panasonic.ir
Registered User
مرکز تحقیقات بازاریابی و بازار
دپارتمان تحقیقات بازاریابی همزمان با آغاز فعالیت پارک بازاریابی ایران فعالیت خود را به صورت رسمی از ابتدای سال 1386 آغاز نمود و از آن تاریخ تا کنون مطالعات و تحقیقات متعددی در بازارهای مختلف صورت داده است. تحقیقات بازاریابی در پارک بازاریابی ایران به منظور تصمیم گیری در خصوص مشتریان، سهم بازار، رقبا، ارزیابی تبلیغات، رضایت سنجی مشتریان و ... در بازار محصولات مصرفی، محصولات صنعتی و خدماتی و بر اساس مدل FG360 می باشد. کلیه تصمیمات و راهکارهایی که مشاورین پارک بازاریابی ایران در شرکت ها ارائه می کنند، بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات بازاریابی می باشد.
تحقیقات کتابخانه ای (بر اساس اینترنت و مجلات)، تحقیقات کیفی (بر اساس مشاهده، مصاحبه عمیق، گروه کانون و طوفان مغزی) و همچنین تحقیقات کمی (بر اساس پرسشنامه) به صورت کامل توسط دپارتمان تحقیقات بازار برای شرکت های خصوصی، نیمه خصوصی و دولتی در پارک بازاریابی ایران صورت می پذیرد.
http://qmpmarketresearch.com
دپارتمان تحقیقات بازاریابی همزمان با آغاز فعالیت پارک بازاریابی ایران فعالیت خود را به صورت رسمی از ابتدای سال 1386 آغاز نمود و از آن تاریخ تا کنون مطالعات و تحقیقات متعددی در بازارهای مختلف صورت داده است. تحقیقات بازاریابی در پارک بازاریابی ایران به منظور تصمیم گیری در خصوص مشتریان، سهم بازار، رقبا، ارزیابی تبلیغات، رضایت سنجی مشتریان و ... در بازار محصولات مصرفی، محصولات صنعتی و خدماتی و بر اساس مدل FG360 می باشد. کلیه تصمیمات و راهکارهایی که مشاورین پارک بازاریابی ایران در شرکت ها ارائه می کنند، بر اساس نتایج حاصل از تحقیقات بازاریابی می باشد.
تحقیقات کتابخانه ای (بر اساس اینترنت و مجلات)، تحقیقات کیفی (بر اساس مشاهده، مصاحبه عمیق، گروه کانون و طوفان مغزی) و همچنین تحقیقات کمی (بر اساس پرسشنامه) به صورت کامل توسط دپارتمان تحقیقات بازار برای شرکت های خصوصی، نیمه خصوصی و دولتی در پارک بازاریابی ایران صورت می پذیرد.
http://qmpmarketresearch.com