برگزیده های پرشین تولز

معرفی هتل کنراد دبی

Nazanin.Rah

Registered User
تاریخ عضویت
28 مارس 2015
نوشته‌ها
604
لایک‌ها
13
سن
38
هتل کنراد دبی در مرکز شهر دبی ، در قلب تجاری و نزدیک به مراکز خرید واقع شده است . ایستگاه متروی تجارت جهانی در نزدیکی هتل قرار دارد و این از مزیت های هتل است که به راحتی به نقاط مختلف دبی بروید . بازار ادویه ، موزه دبی ، برج خلیفه و مرکز امارات تنها 5 دقیقه با هتل فاصله دارند . فرودگاه بین المللی دبی در حدود 15 دقیقه ای هتل واقع شده است . این هتل از هتل های پنج ستاره دبی است که با توجه به موقعیت خوب و همچنین امکانات عالی توانسته از انتخاب های گردشگران تور دبی باشد .

conrad%20(2).jpg



هتل کنراد در دبی 555 اتاق دارد . اتاق ها نمای برج خلیفه و یا دریا دارند و به سبک عربی با رنگ های بژ و قهوه ای و طلایی تزئین شده اند . از امکانات اتاق ها می توان به تهویه مطبوع ، حمام اختصاصی با دوش ، سشوار و لوازم آرایشی و بهداشتی ، مینی بار ، تلویزیون ، تلفن ، روزنامه ، اینترنت WIFI و صندوق امانات اشاره کرد که در اختیار میهمانان تور هتل کنراد دبی قرار دارند .


conrad%20(3).jpg



هتل کنراد که از بهترین هتل های دبی است ، همچنین دارای امکاناتی مانند پنج رستوران منحصر به فرد و محل های تفریحی ، یک استخر در فضای باز ، آبگرم لوکس ، مرکز تناسب اندام و یوگا می باشد .

کنراد دبی یکی از بهترین رستوران های دبی را دارد . رستوران بلارو با بوفه های بین المللی برای صبحانه و ناهار ، غذاهای ایتالیایی و مدیترانه ای سرو می کند . میهمانان تور دبی هتل کنراد در کنار استخر دبی نیز می توانید کوکتل های شیرین و غذاهای خوشمزه و سالم را در کنار محیطی سرسبز و گرمسیری نوش جان کنید .
 

Dorhato

Registered User
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2019
نوشته‌ها
103
لایک‌ها
15
سن
32
امکانات تفریحی هتل کنراد دبی
در هتل به حمام سنتی بروید و تجربه جالبی داشته باشید. استخر روباز نیز برای مهمانان ایجاد شده و علاوه بر آن سونا و باشگاه بدنسازی در اینجا قابل استفاده است. در محوطه بیرونی هتل، میز و صندلی برای استراحت شما قرار داده شده و باغی وجود دارد که می توانید در آن کمی هوای تازه استشمام کنید.
 
بالا