برگزیده های پرشین تولز

معرفی هتل سنترا بانکوک

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
یکی از هتل های بانکوک می باشد. سنترا گرند تنها یک کیلومتر از مرکز خرید MBK و سیام پاراگون فاصله دارد.. سنترا گرند در مرکز کسب کار و منطقه خرید مرکزی بانکوک واقع شده است. این هتل ۵ ستاره دسترسی آسانی به ایستگاه Chidlom یا سیام دارد جاده Rajdamri و راما با ۱ سواری دسترسی مناسبی به مناطق دیگر گردشگری و خرید در مرکز شهر و بزرگراه های اطراف میدهد. در تور تایلند ما شرکت کنید تا اقامتی عالی برای شما فراهم کنیم.


طبقه بالا و ساختمان اصلی هتل سنترا بانکوک است و با بتن و شیشه ساختته شده است طراحی پویای این مرکز به شکل منحصر به فردی شبیه گل لوتوس است و ترکیبی از تم نمادین شامل چهار عنصر زندگی آب، خاک، هوا و آتش است لابی هتل بزرگ با دکوراسیون مدرن معاصر است سالن لابی در کنار قسمت پذیرش به رنگ قرمز تزئین شده است.
اتاق ها هتل حدود ۳۲ متر مربع است. اتاق دارای تخت بزرگ دو نفره است و تهویه مطبوع با کنترل پنل جداگانه، دسترسی به اینترنت با سرعت بالا، برنامه تلویزیونی ماهواره ای کنترل شده، پرداخت برای مشاهده فیلم ، بازی ها، رادیو و موسیقی، مینی بار، چای و قهوه ساز، یخچال و فریزر، گاوصندوق، مو خشک کن، حوله حمام و دمپایی، آشکارساز دود ، خط تلفن IDD، و اتصال های چند رسانه ای برای ویدیو، دوربین، MP3، لپ تاپ، بازی، و آی پاد در اتاق ها قرار داده شده است . حمام با وان حمام مدرن طراحی شده است.



این هتل برنده جایزه آبگرم Cenvaree شده است و اتاق ماساژ خصوصی و استخرهای آبگرم pampering برای مهمانان تور هتل سنترا بانکوک فراهم میکند مهمانان میتوانند در مرکز تناسب اندام از یک بازی تنیس و ورزش لذت ببرند.

رستوران اصلی در طبقه ۲۴ هتل انواع وعده های غذایی را از بهترین غذاهای سنتی تایلند و بین المللی برای میهمانان تور بانکوک هتل سنترا فراهم میکند در مجموع ۹ رستوران و کافه در هتل موجود است . غذاهای بین المللی به سبک ژاپنی، تایلندی از مواد غذایی معتبر تهیه می شود. نوار کنار استخر و نوار لابی آسمان سرخ نیز مکان های خوبی برای صرف نوشیدنی است.

 
بالا