برگزیده های پرشین تولز

معرفی و خرید اینترنتی انواع رنگ مو

cosmetic

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
20 می 2014
نوشته‌ها
4
لایک‌ها
0
سن
36
معرفی رنگهای موقت,نیمه موقت و دائمی
با خواندن این مقاله، شما می توانید مناسبترین رنگ مو را با توجه به کارایی و تکنولوژی ساخت آن انتخاب نموده و همواره از داشتن موهایی زیبا و سالم لذت ببرید.
تمام رنگ موها, فقط رنگ هایی نیستند که شما در قفسه های فروشگاهها میبینید و آنها را خریداری مینمایید و با اکسیدان مخلوط کرده و استفاده می نمایید بلکه امروزه قضیه خیلی گسترده تر از این حرفهاست و کارخانجات تولید رنگ در دنیا به کمک آزمایشگاههای پیشرفته توانسته اند رنگهایی تولید نمایند با کارایی و ماندگاری متفاوت و در عین حال سالم تر از تکنولوژی سابق. البته خبر خوب اینکه در کشور ایران نیز چند سالیست این رنگها موجود بوده و مدام به تنوع آنها نیز افزوده می شود ولی متاسفانه اکثر خانم ها با این رنگ موها آشنا نبوده و از آنها استفاده نمیکنند و لذا در سایت رخ نگار بر آن شدیم تا با تشریح این مطلب و معرفی انواع رنگ مو ها به سهم خود در جهت زیبایی و سلامت جامعه قدمی هر چند کوچک برداریم امیدواریم که این مقاله راهگشای خوبی در انتخاب و خرید انواع رنگ مو برای بانوان گرامی باشد.


انواع رنگ مو ها به طور کلی به سه دسته بزرگ تقسیم می شوند که شامل:

رنگ های دائمی

رنگ های نیمه موقت
رنگ های موقت


رنگ های دائمی:
رنگهایی هستند که با اکسیدان باید ترکیب شوند. دارای آمونیاک بوده و قدرت باز کردن کوتیکول های مو را دارند و همچنین فعل و انفعالات شیمیایی روی ساختار مو انجام می دهند که با اکسید شدن و تغییرات شیمیایی که در مو رخ می دهد سبب رنگ پذیری موها می شود. در این سری رنگ هایی وجود دارند که به روشن کننده معروف بوده و قدرت روشن کنندگی بیشتری دارند پس از چند بار استفاده از این نوع رنگ ها نیاز به استفاده از تقویت کننده های مو اجتناب ناپذیر است زیرا مو دچار آسیب هایی هر چند جزئی در این رنگ موها می شود. این تیپ رنگها جزء رایج ترین رنگ موهای بازار هستند که اکثر بانوان هم از این دسته استفاده می نمایند و در جهت انواع هایلایت ها و یا روشن نمودن موها می توان به راحتی از این دست رنگ موها استفاده نمود. به طور کلی ماندگاری این رنگها چیزی بین ۶ الی ۸ هفته بوده و بعد از این مدت موها نیاز به ریشه گیری دارند در عین حال رنگ نیز جذابیت و طراوت سابق خود را از دست داده است.
برای خرید و مشاهده کاتالوگ این رنگ موها به این لینک مراجعه کنید.

رنگهای نیمه موقت:
شامل تونرها و رنگساژها بوده و این نوع از رنگها تا لایه دوم مو وارد می شوند زیر کوتیکول قرار میگیرند یعنی در مکانی درست بین کوتیکول و پوسته ولی از لحاظ ماندگاری باید توجه داشت که دارای ماندگاری کمتری نسبت به رنگ های دائمی هستند. این رنگها همچون رنگهای دائمی قدرت روشن کنندگی ندارند. این رنگها برای ۵ الی ۶ بار شامپو نمودن سر ماندگاری دارند.
برای خرید و مشاهده کاتالوگ این نوع رنگ مو به این لینک مراجعه کنید.

رنگ های موقت :
این نوع از رنگها روی سطح کوتیکول مو قرار میگیرند و پس از یک الی دوبار شامپو نمودن سر از بین می روند.

برای مشاهده و خرید محصولات آرایش مو از جمله رنگ, دکلره و اکسیدان به سایت ما به آدرس rokhnegar.com مراجعه نمایید.

 
بالا