برگزیده های پرشین تولز

معرفی وبسایت بی اجرت، پلتفرم ثبت آگهی خرید فروش طلا، نقره، بدلیجات و اکسسوری

behzadkiani75

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
13 سپتامبر 2021
نوشته‌ها
1
لایک‌ها
0
سن
27
درود بر شما عزیزان. در این پست قصد داریم تا وبسایت بی اجرت را به شما عزیزان معرفی کنیم.

زیبایی یکی از خواسته های اساسی هر یک از ماست. تمام افراد ذاتا چهره و ظاهر آراسته را دوست دارند و تلاش میکنند که همیشه در بهترین حالت در جمع ظاهر شوند. این روزها به علت شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی، بسیاری از مردم تنها برای انجام کارهای ضروری و رفع نیازهای اساسی از منزل خارج شوند و عموما و سعی میکنند که کالا و خدمات مورد نیاز خود را به صورت کارکرده و ترجیحا اینترنتی خریداری کنند. با این وجود هیچگاه از توجه و علاقه مردم به زیبایی و آراسته بودن کاسته نمیشود. به این منظور اولویت اول برای کاربران، سایت و اپلیکیشن های نیازمندی و ثبت آگهی (برای خرید بی واسطه) و در قدم دوم، سایت های فروشگاهی هستند.

به علاوه، بسیاری از افراد نیز سعی میکنند برای کاهش احتمال ابتلا به ویروس کرونا، از نزدیک ترین کسب و کارها و فروشگاه ها ، کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری کنند. اینجاست که خدمات سایت بی اجرت به کمک افراد میاد و نزدیک و معتبرترین کسب و کارها را به شما نمایش میدهد .

در اپلیکیشن و سایت بی اجرت دو نوع کاربر وجود دارد که برای هر کدام امکانات و قابلیت های مخصوص به آن ها در نظر گرفته شده است؛

کاربران عادی:

این دسته از افراد، تمام کاربرانی هستند که با عضویت در پلتفرم بی اجرت میتوانند آگهی خرید و فروش انواع طلا و جواهرات، نقره و بدلیجات و همچنین انواع اکسسوری های دست ساز را مشاهده کنند و همچنین با ثبت آگهی رایگان، کالاهای خود را به فروش برسانند.

کاربران می توانند با ورود به سایت و یا نصب اپلیکیشن بی اجرت، کسب و کارها و فروشگاه های معرفی شده در بی اجرت را ببینند و در صورت نیاز به طور مستقیم با آن ها تماس بگیرند . همچنین می توانید با ورود به اپلیکیشن، موقعیت کسب و کارهای متخب را روی نقشه مشاهده کنید.


صاحبان مشاغل و کسب و کارها :

صاحبان مشاغل و کسب و کارها درواقع افرادی هستند که با عضویت در بی اجرت، اطلاعات کسب و کار خود را در بی اجرت ثبت می کنند تا بازدیدکنندگان بتوانند با آن ها آشنا شده و خرید های خود را از آن ها انجام دهند.

امکاناتی که برای این دسته از کاربران در نظر گرفته شده :

  • بهره مندی از یک صفحه اختصاصی برای معرفی کسب و کار
  • امکان درج ۷ عکس در گالری هر محصول
  • امکان درج انواع لینک ها از جمله لینک سایت / فروشگاه اینترنتی، شبکه های اجتماعی و ...
  • امکان درج شماره های تماس
  • امکان تعیین موقعیت کسب و کارها روی نقشه و نمایش به کاربران
  • عضویت آسان (پیامکی) و معرفی کسب و کار در کمتر از چند دقیقه
  • و ده ها قابلیت مفید دیگر ...

سایت بی اجرت

دانلود اپلیکیشن بی اجرت از کافه بازار
 
بالا