برگزیده های پرشین تولز

معرفی و بررسی بازی جدید هل‌بلید: پیشکش سنوئا (2017)

Kvothe

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
26 ژوئن 2015
نوشته‌ها
7
لایک‌ها
0
سن
29
کمپانی سازنده گیم های چون Heavenly Sword, Enslaved: Odyssey to the West, and DmC: Devil May Cry بازی جدیدی ساخته است در مورد سفر یک جنگجوی قبایل وایکینگ به افسانه های این قبایل و جنون و دیوانگی در ان! وقایع در عصر وایکینگ اتفاق می افتد و شما در ذهن یک وایکینگ حضور دارید که کمی عاشق است و خیلی دیوانه! بخاطر همین عشق به دنبال آمرزش روح عزیزانش در جهنم واکینگ ها است
اگر به دنبال سبک جدیدی از بازی هستید و می خواهید تجربه جدیدی داشته باشید تا از کمپانی های بزرگ گیم سازی دور شوید (ان ها به هر حال همدیگر را کپی می کنند!) این بازی متعلق به شماست، بسیاری از کسانی که این بازی را اغاز کرده اند به من گفتند که قبلا چیزی شبیهش را بازی نکرده اند، وقتی شروع کنید مانند کتاب داستانی است که نمی توانید زمین بگذارید تا تمام شود، پس حتما در اوقات فراغت و تعطیلی شروع کنید.

این بازی را اصطلاحا میانه می دانند به این معنا که توسط کمپانی بزرگی ساخته نشده اما کار آماتوری هم نیست، مدت زمان ان طولانی نیست ولی کوتاه هم نیست، میانه کار است و قیمتش هم میانه است 30 دلار! چون شرکت این بازی زیاد معروف و اصطلاحا تریپل ای (AAA) نیست، تبلیغات صورت گرفته در مورد این بازی ممکن است شما را گمراه کند که بازی کاملا اکشن است، در حالیکه اتفاقا بخش اکشن بازی به اندازه و توجه بیشتر روی بخش ماجراجویی است، کمی شبیه به شبیه سازان پیاده روی.

سازندگان بازی گفته اند که برای ساخت بازی از چندین روانشناس کمک گرفته اند و در بازی علائم چندین بیماری روانی قابل مشاهده است، در واقع بیماری های روانی مکانیسم گیم پلی بازی هستند، باید بازی کنید تا متوجه منظورم شوید ولی برای مثال، کاراکتر اصلی بازی با خودش حرف می زند و این حرف زدن در واقع نقش کمک یا در برخی مواقع نقش توضیح دهنده داستان بازی است، برخی مواقع هم نداهای تاریک درون ذهن شخصیت اصلی ممکن است در شما ایجاد شک کند که راه درست را می روید یا نه؟ پیشنهاد شده تا برای شنیدن صدای ذهن که بسیار مهم است بهتر است از هدفون یا سیستم صوتی مناسبی استفاده کنید تا تجربه نزدیک تری داشته باشید و این بازی بیشتر از اینکه گیم پلی داشته باشد، تجربه زیبا و رعب انگیزی (کمی ترسناک!) است.

در مورد زمان تمام کردن بازی اختلاف نظر است بازی سیستم داستان گویی خطی دارد و داستان بازی جای انتخاب چندانی نمی گذارد بخاطر همین برخی بازی را در 6-9 ساعت تمام می کنند اما بازی چندین پازل دارد که برخی از ان ها کمی سخت هستند و ممکن است زمان اتمام بازی به 10-11 ساعت هم برسد اگر در پازل ها به مشکل برخوردید، نکته گوش کردن به ندای درون است!

از صداگذاری و موسیقی بازی بسیار تعریف شده است. اگر طرفدار بازی اکشن هستید، گول اسم و شمشیر روی جلد را نخورید بازی اکشن دارد که جذاب و مبتنی بر جاخالی دادن است که با دسته پلی استیشن بهتر از کیبورد بازی می شود، اما موضوع اصلی و تمرکز بازی و نقطه قوت آن گیم پلی بازی اکشن نیست، بلکه بیشتر طرفداران داستان های عمیق و روانشناسانه را راضی می کند

بازی توسط کمپانی نینجا تئوری ساخته شده است و سبک ان هک و اسلش است.

منبع:http://persiane.ir/Introducing-and-reviewing-Hellblade-Senuas-Sacrifice.html
 
بالا