برگزیده های پرشین تولز

معرفی مختصر رهنمون

rouzbeh.

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
9 نوامبر 2016
نوشته‌ها
23
لایک‌ها
4
سن
38
رهنمون را با مشتریانش بشناسید. شمار بالای شرکت های کوچک و بزرگ و برندها و سازمان ها که از خدمات رهنمون بهره می برند، نشانه روشنی از اعتماد کسب و کارهای مختلف به خدمات یکتا و نوین رهنمون است. خدماتی که در سایه تلاش و همکاری گروهی از متخصصین و كارشناسان خوش نام و نام آشنای حوزه فناوری اطلاعات، ارایه می گردد.

تمرکز بر تکنولوژی های اوپن سورس، به كارگیری راه حل های نوین و همکاری با برندهای معتبر جهانی؛ سبب شده است خدمات ارایه شده از سوی رهنمون به حضور موثر طیف گسترده ای از کسب و کارهای کوچک و بزرگ در وب بیانجامد.

محصولات رهنمون:

مهم ترین سرویسی که رهنمون ارایه می دهد کمک به کسب و کارها در جذب ترافیک هدفمند از گوگل (سئو) است. برای نیل به این هدف کارهای مختلفی انجام و مشاوره های گوناگونی ارایه می شود. طراحی سایت سرویس دیگری است که رهنمون ارایه می دهد اما این سرویس عمدتا در راستای کمک به مشتریان شرکت در خدمات سئو است. سایر خدمات پایه از قبیل ثبت دامنه و میزبانی وب نیز در رهنمون ارایه می شود.

توانایی رهنمون در ارایه بسته ای از خدمات است که صفر تا صد کسب و کارهای آنلاین را شامل می شود. خدماتی که سبب می شود مشتریان رهنمون به جای درگیر شدن در مسایل فنی بر کسب و کار خود تمرکز کنند.

خدمات رهنمون:

رهنمون خدمات طراحی سایت و سئو ارایه می دهد و به کسب و کارهای مختلف مشاوره های تخصصی برای حضور موفق در وب ارایه میدهد.

* طراحی سایت

طراحی وب سایت مقوله ای فراتر از طراحی تنها یک قالب گرافیکی زیبا و چشم نواز است. سایتها باید در عین سادگی و زیبایی، کاربردی باشند و همزمان با مد نظر قرار دادن ذائقه و نیازهای متفاوت مخاطبان به سازماندهی و ارایه اطلاعات بپردازند. هر کسب و کاری بسته به میزان رونق و نوع بازارش به خدمات خاصی در وب نیاز دارد. تنها تجربه و توانایی مجری است که می تواند نیاز مشتری را تشخیص دهد و خدمات خاص وی را شناسایی و ارایه دهد. زیبایی و کارایی وبسایت با دانایی و توانایی طراح سایت رابطه ای مستقیم دارد.

رهنمون شرکتی حرفه ای در راه اندازی انواع سایت و فروشگاه است. رهنمون تاکنون مجری پروژه های بزرگ و کوچک بسیاری بوده و در همه آنها راهکاری یکتا و نوین ارایه کرده است. شمار بالای نمونه کارهای طراحی سایت، نشانه روشنی از اعتماد کسب و کارهای مختلف به خدمات آن است.

روند طراحی سایت و سئو در رهنمون برای هر مشتری منحصربفرد است و بر مبنای فعالیت و نیازهای وی برنامه ریزی می گردد. این روند در هر دو بخش سیستم مدیریت سایت و زیبایی ظاهری «تمپلت گرافیک» کاملا انعطاف پذیر است.

برخی از ویژگی های رهنمون در طراحی وب سایت

* طراحی وب سایت بر مبنای تجارب کاری

مراحل طراحی سایت در رهنمون با توجه به استانداردهای تجارب کاربری طی می شود که در این فرایند مواردی چون: کاربردپذیری و در دسترس پذیری پلتفرم‌های مورد استفاده طراحی رابط کاربری ساختار اطلاعاتی مد نظر قرار می‌گیرد. استانداردهای تجارب کاربری باعث می‌شوند تا اهداف شما با بهترین شکل در وبسایت نمایان گردد و کاربران از آن استفاده نمایند. رهنمون در این حوزه تنها یک مجری نیست و جهت گسترش دانش کاربردپذیری به حمایت از سیمنار کاربردپذیری و استانداردهای تهران پرداخت و با ارایه مقالات تخصصی، حضور فعالی از خود نشان داد. آری؛ ما چیزی بیشتر از یک سایت برایتان می سازیم.

سئوی سایت

از زمانی که ما برای اولین بار در گوش سایتها از سئو گفتیم، بیش از ده سال می‌گذرد. گفتیم و جایزه دادیم. هنوز هم شعار ما همان است که بود: ارزش رتبه همانند ارزش خانه است. خانه‌های بالای شهر گران‌اند و رتبه‌های صفحه اول گوگل با‏ ارزش‏. اگر برای خرید خانه در بالای شهر وقت می‌گذارید؛ برای گرفتن رتبه بالا در گوگل نیز باید وقت بگذارید. امروزه، کسب و کارها علاوه بر بهبود جایگاه سایت در گوگل به حضور مناسب در سایتهای هم صنف، رسانه ها و شبکه های اجتماعی نیز نیاز دارند تا به سطح گسترده تری از مخاطبان دسترسی داشته باشند و بتوانند خود را در همسنگ یک برند معتبر به دیگران معرفی کنند.

سئو سایت چه معنایی برای شما دارد؟

رتبه بهتر؟ بیننده بیشتر؟ خریدار بیشتر؟ لذت پشت سر گذاشتن رقبا؟ و یا اینکه همه بدانند شما در حرفه خود سرآمدید؟

الکسا رنک بهتر

بازی الکسا را به رقبا باخته اید؟ زمانیکه ترافیک ورودی به سایت شما ناشی از فعالیتهای موثر و هدفمند باشد، رنک سایت در هر سیستم رتبه بندی ای بهتر خواهد شد. بهبود رتبه در گوگل یعنی افزایش ترافیک و بالطبع یعنی رنک بهتر

آدرس رهنمون: http://www.rahnemoon.com/
 
بالا