برگزیده های پرشین تولز

SHAYANJUVE

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
4 آگوست 2009
نوشته‌ها
64
لایک‌ها
22
در این پست به معرفی وبسایت تو آنلاین گیمز (2onlinegames) میپردازیم , این سایت با هدف ارائه جدیدترین و بهترین بازی های فلش و آنلاین اینترنتی و سایر فرمت های قابل اجرا تحت وب از تاریخ 14 فروردین 1393 کار خودش رو آغاز کرده . در این وبسایت سعی شده از میان تعداد زیادی از بازی های آنلاین که به صورت رایگان یا با لایسنس بر روی سایت های مرجع و معتبر خارجی قرار میگیرد , بهترین و جالبترین ترینشون جمع آوری و بعد از تست بر روی سایت قرار بگیرند.

معمولا روزانه بازی های جدید به سایت اضافه میشن و شما میتونید با سر زدن به سایت هر روز از بازی های جدید استفاده کنید, دسته بندی مطالب هم به شما کمک میکنه زودتر به بازی مورد علاقتون برسید و شروع به بازی کردن کنید, مثلا بازی ماشین سواری, بازی های دخترانه, بازی باب اسفنجی , بازی های پو و … که علاوه بر سبک بازی های به صورت موضوعی هم دسته بندی شده اند.

شما برای استفاده از تمامی امکانات این سایت میتوانید به صورت رایگان ثبت نام کنید و بازی های مورد علاقه خودتون رو انتخاب یا امتیازات هاتون رو ثبت کنید و امکانات بیشتر.



بازی های اینترنتی به طور کلی با چندین فرمت از جمله SWF,HTML5,Unity3d و … تقسیم بندی میشن و به بازی های قابل اجرا روی مرورگر معروف هستند یعنی شما با دانلود پلاگین موردنیاز برای اجرا اون فرمت روی مرورگرتون قادر خواهید بود این گونه بازی ها رو بدون دانلود مستقیما در صفحه مرورگرتون اجرا کنید و از اون لذت ببرید.

بیشتر بازی های اینترنتی رایگان هستند اما بعضی بازی ها که معمولا هم بازی های مولتی پلیر یا چند نفره حساب میشن به صورت پولی هستند که البته مدیر سایت باید اقدام به خریداری اونها بکنه و در اختیار بازدیدکنندگان سایتش قرار بده.

به طور کلی با گسترش روز افزون استفاده مردم از اینترنت و افزایش سرعت اون بازی های اینترنتی روز به روز بیشتر جای خودشون رو در میان طرفداران گیم باز میکنن بازی هایی که در طی این چند سال پیشرفت های قابل توجه ای هم داشتن و بازی هایی که صرفا برای سرگرمی بودن به بازی های جدی تر و چلشی تر و حتی با گرافیک بهتر تبدیل شدند.

از طرف دیگر با گسترش استفاده از سیستم عامل اندروید روی گوشی های هوشمند و تاچ اسکرین سازندگان بازی های اینترنتی هم بیکار ننشسته اند و دست به تولید بازی های آنلاین قابل اجرا روی اندروید و گوشی های تاچج اسکرین زده اند , در این صورت شما میتوانید به راحتی این بازی ها رو روی مرورگرتون به صورت تاچ بازی کنید و از اونها لذت ببرید.

آدرس های وبسایت بازی های آنلاین:

http://www.2onlinegames.com

http://www.2og.ir
 
بالا