برگزیده های پرشین تولز

معرفی هتل آتلانتیس دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
بدون شک یکی از بزرگترین و مجلل ترین هتل های پنج ستاره دبی و خاورمیانه و حتی جهان هتل 5 ستاره آتلانتیس پالم دبی میباشد که دارای یک آکواریوم زیرآبی، استخر دولفین و پارک آبی وسیع میباشد واقامت در آن برای گردشگران تور دبی شیرینترین خاطره زندگی است.

atlantis_hotel_dubai_4.jpg



هتل آتلانتیس دبی با هزینه یک میلیارد و ششصد میلیون دلار در زمینی به مساحت ۴۵ هکتار با مجموع ۱۶۰۰ اتاق و سوییت ساخته شده است. موقعیت عالی هتل آتلانتیس دبی قیمت در حلال بالایی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در پالم دبی و طراحی بی نظیر و امکانات متعدد این هتل ، هتل اتلانتیس دبی را به هتلی اعجاب انگیز تبدیل نموده است.

atlantis_hotel_dubai_5.jpg


امکانات هتل آتلانتیس در دبی بسیار متنوع و در فضایی مجلل وخیره کننده سرشار از تنوع ، تحرک وسرزندگی با امکانات وسیع تفریحی برای انواع سلایق ، زوجهای جوان،توریستها،بازرگانان ،کودکان ،جوانان،بزرگسالان و ورزشکاران می توانند از امکانات تور هتل آتلانتیس دبی بهره مند شوند. تور دبی هتل آتلانتیس دارای یکی از پیشرفته ترین پارکهای آبی خاورمیانه است که استفاده از آن برای مهمانان هتل آتلانتیس تور دبی رایگان است ولی استفتاده از آن برای عموم با پرداخت هزینه بلامانع است.

atlantis_hotel_dubai_3.jpg


اتاقهای هتل اتلانتیس دبی نیز به مانند خود هتل آتلانتیس بینظیر بوده واز بالاترین استانداردهای ساخنت هتل تبعیت نموده وحتی فراتر از استانداردهاست . اتاقهای هتل آتلانتیس دبی در انواع اتاقهای استاندارد ، اتاقهای لوکس ، اتاقهای دلوکس ، اتاقهای کینگ ، اتاقهای مخصوص ماه عسل ، اتاقهایی با سرویس ویژه برای معلولین ، اتاقهای وی ای پی و سوئیتها ی مجلل که لوکسترین و مجلل ترین این سوئیتها و البته گرانترین این سوئیتها پرزیدنت روم می باشد.

atlantis_hotel_dubai_13.jpg
 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
رستوران های هتل

این هتل دارای بهترین رستوران ها و کافه ها در دبی است. می توانید هر یک از ۲۳ رستوران و غذای برخی از بهترین سرآشپزهای جهان را تجربه کنید. مهمترین رستوران ها عبارتند از:
نوبوNobu : با غذاهای سنتی ژاپنی و آمریکای جنوبی و شگفتی های غذاهای معاصر، یک تجربه ناهار خوری عالی در فضای منحصر به فرد را ارائه می دهد.
رستوران اوسیانوOssiano : غذاهای کاتالان معاصر و غذاهای دریایی تازه را همراه با چشم اندازی خیره کننده از شهر و تجربه ی لذت بخش ترین ناهار خوری در آتلانتیس را ارائه می دهد.
رستوران هاکاسنHakkasan : دارای یک منو حاوی ترکیبات تازه برای ارائه غذاهای مدرن و معتبر کانتونی می باشد.
رستوران کالیدوسموپKaleidoscope : این رستوران در میان آشپزخانه های متعدد این هتل انواع مختلفی از غذاهای بین المللی و محلی لذت بخش را ارائه می دهد.
خدمات اتاق ۲۴ ساعته در دسترس است.

منیع: سایت الی گشت
 
بالا