برگزیده های پرشین تولز

معرفی هتل رز ریحان دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
هتل رز ریحان دبی با ارتفاع 333 متر، 72 طبقه و ثبت شده در کتاب رکورد گینس به عنوان بلندترین هتل جهان یکی از بهترین پر بازدید ترین هتل های دبی است که اقامتی راحت و خوشایند را برای مسافرین به ارمغان می آورد.

rose_rayhaan_23.jpg



هتل رز ریحان در خیابان شیخ زائد واقع شده و به نقاط مختلف دبی دسترسی آسان دارد. موقعیت جغرافیایی آن هم طوریه که نمای زیبایی از منطقه پالم دبی و برج الخلیفه دبی را به همراه دارد .

rose_rayhaan_17.jpg




هتل روتانا رز ریحان بای دبی توسط ایستگاه های متعدد مترو، رستوران و کافه احاطه شده و تنها چند دقیقه با بلند ترین برج دنیا یعنی برج خلیفه و مراکز خرید دبی همچون دبی مال و امیریتز مال فاصله دارد. در فاصله 15 کیلومتری از فرودگاه بین المللی دبی و مرکز اداری DIFC در نزدیکی هتل واقع شده است.



قیمت هتل رز ریحان دبی خیلی بالا نیست و برای بیشتر گردشگران تور دبی هتل رز ریحان با هر سقف مالی و هر سلیقه ای مناسبه


رزرو هتل رز ریحان دبی با رستوران های متنوع ، کافی شاپ در هتل یا در فضای باز دست مسافران را در انتخاب غذاهای مورد علاقه خود باز می گذارد. لابی با پذیرش و چک‌اوت ٢۴ساعته، صندوق امانات، صرافی، آسانسور و سلمانی دارد. رستوران، دسترسی به اینترنت و شبکه‌ی بی‌سیم، خدمات خشک‌شویی و سرو غذا در اتاق و پارکینگ نیز فراهم است.

rose_rayhaan_20.jpg



تفریحات تور هتل رز ریحان دبی شامل باشگاه ورزشی با امکانات کامل همراه با مربی شخصی در صورت درخواست ، استخر روباز برای بزرگسالان و کودکان ، سونا ، جکوزی ، اتاق بخار و ماساژ ، فروشگاه و همچنین تفریحات خارج از هتل مانند بیابان گردی یا سافاری

میهمانان میتوانند پیاده به بازار دوبی یا دبی مال که بزرگترین بازارسرپوشیده مدرن در دنیا به شمار میرود، دست یابند. نمایشگاه بین المللی دبی ، بازارهای دبی و بورجمان نیز ظرف ده دقیقه سواره قابل دسترسی میباشند.
 
بالا