برگزیده های پرشین تولز

معرفی گزارش های ویژه ابزار Ahrefs (بخش دوم)

9zar

Registered User
تاریخ عضویت
22 اکتبر 2011
نوشته‌ها
159
لایک‌ها
3
به نقل از سایت سئو :

بخش دوم گزارش های ویژه ابزار Ahrefs :


3_ گزارش بک لینک های از دست رفته :

این گزارش تقویمی کمک می کند تا سایت هایی که با شما ارتباط لینکی داشته اند و شاید لینک ها حذف کرده اند را پیدا کنید. در این گزارش اعداد سبزرنگ تعداد لینک های دریافتی و اعداد سرخ نشان دهنده لینک های از دسته رفته است.

حتی شما می توانید متوجه شوید که لینک های از دست رفته مربوط به کجا بوده اند. درباره این لینک ها ارزش صرف زمان وجود دارد که با صاحب سایت در ارتباط باشید تا دلیل این اتفاق را جویا شوید. شاید ارتباط باردیگر برقرار شود.


lost-links-calendar-view-800x398.png



4_ گزارش نوشته های anchor بک لینک :

این گزارش به شما می گوید که دیگر سایت ها در هنگام لینک زدن به دامنه شما چه نوشته ایی را استفاده کرده اند. این آمار به شما می گوید تا صفحات خارجی را به منظور لینک سازی بهتر هدف گیری کنید و هم چنین صفحات موجود را برای به کارگیری ترم های نوشته های anchor در صورت امکان بهینه سازی کنید.


link-anchor-text-600x143.png


این گزارش ها بخشی از امکانات و قابلیت های ابزار Ahrefs است که به سئوکاران و وبمسترها اطلاعاتی غنی درباره لینک سازی ، بهینه سازی و ایجاد محتوا ارائه می کند.

سئوکاران حرفه ایی می دانند که دانش و آگاهی ، قدرت بوجود می آورد. با داشتن و به کارگیری اطلاعاتی که در اختیار ما وجود دارد می توانیم تصمیم گیری های بهتری برای خود و مشتریان انجام دهیم.

.

.

.
 
بالا