برگزیده های پرشین تولز

معرفی مرکز خرید ایروان مال ارمنستان

الناز پارسا

Registered User
تاریخ عضویت
17 می 2014
نوشته‌ها
553
لایک‌ها
23
سن
38
یکی از مراکز خرید ارمنستان ، مرکز خرید ایروان مال است . این مرکز خرید که در سال 2014 توسط رئیس جمهور ارمنستان افتتاح شده است یکی از مراکز خرید مدرن ایروان است . در ایروان مال هم امکان تفریح وجود دارد و هم امکان خریدپس می توانید در برنامه تور ارمنستان به این مرکز بروید . این مرکز خرید سه طبقه ، دارای 120 فروشگاه ست . سالن تئاتر و سینما ، هایپر مارکت و مرکز سرگرمی از امکانات ایروان مال هستند .

yerevan_mall_yerevan_2-qpr.jpg

مرکز خرید ایروان مال
مرکز خرید ایروان مال در زمینی به مساحت 59 هزار مترمربع بنا شده است . این مرکز خرید یکی از بهترین گزینه ها برای خرید در ارمنستان است . ایروان مال معماری جالبی دارد و البته فروشگاه های این مرکز بسیار مورد توجه قرار می گیرد . این مرکز خرید بسیار بزرگ ، بهترین جا برای خرید و تفریح در ارمنستان است .

yerevan_mall_yerevan_1-qpr.jpg

مرکز خرید ایروان مال ارمنستان
در ایروان مال اکثر برندهای معروف دنیا شعبه دارند و NewYorker،Stradivarious ، pull &Bear، Zara از جمله برندهای موجود در مرکز خرید هستند . یکی از بهترین اماکن برای خرید انواع پوشاک ، کیف و کفش ، عطر و ادکلن ، لوازم آرایشی و … را از این مرکز تهیه می کنند . در ایروان مال خیابان آرشاکونیاس یکی از شعب هایپر مارکت کارفور که از نظر قیمت و کیفیت ، بین مردم ایروان محبوبیت دارد . ایروان مال یکی از تفریحات ارمنستان محسوب می شود که ساعات کاری آن از 10 صبح تا 10 شب می باشد .
 

ariamtour

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 نوامبر 2016
نوشته‌ها
5
لایک‌ها
6
سن
43
محل سکونت
ایران
مراکز خرید ارمنستان

دالما گاردن (Dalma Garden Mall)
دالما گاردن مرکز خریدی است که در نزدیکی تپه زیزرناکابرت قرار دارد. این مرکز اولین مرکز خریدی است که در ارمنستان افتتاح شد. در این فروشگاه مارک‌های معروفی چون لویز، زارا، مارکس اند اسپنسر، تاپ‌شاپ، پول اند بیر، و غیره را می‌توانید بیابید. این فروشگاه فروشنده اجناسی چون لباس زنانه، مردانه و بچگانه، جواهرات، لوازم آرایش، وسایل الکترونیکی و غیره است. علاوه بر این مغازه‌های باب روز و زیبا هرگاه خسته شدید، می‌توانید به سینما یا بولینگ که در همین مرکز قرار دارد بروید. پیشنهاد می‌شود حتما سری به رستوران‌های این مرکز نیز بزنید. انواع غذاها، فست ‌فودها و دسرها در این رستوران‌ها سرو می‌شود.
a817f0a1-ed1c-496e-b4dc-8b568b3b4daa.jpg

1910332e-0dfa-4acc-aa36-858f85ff57aa.jpg
 
بالا