برگزیده های پرشین تولز

معرفی چند سیستم درامدزایی برای صاحبان سایتها و وبلاگهای ایرانی

وضعیت
موضوع بسته شده است.

imarketcenter

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
19 اکتبر 2007
نوشته‌ها
75
لایک‌ها
0
سیستم "ایران مارکت سنتر" به عنوان امن ترین و مناسب ترین سیستم خدمات خرید و فروش اینترنتی در ایران، بستر مناسبی برای گسترش تجارت الکترونیک و فرهنگ خرید و فروش اینترنتی در فروشگاه های الکترونیکی است. سیستم "ایران مارکت سنتر" پلی است مطمئن، میان فروشگاه های اینترنتی و خریداران در سراسر ایران. سیستم "ایران مارکت سنتر" توسط کادر بسیار مجرب و آشنا به سیستم شبکه پستی کشور و مدیران بزرگترین سایتهای تجارت الکترونیک در ایران و ارائه کنندگان سرویس های اینترنتی و معروف ترین سرویس دهندگان وبلاگ، پشتیبانی و حمایت میشود.
سیستم "ایران مارکت سنتر" امکانات بسیار مناسبی برای افزایش فروش و در نتیجه افزایش درآمد فروشگاه های اینترنتی در اختیار آنها قرار می دهد تا بتوانند با خیالی آسوده، فروش اینترنتی خود را آغاز نمایند. هم اکنون با عضویت و عقد قرارداد با "ایران مارکت سنتر" شما نیز می توانید با راه اندازی یک فروشگاه اینترنتی به کسب درآمد اینترنتی بپردازید. "ایران مارکت سنتر" دریافت مبالغ فاکتورهای فروش از خریداران و پرداخت آن به فروشندگان را تضمین مینماید و در حداقل زمان ممکن با فروشندگان تسویه حساب کامل مینماید. "ایران مارکت سنتر" هیچ هزینه اضافی غیر از موارد مندرج در قرارداد، از فروشندگان کسر نمیکند. سیستم "ایران مارکت سنتر" مشکلات و نارسایی های سیستمهای مشابه را ندارد و خدمات مناسبی را به فروشگاهها ارائه مینماید

این سیستم یک راه درآمدزایی برای فروشگاههای اینترنتی میباشد که میتونن با فروش محصولات خود از طریق اینترنت
در امد خوبی داشته باشند

http://www.iranmc.com/
 

1000toman.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
سلام
دوستان عزیز چند راه درآمدزایی برای شما معرفی میکنم که کسانی که صاحب سایت و یا وبلاگ هستند میتونن از این روش درامد خوبی داشته باشند
با تشکر
 

1000toman.com

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
25 اکتبر 2007
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
وبمسترهای عزیز میتوانند با عضویت در سیستم تبلیغاتی سایت هزار تومان به ازای هر کلیک که از سایتشان به این سایت میشود مبلغ 150 ریال دریافت نمایند.

وبمسترهای عزیز میتوانند با عضویت در سیستم تبلیغاتی سایت تاپ سی دی بازار به ازای هر کلیک که از سایتشان به این سایت میشود مبلغ 200 ریال دریافت نمایند.

پرداخت پورسانتها توسط گروه تجارت الکترونیک N.E.T دارنده بزرگترین سایتهای تجارت الکترونیک در ایران و مجری سیستم خرید پستی ایران مارکت سنتر تضمین شده است.
نحوه کار با سیستم:

در این سیستمها شما الزاما باید کدهای تبلیغاتی مربوطه را که از طریق پنل اختصاصی شما بعد از ثبت نام در اختیارتان قرار داده خواهد شد را در سایت خود قرار دهید. نمونه کد ها در پایین همین صفحه موجود است. همچنین شما میتوانید کدها را در یک صفحه قرار دهید و از آن صفحه به عنوان فریم در صفحات دیگر سایتتان استفاده نمایید. دقت نمایید که شما به هیچ عنوان مجاز به تغییر متن لینکها نیستید و در صورت مشاهده این مورد، بلافاصله از سیستم حذف خواهید شد. شما فقط باید کدهای تبلیغاتی را در سایت و یا وبلاگ خود کپی نمایید. شما میتوانید در کنترل پنل مخصوص خودتان از تعداد افرادی که بصورت روزانه و ماهانه از طریق سایت شما به سایت ما آمده اند مطلع گردید.

توجه :
لطفا از هرگونه تلاش غیر عادی برای افزایش کلیک جدا بپرهیزید. در صورتی که موارد فوق را رعایت نفرمایید از سیستم حذف خواهید شد. همچنین کل کلیکهایی که یک بازدید کننده مشخص انجام میدهد و از طریق آن به سایت ما مراجعه میکند در طول هر چند دقیقه فقط یکبار شمارش میشود. ولی اگر بعد از چند دقیقه مجددا بر روی یکی از لینکها کلیک کند یکبار دیگر شمارش خواهد شد.


نحوه تسویه حساب و پرداخت:

محاسبات مالی سیستم تبلیغاتی در ابتدای هر ماه میلادی انجام و مبالغ مربوطه طی همان ماه میلادی به حساب وبمستران گرامی واریز خواهد شد. در صورتی که در ابتدای ماه میلادی، تعداد کلیکهای تسویه نشده به 2100 کلیک نرسیده باشد، تسویه حساب شما به ماه بعد موکول خواهد شد.

ثبت نام:

برای ثبت نام در سیستم، شما بایستی فرم موجود در صفحه http://1000toman.com/webmasters.php را تکمیل نمایید. پس از تکمیل فرم، ظرف 24 ساعت در صورتیکه سایت شما توسط مدیر سیستم تایید شود، یک ایمیل حاوی نام کاربری، کلمه عبور و نمونه کدها برایتان ارسال خواهد شد.
برای عضویت در سیستم سایت تاپ سی دی بازار به سایت زیر مراجعه کنید http://topcdbazar.com/webmasters.php

در صورتی که بعد از 24 ساعت ایمیلی دریافت نکردید، لطفا قسمت بالک یا اسپم ایمیل خود را چک کنید یا با ما تماس بگیرید

برای ارتباط با ما از آدرس ایمیل زیر استفاده کنید:

[email protected]

و حتی الامکان برای فرستادن ایمیل از آدرس ایمیل سایت خود استفاده کنید. مانند آدرسهای زیر:

[email protected]

[email protected]

[email protected]

و غیره و یا از آدرس ایمیلی که آن را بطور مشخص در سایتتان معرفی کرده اید استفاده نمایید. سایتهایی که حاوی موارد ضد اسلام و ضد بشری و یا دارای تصاویر پورنو و یا سیاست براندازی جمهوری اسلامی را دنبال میکنند و یا قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمیکنند و یا صاحبان آن سایتها جزو منافقین و یا سلطنت طلبها و یا صهیونیستها و غیره هستند حق عضویت در این سیستم را ندارند. در غیر اینصورت از سیستم حذف میشوند.
 

bishtar

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
3 ژوئن 2007
نوشته‌ها
214
لایک‌ها
5
محل سکونت
هرکجا بغیر از اینجا
برای ارتباط با ما از آدرس ایمیل زیر استفاده کنید:

[email protected]

و حتی الامکان برای فرستادن ایمیل از آدرس ایمیل سایت خود استفاده کنید. مانند آدرسهای زیر:

[email protected]

[email protected]

[email protected]
مرد حسابی تو خودت آدرس ایمیل کوچه علی چپ دادی اونوخ آدرس ایمیل سایت ملت رو می خوای بگیری

سایتهایی که حاوی موارد ضد اسلام و ضد بشری و یا دارای تصاویر پورنو و یا سیاست براندازی جمهوری اسلامی را دنبال میکنند و یا قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران را رعایت نمیکنند و یا صاحبان آن سایتها جزو منافقین و یا سلطنت طلبها و یا صهیونیستها و غیره هستند حق عضویت در این سیستم را ندارند. در غیر اینصورت از سیستم حذف میشوند.
میگم اینا رو هم اضافه کن :
و صاحبان سایتهایی که :
کبابشون رو بدون گوجه می خورن
نون رو لقمه می کنن و می خورن
آب رو هورت می کشن
و گاهی وختا سیگار دود میکنن
.
.
.

سیستم "ایران مارکت سنتر" مشکلات و نارسایی های سیستمهای مشابه را ندارد
آره کلیه کبدش آهنیه و مثل این پلاستیکی هاش نیس که زود خراب بشه


بابا اسپم می کنید جون مادرتون با کلاس باشه ( من خودمم اوایل از این کارا کردم بی کلاسیه دیگه :D)
 

saeid.z

Registered User
تاریخ عضویت
20 دسامبر 2005
نوشته‌ها
2,073
لایک‌ها
3
محل سکونت
آمستردام
ایول بیشتر خان پیشرفت کردی
 

shadi86

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
18 جولای 2008
نوشته‌ها
2
لایک‌ها
0
قابل توجه صاحبان سایتها و وبلاگها و همه کاربران اینترنت
به سیستم جدید تبلیغاتی منحصر بفرد و استثنایی ایران مارکت سنتر خوش آمدید .
در این سیستم دو روش درآمد زایی تعریف شده است:
روش اول کسب درآمد: شما چنانچه سایت یا وبلاگ دارید، میتوانید با فروختن و يا معرفى كردن محصولات به اشخاص جديد در سود فروش بیش از 1000 فروشگاه عضو سیستم ایران سهیم شوید.
در سایت iran.bz بیش از 1000 فروشگاه عضو سیستم خرید پستی ایران مارکت سنتر، محصولات متنوعی را با پورسانت هایی تا 75 درصد تعریف نموده اند که اگر خریدار از طریق تبیلغات شما یکی از این محصولات را خریداری نماید، پورسانت مربوطه به حساب شما منظور می شود.
با توجه به رقابتی که در این سیستم بین فروشندگان وجود دارد، بیشترین سود نصیب تبلیغ کنندگان می شود.
این تبلیغات میتواند به روشهای زیر صورت پذیرد:
1- ایجاد یک فروشگاه مجازی در سایت خودتان که فقط با قرار دادن یک کد ساده میتوانید این فروشگاه مجازی را ایجاد نمایید.
2- قرار دادن بنرهای گرافیکی
3- قرار دادن لینک باکس در سایت خود
4- قرار دادن لینکهای متنی برای تعدادی محصول به دلخواه شما
5- ارسال ایمیل تبلیغاتی
روش دوم کسب درآمد: سیستم تبلیغاتی ایران برنامه جدید و جذابی برای افزایش درآمد تبلیغ کنندگان تهیه کرده است. تبلیغ کنندگان از این امکان جدید میتوانند درآمد فوق العاده ای داشته باشند و این درآمد میتواند تا سالها همراه شما باشد و سالیان سال از آن منتفع گردید.
در این برنامه شما علاوه بر تبلیغ برای فروش محصولات سایت www.Iran.bz و کسب پورسانت از هر فروش، میتوانید سایر تبلیغ کنندگان را به عضویت و فعالیت در این سیستم تبلیغاتی دعوت نمایید. به این ترتیب شما در درآمد کلیه تبلیغ کنندگانی که مستقیما از طریق شما عضو سیستم تبلیغاتی شده باشند سهیم خواهید شد.
سهم شما 5 درصد از کل مبلغ پورسانت سفارشات تبلیغ کنندگانی است که شما آنها را به این سیستم دعوت نموده اید.
به طور مثال اگر شما 80 تبلیغ کننده را به عضویت در سیستم تبیلغاتی ایران دعوت نمایید و هر کدام از آنها بطور متوسط ماهیانه 100 هزار تومان درآمد کسب کنند، سهم شما از هر کدام 5 هزار تومان خواهد شد و جمعا شما هر ماه 400 هزار تومان درآمد کسب خواهید کرد که این درآمد بصورت مادام العمر برای شما منظور می شود.
این درآمد علاوه بر درآمدی است که شما از پورسانت فروش های خودتان کسب میکنید.
حال اگر تعداد تبلیغ کنندگان معرفی شده از طرف شما بیشتر شود و یا اینکه تبلیغ کنندگان قوی تری را که سایتهای پر بازدید کننده دارند را از طریق خودتان عضو سیستم نمایید، درآمد شما افزایش خواهد یافت.

ویژگی های این برنامه عبارتند از:
1- تبلیغ کنندگان برای کسب درآمد الزامی به دعوت سایرین ندارند و می توانند درآمد خود را فقط بر پایه کمیسیون فروش تنظیم نمایند. ولی با دعوت از دیگران برای عضویت در سیستم تبلیغاتی، میتوانند درآمد خود را افزایش دهند.

2- رابطه بین هر تبلیغ کننده با تبلیغ کنندگان زیر مجموعه به یک سطح خلاصه می شود و از درآمد تبلیغ کنندگان سطح دوم و سوم و ... سهمی نخواهند داشت.

3- هر تبلیغ کننده میتواند به تعداد نامحدودی تبلیغ کننده دیگر را به عضویت در سیستم دعوت نماید و در این سیستم هیچگونه سیستم باینری یا زوجی یا درختی یا هرمی یا شبکه ای یا ماتریسی پیش بینی نشده است.

4- هر تبلیغ کننده میتواند گزارش کامل سفارشهای تبلیغ کنندگان زیر مجموعه را در پنل اختصاصی خود مشاهده نماید.

5- عضویت در این سیستم برای تبلیغ کنندگان کاملا رایگان است و برای کسب درآمد نیازی به خرید کالا و خدمات ندارند. بنابراین هیچ کسب درآمدی ناشی از افزایش اعضا بصورت شبکه ای یا هرمی در این سیستم وجود ندارد.


برای عضو شدن در سیستم تبلیغاتی ایران روی لینک زیر کلیک نمایید.

http://www.iranmc.org/AdsAffiliate.php?AdsID=3
 
وضعیت
موضوع بسته شده است.
بالا