاده شده در مادربرد B350 Tomahawk بهره می برد و ظاهرا تغییر در رنگ آمیزی PCB تنها تفاوت آنها برشمرده می شود. انرژی مادربرد با یک رابط 24 پین و یک رابط 8 پین EPS تامین می گردد؛ یک مدار تغذیه 6 فاز برای پردازنده های AMD در نظر گرفته شده است. 4 اسلات حافظه رم DDR4 با ظرفیت حداکثر 64 گیگابایت به همراه یک اسلات توسعه PCI-Express 3.0 x16 از جمله مهمترین بخش های این مادربرد هستند.

این اسلات توسعه فلز اضافی تقویت شده است؛ همچنین اسلات X16 دوم به صورت الکتریکال X4 پیکربندی شده است. چیپست B350 تنها از یک اسلات PCI-Express 3.0 x16 پشتیبانی می کند. در زمینه ذخیره سازی MSI از 4 رابط SATA III و یک رابط SSD M.2 استفاده کرده است. این اسلات می تواند سرعت 32 گیگابیت در ثانیه را ارائه دهد. اتصال های USB شامل 8 پورت USB 3.0، دو هدر و همچنین رابط USB-C است. همچنین رابط های خروجی تصویر نیز شامل DVI, D-Sub و HDMI می شوند. مادربرد MSI B350 Gaming Plus در زمینه صوتی از تراشه ی Realtek ALC892 با توان تفکیک 8 کانال بهره می برد. همچنین بخش صوتی از PCB جدا شده است. در نهایت می توان به کنترلر Realtek RTL8111H در بخش شبکه به عنوان یک کنترلر گیگابیتی اشاره کرد. این مادربرد با قیمتی در رنج 120 دلار راهی بازار خواهد شد و می تواند به عنوان یک میان رده گیمینگ تمامی کاربردهای مدرن و لازم را بدون صرف قیمت های بالا ارائه دهد. امکانات هر دو مادربرد بسیار نزدیک به یکدیگر است. مادربرد X370 Gaming Plus نیز از مدل های پرچمدار بود و به چیپست X370 مجهز شده است. یک اسلات M.2 مابین اسلات های توسعه PCI وجود دارد که به سپر حرارتی Shield مجهز است. در نتیجه دمای ماژول های رم را برای کارایی بیشتر پایین نگاه می دارد. این اسلات با سرعت 32 گیگابیت در ثانیه فعال است. یک مدار تغذیه 10 فاز برای ارسال جریان به VRM و پردازنده در نظر گرفته شده است؛ همچنین دو اسلات PCI-Express 3.0 x16 برای نصب انواع کارت گرافیک و کارت های توسعه بر روی PCB تعبیه شده است.

شش درگاه نسل سوم ساتا جهت اتصال ذخیره ساز و درایوهای ODD بر روی مادربرد PCI-Express 3.0 x16 وجود دارد. همانطور که مشاهده می کنید، این مادربرد نسخه ی ارزان قیمت تر از مادربرد GAMING PRO CARBON است، در نتیجه MSI در برخی از قسمت ها تغییراتی را ایجاد کرده است. دومین تغییر عمده این محصول استفاده از کنترلر Realtek RTL8111H در شبکه است. در مادربرد نسخه ی کربن از کنترلرهای گران قیمت اینتل استفاده شده است. دو رابط USB 3.1 در دسترس کاربران است که یکی از آنها USB-C است. فناوری اختصاصی MSI با هدف ارائه بهتر کارایی در واقعیت مجاری (VR Boost USB) در لیست پشتیبانی MSI X370 Gaming Pro به چشم می خورد. حذف LED RGB و استفاده از دیودهای قرمز رنگ، آخرین موردی است که می توان بدان اشاره کرد. این مادربرد در تاریخ 11 ماه آوریل راهی بازار شد.

MSI B350 Krait Gaming

مادربردهای Krait Gaming به دلیل رنگ آمیزی زیبای خود به آسانی از دیگر مدل ها تمیز داده می شوند؛ این مادربرد نیز دارای فناوری STEEL ARMOR PCI-E بوده و ضمن برخورداری از فناوری Turbo M.2، Audio Boost و DDR4 Boost را نیز در خود حمل می کند. MSI جهت پایین آوردن زمان تاخیر، GAMING LAN را نیز بدان افزوده است.

فناوری MSI A-XMP


چندی پیش MSI اعلام کرد که جهت افزایش کارایی در بخش رم های DDR4 در پلتفرم جدید AMD، نوعی فناوری جدید با نام MSI A-XMP را با موفقیت آزمایش کرده و پس از بروزرسانی مادربرد در اختیار کاربران خود قرار می دهد. در حال حاضر تمامی مدل های معرفی شده در بخش گیمینگ قادر به استفاده از آن خواهند بود. 7 سری از مادربردهای جدید این شرکت با نام های X370 KRAIT GAMING، X370 GAMING PRO، B350 TOMAHAWK ARCTIC و B350M MORTAR ARCTIC، B350M BAZOOKA، PRO SERIES MOTHERBOARDS، X370 SLI PLUS و در نهایت B350 PC MATE برای این پلتفرم و دریافت فناوری MSI A-XMP معرفی و در اختیار کاربران قرار گرفته است. فناوری MSI A-XMP در عرض یک ثانیه قادر به افزایش کارایی حافظه های رم DDR4 است.

فناوری VR Boost
MSI در راستای افزایش کارایی مادربردهای خود در زمینه بازی های واقعیت مجازی، VR Boost را معرفی کرده است. این ویژگی به کامپیوتر این امکان را می دهد که یک پورت USB-VR ایجاد کرده و فرکانس آن را برای پهنای باند بیشتر تقویت نماید. همچنین این فناوری به طور آنی قادر به افزایش کارایی دیگر سخت افزارها خواهد بود.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
با مادربرد گیمینگ MSI X370 GAMING PRO CARBON بهترین کیفیت صوتی را در بازی ها تجربه کنید

بدون شک یکی از محوری‌ترین و در عین حال مهم‌ترین امکانات مادربردهای گیمینگ رده بالا و گران قیمت حال حاضر سیستم صوتی باکیفیت، مدرن، قدرتمند و با وضوح و خلوص خروجی بالاست. Audio Boost که عنوان تجاری سیستم‌های صوتی مادربردهای رده بالای کمپانی MSI محسوب می‌شود یکی از خوش صداترین سیستم‌های صوتی مجتمع بر روی مادربرد محسوب می‌شود. جدیدترین ویرایش این سیستم صوتی که عنوان Audio Boost 4 را با خود به یدک می‌کشد یکی دیگر از نقاط قوت این مادربرد محسوب می‌شود. این سیستم صوتی متشکل از 8 بخش مختلف برای پردازش، بازسازی و تقویت سیگنال صوتی می‌باشد تا خروجی نهایی آنچه باشد که حرفه‌ای‌ها و البته گیمرها آن را طلب می‌کنند


  • ایزولاسیون PCB سیستم صوتی با سایر مدارات مادربرد


در این سیستم صوتی برای جلوگیری از تأثیر نویزهای ایجاد شده توسط سایر بخش‌های مادربرد به سیستم صوتی، GND یا اتصال زمین این مدار نسبت به سایر بخش‌های مادربرد ایزوله شده که این امر نقش مهمی در افزایش SNR عملی و خلوص صدای خروجی خواهد داشت. علاوه بر این برای خروجی‌های چپ و راست صدا نیز از دو لایه مجزا PCB استفاده شده که در نوع خود سبب کاهش محسوس Crosstalk خواهد شد.


  • Audio Codec باکیفیت و مدرن


قلب این سیستم صوتی متشکل از جدیدترین و باکیفیت‌ترین تراشه Codec 32-bit صوتی کمپانی Realtek (ALC1220) با SNR بیش از 120dB در بخش DAC و 110dB در بخش ADC خود است.


  • جک‌های 3.5mm خروجی صدای آنالوگ با روکش طلا


خروجی‌های صدا نیز در این مادربرد در بخش آنالوگ از نوع 7.1 Channel مجهز به جک‌های 3.5mm با روکش طلا است که در عمل باعث افزایش کیفیت اتصال، کاهش نویز و خوردگی و اکسیداسیون در اثر رطوبت و قطع و وصل مکرر می‌شود. در بخش Digital نیز پورت Optical S/PDIF out جوابگوی نیازهای حرفه‌ای خواهد بود.



  • خازن‌های آکوستیک سری Fine Gold کمپانی ژاپنی Nichicon


خازن‌های فیلتر خروجی یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای داشتن صدایی گرم، رسا و دل‌نشین محسوب می‌شوند. استفاده از 13 خازن سری Fine Gold MUSE acoustic ساخت کمپانی Nichicon نوید تقویت عمق BASS و افزایش وضوح و کریستالی شدن فرکانس‌های بالا در خروجی صدا را می‌دهند.


  • حذف صداهای مزاحم (DE-POP PROTECTION)


بدون شک تاکنون شما نیز متوجه صداهای بسیار آزار دهنده حین خاموش و روشن شدن سیستم و یا در حین قطع و اتصال هدفون و اسپیکر شده‌اید. MSI با قطع کردن سیگنال خروجی در مواقع یاد شده، شما را از شر این صداهای مزاحم خلاص کرده است.


  • آمپلی‌فایر هدفون اختصاصی با امپدانس خروجی حداکثر 600 اهم


خروجی صدا کدک این مادربرد در بخش Front توسط تراشه OPAMP مدل QPA1652 که دارای امپدانس خروجی تا 600 اهم (تطبیق امپدانس به‌صورت خودکار) می‌باشد تقویت می‌شود. این سامانه در حال حاضر یکی از کارآمدترین‌ها جهت تطبیق امپدانس با هدفون‌های حرفه‌ای به شمار می‌رود.


  • پردازش نرم‌افزاری به‌ واسطه Nahimic Sound Technology 2
 
Last edited:

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
MSI بیش از 18 مادربرد برای AMD AM4 تولید نموده در لیست زیر شما بردهای X370 و B350 را به همراه لینک محصول در سایت MSI مشاهده میکنید :





X370 XPOWER GAMING TITANIUM
X370 GAMING PRO CARBON AC
X370 GAMING PRO CARBON
X370 GAMING PRO
X370 KRAIT GAMING
X370 GAMING PLUS
X370 SLI PLUS
B350 GAMING PLUS
B350 GAMING PRO CARBON
B350 KRAIT GAMING
B350 TOMAHAWK
B350 TOMAHAWK ARCTIC
B350M BAZOOKA
B350M GAMING PRO
B350M MORTAR
B350M MORTAR ARCTIC
B350 PC MATE
B350M PRO-VDH
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مشخصات کلیدی مادربرد MSI B350 Krait Gaming




  • پشتیبانی از پردازنده های جدید AMD RYZEN و نسل هفتم AMD APU
  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 3200 مگاهرتز و بالاتر (از طریق اورکلاکینگ دستی)
  • فناوری اختصاصی DDR4 Boost
  • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن Realtek ALC892
  • پشتیبانی از واقعیت مجازی
  • پشتیبانی از Mystic Light Sync
  • کانکتور پرسرعت M.2
  • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت Realtek با برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 4
  • پشتیبانی از قابلیت Guard-Pro
  • پشتیبانی از پیکربندی چندگانه کارت گرافیک ( AMD Crossfire)
  • فناوری اختصاصی Game Boost جهت افزایش کارایی
  • فناوری اختصاصی GAMING Hotkey جهت کنترل بیشتر بر بازی ها بدون نیاز به کیبورد های گران قیمت
  • برنامه رایگان Xsplit Gamecaster جهت استریم و به اشتراک گذاری گیم پلی بازی ها
  • نشانگر LED جهت عیب یابی سریع و آسان
  • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
  • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
  • طراحی گیمر پسند با ظاهر جذاب
  • دارای تاییدیه WHQL ویندوز 10
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مشخصات کلیدی مادربرد MSI A320M GAMING PRO





  • پشتیبانی از پردازنده های جدید AMD RYZEN و نسل هفتم AMD APU و سری جدید اتلون
  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 3200 مگاهرتز
  • فناوری اختصاصی DDR4 Boost
  • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن ALC887
  • پشتیبانی از واقعیت مجازی
  • پشتیبانی از Mystic Light Sync
  • کانکتور پرسرعت M.2
  • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت Realtek با برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 4
  • پشتیبانی از قابلیت Guard-Pro
  • فناوری اختصاصی GAMING Hotkey جهت کنترل بیشتر بر بازی ها بدون نیاز به کیبورد های گران قیمت
  • برنامه رایگان Xsplit Gamecaster جهت استریم و به اشتراک گذاری گیم پلی بازی ها
  • پشتیبانی از X-Boost برای افزایش عملکرد ابزار ذخیره سازی
  • نشانگر LED جهت عیب یابی سریع و آسان
  • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
  • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
  • طراحی گیمر پسند با ظاهر جذاب
  • دارای تاییدیه WHQL ویندوز 10
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
رسانه های معتبر جهانی مادربرد های X370 و B350 شرکت MSI را بررسی کردند و تایید نمودند . شما کدام یک را بیشتر می پسندید ؟

 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
در این پست ابتدا مروری داریم به مشخصات کلیدی مادربرد MSI B350 TOMAHAWK و سپس مروری داریم به بررسی سایت Vortez
همانطور که مشاهده می کنید این مادربرد MSI عملکرد بسیار مطلوبی نسبت به بردهای X370 سایر سازندگان داشته است







 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
کیس مودینگ MSI به شکل ماشین فرمول یک



کیس مودینگ بسیار زیبا با قطعات MSI به شکل ماشین فرمول یک MB: MSI X370 GAMING PRO CARBON MSI RADEON™ RX 480 GAMING X 8G در این مودینگ از پردازنده رایزن استفاده شده است .

برای مشاهده ویدیو در سایت اپارات کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مشخصات و قابلیت های کلیدی MSI A320M Bazooka



  • پشتیبانی از پردازنده های جدید AMD RYZEN و نسل هفتم AMD APU و سری جدید اتلون
  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 3200 مگاهرتز
  • فناوری اختصاصی DDR4 Boost
  • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن ALC892
  • پشتیبانی از واقعیت مجازی
  • پشتیبانی از Mystic Light Sync
  • نور پردازی زیبا و چشم نواز
  • کانکتور پرسرعت M.2
  • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت Realtek با برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 4
  • پشتیبانی از قابلیت Guard-Pro
  • فناوری اختصاصی GAMING Hotkey جهت کنترل بیشتر بر بازی ها بدون نیاز به کیبورد های گران قیمت
  • پشتیبانی از GAME BOOST
  • پشتیبانی از X-Boost برای افزایش عملکرد ابزار ذخیره سازی
  • نشانگر LED جهت عیب یابی سریع و آسان
  • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
  • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
  • طراحی گیمر پسند با ظاهر جذاب
  • دارای تاییدیه WHQL ویندوز 10
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
MSI مادربرد A320M Gaming Pro را معرفی کرد، تازه نفس و ارزان قیمت برای پشتیبانی از Ryzen


کمپانی MSI ساعتی پیش مادربردهای جدیدی با نام A320M Gaming Pro را معرفی کرد. همانطور که از نام این محصول هم مشخص است، این مادربرد دارای تراشه A320M است و با همراهی سوکت AM4 می‌تواند میزبان پردازنده‌های جدید کمپانی AMD باشد.
با نگاهی به مشخصات و ویژگی‌های این مادربرد می‌توان متوجه شد که MSI سعی کرده است با این محصول خود کاربران با بودجه و درآمد پایین را مورد هدف قرار دهد. برد PCB مادربرد A320M Gaming Pro درست مشابه با برد موجود در مادربرد A320M Grenade انتخاب شده است اما MSI سعی کرده است قطعات الکترونیکی مرغوب‌تری را در این محصول خود استفاده کند. مادربرد A320M Gaming Pro علاوه بر یک برد PCB تیره‌تر و زیبا‌تر، بر روی تعدادی از کانکتورها و شیارهای خود نشان اژدهای سرخ کمپانی MSI را هم جای داده است. با توجه به این توصیفات طبیعی به نظر می‌رسد که این مادربرد جدید کمی گران قیمت‌تر از مادربرد A320M Grenade باشد.

مادربرد A320M Gaming Pro در ساختار استاندارد micro-ATX طراحی شده است و انرژی مورد نیاز خود را از طریق یک کانکتور 24 پین ATX و همچنین یک کانکتور 8 پین EPS بدست می‌آورد. 6 فاز منبع تغذیه تکمیل کننده سیستم انتقال انرژی این مادربرد است. یک شیار PCI-Express 3.0 x16، دو شیار PCIe gen 2.0 x1، چهار کانکتور SATA با سرعت 6 گیگابیت بر ثانیه و یک کانکتور M.2 با سرعت 32 گیگابیت بر ثانیه بخشی از مسیر‌های ارتباطی این مادربرد را تشکیل می‌دهند.

مادربرد A320M Gaming Pro همچنین قادر است شش پورت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه، صدای HD شش کاناله همراه با تراشه کنترلی Realtek ALC887 و پورت ارتباطی Ethernet با سرعت گیگابیت و تراشه کنترلی Realtek RTL8111H را هم در اختیار کاربران خود قرار دهد. این مادربرد همچنین دارای یک سیستم نورپردازی است که با استفاده از نرم افزار اختصاصی Mystic Light می‌تواند حالت‌های کاری گوناگونی را داشته باشد. انتظار می‌رود این مادربرد در هنگام عرضه قیمتی در حدود 80 دلار داشته باشد.
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
نور پردازی زیبا و رویایی مادربرد MSI X370 GAMING PRO



در این ویدیو نورپردازی مادربرد MSI X370 GAMING PRO CARBON را مشاهده خواهید کرد . مادربردهای MSI با فناوری های انحصاری Mystic Light Sync و ... شما را در ساخت بهترین سیستم گیمینگ کمک می کند .

برای مشاهده این ویدیو در سایت آپارات کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
بازدید MSI Dragon Squad از شرکت AMD


شرکت MSI همیشه یکی از برترین عرضه کنندگان قطعات بر مبنای پلتفرم AMD بوده است . در این ویدیو شما با محصولات جدید AMD و MSI آشنا می شوید . شرکت MSI با عرضه 18 مادربرد پیشتاز تولید بهترین مادربردهای گیمینگ بر پایه AMD Ryzen AM4 میباشد .رنج کاملی از محصولات با تنوع ظاهری و امکانات مشکل پسند ترین کاربران را راضی نگه می دارد .در این ویدیو با قابلیت های انحصاری MSI آشنا می شوید
برای مشاهده ویدیو کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
پردازنده های Ryzen 5 به دلیل قیمت در مقابل کارایی یکی از بهترین انتخاب ها برای گیمرها هستند . سایت tomshardware در بررسی پردازنده Ryzen 5 1500X از دو مدل از مادربردهای MSI استفاده کرده است .لازم به ذکر است نتیجه همکاری این پردازنده و مادربردهای MSI کسب نشان Editors choice از این سایت بوده است .
MSI X370 XPower Gaming Titanium
MSI B350 Tomahawk

برای مشاهده این بررسی کلیک کنید










 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
بررسی مادربرد MSI X370 KRAIT GAMING توسط tomshardware و کسب نشان

  • پشتیبانی از پردازنده های جدید AMD RYZEN و نسل هفتم AMD APU و نسل جدید پردازنده های Athlon
  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 3200 مگاهرتز و بالاتر (از طریق اورکلاکینگ دستی)
  • فناوری اختصاصی DDR4 Boost
  • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن Realtek ALC892
  • قابلیت اختصاصی VR Boost جهت کمک به کاهش سرگیجه ناشی از استفاده از هدست های واقعیت مجازی
  • پشتیبانی از Mystic Light Sync
  • کانکتور پرسرعت M.2
  • محافظ SSDهای پرسرعت M.2
  • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت Realtek با برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 4
  • پشتیبانی از پیکربندی چندگانه کارت گرافیک (SLI و AMD Crossfire)
  • شکاف های توسعه تقویت شده توسط پوشش فلزی
  • فناوری اختصاصی Game Boost جهت افزایش کارایی
  • فناوری اختصاصی GAMING Hotkey جهت کنترل بیشتر بر بازی ها بدون نیاز به کیبورد های گران قیمت
  • برنامه رایگان Xsplit Gamecaster جهت استریم و به اشتراک گذاری گیم پلی بازی ها
  • نشانگر LED جهت عیب یابی سریع و آسان
  • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
  • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
  • طراحی گیمر پسند با ظاهر جذاب و خاص
  • دارای تاییدیه WHQL ویندوز 10


نکات مثبت این برد از نظر نویسنده این سایت
1-ارزش خرید بالا
2-باز دهی و عملکرد مناسب
3-بایوس کارآمد و بدون نقص









 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
لیست بروز رسانی بایوس مادربردهای MSI
[URL=http://www.upload.overclockingheroes.com/] [/URL]

  • X370 XPower Gaming Titanium 7A31v16
    Improved memory compatibility.
    Fixed PCIe Hot-plug function issue.
  • X370 XPower Gaming Pro Carbon 7A32v15 and Beta V1.52
    Improved memory compatibility.
    Fixed PCIe Hot-plug function issue.
  • X370 XPower Gaming Pro Carbon AC 7A32v21 and Beta V2.15
    Improved memory compatibility.
  • X370 SLI Plus 3.2
    Improved memory compatibility.
  • X370 Gaming Pro 7A33v41 and Beta V4.13
    Improved memory compatibility.
  • X370 Gaming Plus 7A33v51 and Beta V5.13
    Improved memory compatibility.
  • B350 Tomahawk 7A34v15
    Improved memory compatibility.
    Fixed PCIe Hot-plug function issue.
  • B350 Tomahawk Arctic 7A34vH3
    Improved memory compatibility.
  • B350 Gaming Plus 7A34vM0
    New BIOS Release
  • B350M Mortar Beta V1.41
  • B350M Mortar Arctic Beta VA.41
  • B350M Bazooka Beta V1.41
  • B350M Pro-VDH 7A38vA3 and Beta VA31
    Improved memory compatibility.
    Fixed PCIe Hot-plug function issue.
  • B350M Gaming Pro 7A39v26
    Improved memory compatibility.
    Fixed PCIe Hot-plug function issue.
  • B350 Gaming Pro Carbon 7B00v13 and Beta V1.31
    Improved memory compatibility.
    Fixed PCI-E hot-plug function.
  • B350 Krait Gaming 7B08v10 and Beta V1.15
    New BIOS Release
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
آموزش نصب رم DDR4 توسط MSI



در ویدیو های قبلی آموزش نصب پردازنده را به شما همراهان عزیز ارئه نمودیم . در این ویدیو به شما نحوه نصب حافظه رم DDR4 را آموزش می دهیم . ما را دنبال کنید و منتظر ویدیو های دیگر ما باشید

برای مشاهده ویدیو کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
MSI مبتکر روش خلاقانه برای اورکلاک آسان پردازنده های Ryzen

در مادربرد MSI X370 XPOWER GAMING TITANIUM با استفاده از قابلیت Game Boost Knob بدون هیچ دردسری پردازنده AMD Ryzen خود را اورکلاک کنید .



 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
مشاوره و آموزش اسمبل سیستم گیمینگ AMD Ryzen توسط MSI


دراین ویدیو MSI به شما آموزش می دهد با سه بودجه متفاوت سیستم گیمینگ خود را مونتاژ کنید . در این ویدیو سه سیستم معرفی میشود که از نظر قدرت و بودجه متفاوت هستند . شما می توانید سیستمی که با بودجه شما تناسب دارد انتخاب کنید . MSI به کمک شما آمده تا سیستم مطلوب گیمینگ خود بر اساس پردازنده های AMD Ryzen اسمبل کنید.
برای مشاهده ویدیو در سایت آپارات کلیک کنید
 

MSI SUPPORT

Registered User
تاریخ عضویت
2 فوریه 2017
نوشته‌ها
1,810
لایک‌ها
175
سن
29
بررسی ویدیویی و تخصصی مادربرد MSI B350 Tomahawk


  • پشتیبانی از پردازنده های جدید AMD RYZEN و نسل هفتم AMD APU
  • پشتیبانی از ماژول های حافظه DDR4 با فرکانس تا 3200 مگاهرتز و بالاتر (از طریق اورکلاکینگ دستی)
  • فناوری اختصاصی DDR4 Boost
  • صدای آنبورد باکیفیت 7.1 کاناله با بهره گیری از تراشه مدرن Realtek ALC892
  • قابلیت اختصاصی VR Boost جهت کمک به کاهش سرگیجه ناشی از استفاده از هدست های واقعیت مجازی
  • نورپردازی اختصاصی Mystic Light
  • کانکتور پرسرعت M.2
  • درگاه شبکه کابلی مبتنی بر کنترلر پرقدرت Realtek با برنامه مکمل جهت بهبود تجربه گیمینگ آنلاین
  • استفاده از قطعات و اجزای مرغوب و بادوام رده نظامی نسل 4
  • شکاف توسعه تقویت شده توسط پوشش فلزی
  • فناوری اختصاصی Game Boost جهت افزایش کارایی
  • فناوری اختصاصی GAMING Hotkey جهت کنترل بیشتر بر بازی ها بدون نیاز به کیبورد های گران قیمت
  • برنامه رایگان Xsplit Gamecaster جهت استریم و به اشتراک گذاری گیم پلی بازی ها
  • نشانگر LED جهت عیب یابی سریع و آسان
  • بایوس گرافیکی Click BIOS 5
  • پایداری و دوام بالا جهت استفاده بی وقفه
  • طراحی گیمر پسند با ظاهر جذاب
  • دارای تاییدیه WHQL ویندوز 10
برای مشاهده ویدیو در سایت آپارات کلیک کنید
 
بالا