برگزیده های پرشین تولز

parswebdesign

Registered User
تاریخ عضویت
20 ژانویه 2017
نوشته‌ها
79
لایک‌ها
25
سن
44
محل سکونت
tehran
با رشد روز افزون تجارت آنلاین، خرید و فروش ها از شکل سنتی خارج شده و شیوه ای مدرن را به خود گرفته است. در دنیای تکنولوژی با طراحی وب سایت در زمانی اندک می توان فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرد. وردپرس یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتواست که قابلیت های زیادی برای سایت های فروشگاهی دارد. قالب های فروشگاهی وردپرس سال هاست که مورد استفاده قرار می گیرد. در این مطلب 5 قالب فروشگاهی محبوب وردپرس را معرفی می کنم.

قالب وردپرس فروشگاهی StoreFront

قالب وردپرس فروشگاهی StoreFront یکی از بهترین گزینه ها برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که توسط شرکت سازنده ووکامروس عرضه شده. فروشگاه ساز StoreFrontبه طور کامل با دیگر قالب های فروشگاهی نظیر ووکامروس را دارد و این موضوع توسط شرکت سازنده تضمین شده است. این فروشگاه ساز نیز کاملا ریسپانسیو شده و در رنگ های زیبا و جذابی مورد استفاده قرار می گیرد.



قالب وردپرس فروشگاهی Virtue

قدرتمند ترین ریسپانسیو را در فروشگاه ساز Virtue می توان دید. این قالب قابلیت سفارشی سازی را دارد و در رنگ ها، فونت ها و اسلایدرهای جذابی عرضه شده است. از جذابیت های این قالب سازگار با SEO و ترجمه پذیری آن است. برای طراحی یک فروشگاه آنلاین نیاز به قالب هایی جذاب است که در این فروشگاه ساز به خوبی پیش بینی شده است. هر کسب و کاری را می توان با قالب فروشگاهی Virtue رونق بخشید و در معرض دیده شدن قرار داد.



قالب وردپرس فروشگاهی Sporta

Sporta در میان قالب های رایگان فروشگاهی نمونه زیبایی است که با آپشن های رنگی، می توان وب سایت را مطابق با سلیقه سفارشی سازی کرد. به طور مرتب به روز رسانی های این قالب ارائه می شود و می توان محتوای پیش فرض دمو را جایگزین محتوای قبلی کرد. اگر رنگ نقش مهمی در کسب و کارتان دارد بدون شک این قالب مناسب شماست.

wordpress-theme-sporta.png






قالب وردپرس فروشگاهی Shophistic Lite

چنانچه خواهان یک قالب مدرن با طرح های جذاب هستید قالب وردپرس فروشگاهی Shophistic Lite بهترین انتخاب است. رابط کاربری ساده و ویژگی های قدرتمند از بارزترین خصوصیات این قالب فروشگاهی است. از بهترین قالب های فروشگاه ساز برای طراحی سایت فروشگاهی است که به فروش بیشتر محصول و برند سازی کمک شایانی خواهد کرد.



قالب وردپرس فروشگاهی eStore

در لیست قالب های فروشگاهی یک قالب بسیار جذاب و رایگان وجود دارد.. تقریبا هر چیزی که برای یک قالب فروشگاهی مورد نیاز است در eStore پیش بینی شده. طرح هایی جذاب و منعطف که هر بیننده ای را به خود جذب می کند. با نصب این قالب می توانید از ابزارک های متنوع و مختلف آن برای سفارشی سازی فروشگاه اینترنتی استفاده کنید. جالب است بدانید که این قالب رایگان قابلیت نمایش در گوشی های موبایل را هم به خوبی داراست و کاملا ریسپانسیو شده است.



چند نمونه از جذاب ترین و قدرتمند ترین قالب های فروشگاهی معرفی شد که از محبوبیت بیشتری برخوردارند. همه وب سایت های فروشگاهی می توانند با توجه به سلیقه و نوع کسب و کار بهترین انتخاب را از بین این قالب ها داشته باشند.



منبع: طراحی سایت پارس وب دیزاین
 
بالا