برگزیده های پرشین تولز

معرفی 2 هتل آپارتمان خوب مشهد

arin1365

Registered User
تاریخ عضویت
26 مارس 2015
نوشته‌ها
374
لایک‌ها
3
سن
38
هتل آپارتمان رنگین کمان مشهد در خیابان امام رضا 8 واقع شده و دسترسی راحتی تا حرم مطهر امام رضا (ع) دارد که این فاصله 10 دقیقه پیاده روی می باشد. از مزیت های خوب هتل که می توان نام برد داشتن کادری مجرب و خوش برخورد، تاکسی سرویس، خودپرداز، نزدیکی به حرم مطهر و مراکزز خرید و تفریحی معروف شهر مشهد است. این هتل آپارتمان دارای اتاق های لوکس و تمیز با امکاناتی نظیر تلویزیون، یخچال، آب آشامیدنی، آشپزخانه، توالت فرنگی، حمام اختصاصی، مبلمان و .... در تمام ایام سال آماده خدمات رسانی به گردشگران عزیز تور لحظه آخری مشهد است.


هتل آپارتمان انصار مشهد از هتل های جوان و تازه ساختی است که در نزدیکی جوار بارگاه امام رضا (ع) در خیابان شیرازی واقع شده است. این هتل آپارتمان در 4 طبقه و 43 اتاق شامل اتاق های 2 تخته، 3 تخته، 4 تخته و 5 تخته می باشد و تمامی اتاق ها مجهز به اینترنت، تلویزیون LCD، تلفن،، یخچال و صندوق امانات می باشد. مزیت خوب هتل آپارتمان انصار برای گردشگران تور ارزان مشهد مشرف بودن برخی از اتاق های هتل به حرم مطهرر امام رضا (ع) می باشد. این هتل با داشتن با محیطی آرام و کادری مجرب و خوش برخورد آماده خدمات رسانی به گردشگران تور مشهد می باشد.


منبع: تورکیش-تورمشهد.com
 

myab

Registered User
تاریخ عضویت
24 ژانویه 2016
نوشته‌ها
108
لایک‌ها
17
سن
37
واقعا جز بهترین هتل های مشهد ، همین هتل انصار هست ، هم خیلی تمیز هست ، هم قیمت مناسبی داره و هم اینکه خیلی نزدیک هست به حرم مطهر ، در حد 3 دقیقه پیاده روی
 
بالا