برگزیده های پرشین تولز

معرفی کسب و کارها در آگهیفای

pasokhjocom

کاربر تازه وارد
تاریخ عضویت
14 فوریه 2020
نوشته‌ها
46
لایک‌ها
9
سن
31
سلام آگهیفای اومده تا به کسب و کار تون رونق بده .

بله درست شنیدید. اگه صاحب کسب و کاری هستید ما میتونیم به شما در بهتر دیده شدن و افزایش فروش تون کمک کنیم اونم فقط با 10 هزار تومان

(توجه داشته باشید این مبلغ بسیار ناچیزه و علت دریافتش هم اینه که اولا کسب و کارهای واقعی ثبت بشه و از ثبت آگهی فیک و الکی جلوگیری بشه دوما این هزینه صرف معرفی سایت و اپلیکیشن آگهیفای میشه که این کار توسط تعدادی فریلنسر انجام میشه که آگهی ها رو تو سایت ها / وبلاگ ها / فروم ها / شبکه های اجتماعی و ... به اشتراک میذارن و باعث افزایش بازدهی آگهی ها میشن )

همون طور که میدونید امروزه تبلیغات سنتی (تراکت - کارت ویزیت و بروشور و ... ) منسوخ شده و دیگه بازدهی نداره و از طرفی اگه هم داشته باشه با توجه به شیوع کرونا احتمال آلوده بودنشون ، دیگه مثل سابق مورد استقبال قرار نمی گیردند و مردم برای تامین نیازهاشون به اینترنت روی آوردند که یکی از مهمترین منابع برای یافتن کسب و کار ، کالا و خدمات مورد نظر شون سایت های نیازمندی و دایرکتوریهای کسب و کار هست.

ما نیز با علم به این موضوع ، آگهیفای را راه اندازی نمودیم تا بستری هدفمند و موثر برای تبلیغات و برندینگ کسب و کارها فراهم آوریم.

letter-a-hexagon-logo343245-300x150.png


اما آگهیفای چطور به رشد و پیشرفت کسب و کارها کمک میکنه ؟​

خیلی راحت ، کافیه شما همین الان اپلیکیشن آگهیفای رو نصب کنید و آگهی تونو ثبت کنید ( در کمتر از 3 دقیقه) و تمام.

بعد از اینکه کسب و کارتون رو تو آگهیفای ثبت کردید ، کار ما شروع میشه و روی سئوی صفحه مربوط به کسب و کارتون کار میکنیم و بعد از یک هفته کلی ورودی گوگل میاد رو سایت تون (افرادی که واقعا به دنبال پیدا کردن کسب و کار شما هستند و احتمال خرید شون زیاده) ،

از طرفی ما بصورت مداوم و مستمر ، کمپین های تبلیغاتی در شبکه های اجتماعی ، سایت ها ، فروم ها ،کافه بازار و ... اجرا میکنیم که باعث میشه تا کسب و کارها بهتر دیده بشه .

آگهیفای چه امکاناتی در اختیار کسب و کارها قرار میده ؟​

ما در تلاشیم تا همواره بهترین و کاربردی ترین امکانات و قابلیت های لازم برای افزایش بازدهی و فروش رو در اختیار کسب و کارها قرار بدیم که در ادامه به چند موردش اشاره میکنیم:

امکان معرفی کسب و کار با انقضاء 3 ماهه​

صاحبان کسب و کارها می تونند بصورت کاملا رایگان در سایت و اپلیکیشن آگهیفای ثبت نام نموده و پروفایل کاربری خود را تکمیل کنند و با مبلغ 10 هزار تومان کسب و کار شونو ثبت کنند.

کسب و کارهای ثبت شده در آگهیفای تا 3 ماه به بازدیدکنندگان نمایش داده می شود و پس از 3 ماه منقضی می شوند که می بایست مجددا تمدید شوند.

اما چرا سه ماه ؟

ما در ابتدا در نظر داشتیم تا انقضاء صفحه کسب و کارها یک ساله باشد اما پس از بررسی ها و تحقیقاتی متوجه شدیم که ممکنه کسب و کارها در این بازه زمانی تغییر مکان و یا تغییر کاربری داده و حتی تعطیل بشن ، از همین رو انقضای صفحه معرفی هر کسب و کار رو سه ماه در نظر گرفتیم تا کسب و کارهای فعال تمدید کنند و کسب و کارهای تعطیل شده بایگانی بشن .

ثبت لینک سایت و شبکه های اجتماعی بدون پرداخت هزینه جداگانه​

ما به کسب و کارها این امکان رو میدیم که بتونند لینک سایت ، فروشگاه اینترنتی ، شبکه های اجتماعی خارجی و ایرانی (تلگرام - اینستاگرام - ایتا - روبیکا - آپارات - یوتیوب و ...) شونو هم تو صفحه معرفی کسب و کارشون قرار بدن تا کاربران بتونند با کلیک روی هر لینک به کانال / صفحه شون هدایت بشن .

Capture2.png


ثبت موقعیت کسب و کار روی نقشه​

یکی از مهمترین امکاناتی که آگهیفای در اختیار کسب و کارها قرار میده ثبت موقعیت شون روی نقشه هست که باعث میشه تا مشتریان شون راحت تر پیدا شون کنند.

برای ثبت کسب و کار در نقشه اختصاصی آگهیفای کافیه تو صفحه ثبت کسب و کار ، جی پی اس گوشی تونو روشن کنید تا موقعیت تون بصورت خودکار ثبت بشه و یا اگه مشکلی در این قسمت وجود داشت ، خودتون میتونید اسم شهر تونو سرچ کنید و با کشیدن انگشت به اطراف نقشه ، محل مورد نظر تونو انتخاب کنید .

اما کاربرد این نقشه چیه ؟

موقعیت هر کسب و کار روی نقشه در صفحه معرفی اون کسب و کار نمایش داده میشه که خیلی راحت میشه با کلیک روی دکمه ی بازکردن در مسیریاب ، موقعیت رو فرستاد به برنامه تاکسی اینترنتی و یا گوگل مپ و ... .

Capture.jpg


همچنین تمامی آگهی ها بصورت کلی روی نقشه اختصاصی آگهیفای نشون داده میشه که تو اپلیکیشن کافیه از منوی بالا روی گزینه همه آگهی ها روی نقشه رو انتخاب کنید و در سایت هم نقشه کسب و کارها در آدرس

https://agahify.ir/map

در دسترسه .

یکی دیگه از مهمترین ویژگیها و قابلیت های نقشه کسب و کارها ، اینه که کاربران می تونند فیلترهای مورد نظر شونو روی نقشه اعمال کنند. مثلا اینکه تنها کسب و کارهای تهران رو ببینند و یا اینکه دسته خاصی از آگهی های یک شهر رو فیلتر کنند ، مثلا اینکه بتونند تمامی رستوران های شهر تهران رو فیلتر کنند که فقط موقعیت تهران و رستوران های موجود رو مشاهده کنند که این ویژگی در آپدیت جدید آگهیفای اضافه شده که امیدواریم مورد پسند تون واقع بشه .

امکان درج ویدیو تبلیغاتی (تیزر) در صفحه معرفی کسب و کار

درصورتیکه ویدیو تبلیغاتی (تیزر -موشن گرافی و ...) دارید می توانید در صفحه کسب و کار خود آن را به نمایش بگذارید. برای این کار کافیه لینک ویدیو رو در صفحه ثبت کسب و کار وارد کنید تا بررسی بشه و درصورت قابل انتشار بودن ، منتشر بشه (دارای هزینه جداگانه - هر ثانیه 1000 تومان)

استان ها و شهر های تحت پوشش آگهیفای در فاز اول :​

در فاز اول ، حدود 40 شهر از 12 استان زیر می توانند از خدمات آگهیفای بهره مند شوند که در فازهای بعدی ، استان ها و شهر های بیشتری به برنامه افزوده خواهد شد.

  • البرز (کرج - فردیس - نظر آباد - محمدشهر - ماهدشت)
  • تهران (تهران بزرگ)
  • خراسان رضوی (مشهد- سبزوار - نیشابور - تربت جام - تایباد)
  • خراسان شمالی (بجنورد - شیروان - اسفراین)
  • خراسان جنوبی (بیرجند- قائن - طبس - فردوس)
  • اصفهان (شهر اصفهان - نجف آباد - شاهین شهر - شهرضا - ***** شهر - کاشان)
  • فارس (شیراز - مرودشت - جهرم - فسا - کازرون)
  • کرمان (شهر کرمان - زرند - جیرفت - بم - رفسنجان - سیرجان)
  • کرمانشاه (شهر کرمانشاه - جوانرود - اسلام آباد غرب - سرپل ذهاب - سنقر - کنگاور)
  • سمنان (شهر سمنان - گرمسار شاهرود - دامغان )
  • قزوین
  • قم
در حال حاضر موضوعات زیر در آگهیفای پشتیبانی میشه که بزودی موضوعات بیشتری به برنامه اضافه میشه .

1- پزشکی و سلامت (بیمارستان - کلینیک و درمانگاه - داروخونه - آزمایشگاه - دندون پزشکی - رادیولوژی - ارتوپد و فیزیوتراپی - شنوایی سنجی و ...)

2- غذا و فست فود (رستوران و کیترینگ - فست فود - دیزی سرا - کبابی و جیگرکی - سیراب شیردون و ...)

3- نوشیدنی (کافی شاپ - قهوه خانه -آبمیوه و بستنی و... )

4- کالای دیجیتال ( فروشگاه و تعمیرات کامپیوتر و لپ تاپ - فروشگاه و تعمیرات موبایل و تبلت - فروش کارت خوان - فروش دستگاه حضور غیاب- دزدگیر و دوربین مداربسته و ... )

5- خودرو (نمایشگاه و نمایندگی فروش خودرو و موتورسیکلت - تعمیرگاه- تزئینات -دزدگیر - سیستم صوتی - برق و باتری - لوازم یدکی و ... )

6- نظافت و تمیزکاری (نظافت منزل و دفترکار - نماشویی- قالیشویی - مبل شویی و ... )

7-آرایش و زیبایی (آرایشگاه های زنانه و میکاپ عروس - اپیلاسیون - آرایشگاه مردانه )

8- آموزش و یادگیری (آموزشگاه های زبان - کامپیوتر - موسیقی - مدرسه و دانشگاه و ... )



اپلیکیشن آگهیفای در کافه بازار منتشر شده که می تونید با جستجوی اسم اپ " آگهیفای " در کافه بازار ، پیداش کنید و یا روی لینک زیر کلیک کنید تا به صفحه برنامه در کافه بازار بروید.

دانلود اپلیکییشن آگهیفای از کافه بازار

سایت آگهیفای ( برای کاربران دسکتاپ و آیفون )

لطفا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را با مادر میان بگذارید تا جهت بهبود کیفیت برنامه از آن استفاده کنیم.
 
بالا